بهترین کیف پول تتر؛ معرفی 6 مورد از بهترین ولت‌ها برای USDT

تاریخ انتشار: 11 آبان 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 11 آبان 1402
زمان مطالعه:  9 دقیقه
بهترین کیف پول تتر؛

آیا به دنبال بهترین کیف پول تتر هستید؟ در این مقاله، بهترین ولت‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال تتر را با در نظر گرفتن معیارهایی مانند امنیت و سهولت استفاده را معرفی خواهیم کرد.

دنیای ارزهای دیجیتال دائما در حال تغییر و تحول است؛ این دارایی‌ها به محض پیدایش، خیلی سریع به یکی از مهم‌ترین ابزارهای مالی و سرمایه‌گذاری تبدیل شدند و به همین دلیل هم انتخاب و داشتن کیف‌ پولی مناسب و امن برای نگهداری از این دارایی‌ها، مسئله‌ای کلیدی برای هر کاربر فعال در این حوزه است.

تتر، یکی از انواع دارایی‌های دیجیتالی است که از محبویت بالایی برخوردار بوده و کاربران زیادی از آن به خاطر مزایایی که ارائه می‌دهد، استفاده می‌کنند. این استیبل کوین، پشوانه دلاری داشته و قیمتش با قیمت یک دلار آمریکا برابری می‌کند. سرمایه‌گذاران دنیای کریپتوکارنسی، اغلب در دوران رکود این بازار، برای حفظ ارزش سرمایه خود، دارایی‌های دیجیتالی خود را به این استیبل‌ کوین تبدیل می‌کنند، اما در این مسیر انتخاب بهترین کیف پول تتر، برای نگهداری از این دارایی هم چالشی اساسی است.

پیش‌تر در مقاله‌های معرفی تتر و انواع تتر، درباره این دارایی دیجیتال پایدار صحبت کردیم، حال در این مقاله از بیت پین قصد داریم، بهترین کیف‌ پول‌ تتر را برای نگهداری و مدیریت این ارز دیجیتال، معرفی کنیم. این کیف پول‌ها در انواع مختلف تحت وب، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌شوند و با توجه به نیازها و ترجیحات شما می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای نگهداری USDT باشند.

تتر؛ محبوب‌ترین استیبل کوین

در صرافی ارز دیجیتال و بازار خرید و فروش انواع کوین‌ها، ارز دیجیتال تتر با علامت اختصاری USDT نمایش داده می‌شود؛ این رمزارز را می‌توان پرطرفدارترین ارز دنیای کریپتوکارنسی‌ها معرفی کرد. تتر در ابتدای عرضه روی شبکه بلاک چین بیت کوین و با استفاده از پروتکل Omni Layer ساخته شد. نام این استیبل کوین در سال ۲۰۱۴، Realcoin بود، اما پس از مدت کوتاهی به تتر امنی (Omni) تغییر نام داد. هزینه‌های انتقال تتر امنی نسبتاً بالا بود و به همین دلیل هم این روزها تعداد بسیار کمی از کاربران از آن استفاده می‌کنند.

پس از تتر امنی، تتر اتریوم یا تتر ERC-20 راه‌اندازی شد؛ مهم‌ترین برتری تتر اتریوم نسبت به تتر اُمنی، سرعت بالا و کارمزد‌های پایین‌ آن بود. پس از روی کار آمدن پروژه‌های دیفای (DeFi) در سال ۲۰۱۹، محبوبیت شبکه اتریوم افزایش پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا کارمزد شبکه اتریوم افزایش پیدا کند و توسعه‌دهندگان تتر دوباره به فکر بلاک چینی جدید برای استیبل کوین خود افتادند. بلاک چین ترون (Tron)، انتخاب بعدی برای عرضه تتر بود.

استاندارد توکن‌های موجود در بلاک چین ترون از الگوریتمی به نام TRC-20 پیروی می‌کند، به همین دلیل هم به این نوع تتر، تتر TRC-20 می‌گویند که سرعت بیشتر و کارمزد کمتری نسبت به شبکه اتریوم دارد.

از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید؟

یکی از عوامل دخیل در نرخ ارز دیجیتال تتر (USDT)، عرضه و تقاضای این رمزارز در جامعه است و یکی از نکات مهم هم برای انتخاب کیف پول تتر (USDT)، انتخاب پلتفرم است. همان‌طور که گفتیم، درحال‌حاضر تتر روی سه پلتفرم امنی، اتریوم، ترون قابل استفاده است. نکته مهم اینجا است که کاربر باید بداند در حال حاضر از کدام نوع تتر استفاده می‌کند. کاربری که از تتر پلتفرم اتریوم استفاده می‌کند، نمی‌تواند تترهای خود را به کاربری در پلتفرم ترون بفروشد؛ به عبارت بهتر هیچ کدام از این تترها با هم سازگار نیستند و قابلیت ارسال به آدرس‌های هم را ندارند.

چگونه بهفمم از چه نوع تتری استفاده می‌کنیم؟

تمام صرافی‌های آنلاین از همه پلتفرم‌ها پشتیبانی نمی‌کنند؛ برخی از صرافی‌ها صرفا با پلتفرم اتریوم سازگاری دارند، برخی فقط پلتفرم ترون را پوشش می‌دهند و برخی دیگر هم از هر دو پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل پیش از خرید تتر، باید بدانیم که آیا کیف‌پول صرافی از تترهای ما پشتیبانی می‌کند یا خیر.

برای فهمیدن این موضوع که آدرس کیف پول تتر ما به کدام پلتفرم مربوط است، می‌توان از راهنمای زیر کمک گرفت:

  • آدرس کیف پول‌های سازگار با پلتفرم Omni با عبارت bc1 یا اعداد ۱ و ۳ شروع می‌شود.
  • در پلتفرم اتریوم آدرس کیف پول تتر با 0X آغاز می‌شود.
  • آدرس تتر ترون نیز با TX آغاز می‌شود.

دانلود هشتمین ماهنامه دامیننس

ارزیابی جامع تاثیر زیست‌محیطی بیت کوین

    بهترین کیف پول‌ تتر چه ویژگی‌‌هایی دارد؟

    بهترین کیف پول‌ تتر ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود نگه‌داری و مدیریت این استیبل کوین برای شما راحت‌تر و امن‌تر باشد؛ برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

    کیف پول دیجیتالی Tether

    پشتیبانی از انواع تتر

    از آنجا که تتر در چندین بلاک چین مختلف مانند Omni، Ethereum و Tron عرضه شده، بهتر است که برای انتخاب بهترین کیف پول تتر به این نکته دقت کنید که از همه یا بیشترین انواع تتر پشتیبانی کند. به این ترتیب، شما می‌توانید با هزینه‌های کمتر و سرعت بالاتر تتر خود را جابجا یا معامله کنید.

    امنیت

    تتر، دارایی دیجیتال است و محافظت از آن در برابر خطرات مختلفی مانند هک، سرقت، گم شدن یا فراموشی رمز عبور، ضروری است. به همین دلیل، بهتر است که در هنگام انتخاب بهترین کیف پول تتر سطح بالای امنیت را در نظر بگیرید. بعضی از عوامل امنیتی که باید برای انتخاب کیف پول در نظر داشته باشید، عبارت‌اند از: رمزگذاری قوی، تأیید دو عاملی (2FA)، عبارات بازیابی (Recovery Phrase)، قفل خودکار، حالت آفلاین و غیره.

    رابط کاربرپسند

    چون تعامل با کیف پول تتر بخش مهم و پرکاربرد فعالیت شما در بازار ارزهای دیجیتال است، بهتر است که کیف پول راحت و ساده‌ای را به عنوان بهترین کیف پول تتر انتخاب کنید. رابط کاربری جذاب، به شما کمک می‌کند تا به راحتی تعادل، تاریخچه، آدرس و سایر جزئیات حساب خود را مشاهده و معاملات خود را انجام دهید.

    سازگاری

    چون شما ممکن است بخواهید تتر خود را در دستگاه‌های مختلفی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا موبایل نگه دارید یا به آن‌ها دسترسی داشته باشید، بهتر است کیف پولی را انتخاب کنید که با سیستم‌عامل و پلتفرم مورد نظر شما سازگار باشد. برای مثال، اگر شما می‌خواهید تتر خود را در گوشی هوشمندتان نگه دارید، بهترین کیف پول تتر، کیف پولی موبایلی است که با سیستم عامل اندروید یا iOS سازگار باشد.

    انواع ولت تتر چیست؟

    تتر جزو رمزارزهایی است که توسط اغلب ولت‌ها پشتیبانی می‌شود. بااین‌حال، به‌طورکلی، انواع کیف پول تتر به شرح زیر است:

    • کیف پول سخت‌افزاری: کیف پول سخت‌افزاری دستگاهی فیزیکی است که به طور خاص برای ذخیره ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این نوع کیف پول‌ها اغلب به عنوان ایمن‌ترین راه برای ذخیره ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شوند؛ زیرا کلیدهای خصوصی کاربران به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند.
    • کیف پول نرم‌افزاری: کیف پول نرم‌افزاری برنامه‌ای کاربردی است که روی دستگاه شما نصب شده و به شما این امکان را می‌دهد که ارزهای دیجیتال خود را ذخیره و ارسال کنید. کاین کیف پول‌ها معمولاً رایگان هستند و استفاده از آن‌ها آسان است. با این حال، به اندازه کیف پول‌های سخت افزاری ایمن نیستند؛ چرا که کلیدهای خصوصی به صورت آنلاین ذخیره می‌شوند و احتمال سرقت آن‌ها وجود دارد.
    • کیف پول آنلاین: کیف پول آنلاین سرویس میزبانی شده‌ای است که به شما امکان می‌دهد در فضای وب، ارزهای دیجیتالتان را ذخیره کنید. اغلب این کیف پول‌ها رایگان و ساده هستند و از طریق اینترنت می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت؛ ازاین‌رو، امنیت کمتری نسبت به دو کیف پول بالا داشته و تنها در صورت دسترسی به اینترنت می‌توان از آن استفاده کرد.

    معرفی بهترین کیف پول تتر

    پس از اینکه مشخص کردیم چه عواملی در انتخاب کیف پول تتر برای ما اهمیت بیشتری دارند، به معرفی بهترین کیف پول تتر می‌پردازیم.

    کیف پول تتر والت

    تتر والت (Tether Wallet)،  بهترین کیف پول تتر به شمار می‌رود که به‌طور خاص برای ذخیره ارز دیجیتال تتر طراحی شده است. این کیف پول ایمن و کاربرپسند است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. تتر والت روی دسکتاپ و موبایل قابل‌استفاده است و می‌توان با استفاده از کلید خصوصی کیف پول یا عبارت بازیابی به آن دسترسی داشت.

    کیف پول ارز دیجیتال تتر

    کاربران می‌توانند تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده کنند و موجود رمزارزی تتر (USDT) خود را به‌صورت آنلاین بررسی کنند. پشتیبانی نکردن از سیستم عامل‌های مختلف، بزرگترین عیب کیف پول تتر والت است.

    کیف پول لجر نانو ایکس

    لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)، به عنوان یک مورد از بهترین کیف پول‌های تتر، دستگاهی فیزیکی است که توکن‌های شما را در چیپ‌های خود ذخیره می‌کند. این کیف پول از بیش از ۱۰۰ نوع رمزارز، از جمله تتر پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر امنیت بالا، قابلیت حمل و اتصال، پشتیبانی از انواع تتر و سایر ارزهای دیجیتال را دارد. معایب این کیف پول عبارت‌اند از قیمت بالا، نیاز به دستگاه دیگر برای انتقال تتر و محدودیت در ظرفیت.

    کیف پول تراست ولت

    تراست ولت (Trust Wallet)، معروف‌ترین و بهترین کیف پول تتر است که اپلیکشنی رایگان و غیرحضانتی بوده و برای دستگاه‌های موبایل با سیستم‌های عامل‌ اندروید و iOS طراحی شده است. این کیف پول که کیف پول رسمی و غیرمتمرکز بلاک چین بایننس است، از بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله تتر پشتیبانی می‌کند. تراست ولت از انواع تتر و ساير ارزهاي ديجيتال پشتیبانی می‌کند، استفاده از آن ساده است و امكان استيكينگ و جابجایی توكن و اتصال به برنامه‌های غیرمتمرکز را دارد. معایب این کيف پول عبارت‌اند از نداشتن قابليت بازيابي كليد خصوصی و نداشتن قابليت تغيير PIN كد.

    کيف پول متامسک

    متامسک (MetaMask)، اپلیکیشینی غيرحضانتي است كه به صورت افزونه‌ای برای مرورگر يا برنامه‌ موبايل در دسترس است. اين كيف پول به شما كمک می‌كند تا به راحتی به بلاک چين اتریوم و ساير بلاك چين‌های سازگار با آن مانند اسمارت چین بایننس دسترسی داشته باشيد. شما می‌توانيد با استفاده از کیف پول متامسک به تمام انواع تتر دسترسی داشته باشيد. متامسک از سایر ارز‌های دیجىتال هم پشتیبانی می‌کند و در کنار رابط کاربری جذاب به وب 3.0 هم متصل می‌شود. معایب این کیف پول عبارت‌اند از هزینه‌های بالا، امنیت نسبی و پشتیبانی محدود.

    کیف پول ترزور مدل تی

    ترزور مدل تی (Trezor Model T)، کیف پولی سخت‌افزاری است که از بیش از ۱۲۰۰ رمزارز پشتیبانی می‌کند و بر امنیت دارایی‌ها تمرکز ویژه‌ای دارد. این کیف پول، به عنوان بهترین کیف پول تتر، محیطی امن برای ذخیره کلیدهای خصوصی در فضای ابری فراهم می‌کند، به صفحه نمایش لمسی و رابط بصری آسانی مجهز است و ویژگی‌های امنیتی مانند مدیریت رمز عبور و احراز هویت دو مرحله‌ای دارد. معایب کیف پول ترزور مدل تی عبارت‌اند از گران‌قیمت بودن آن و پشتیبانی نکردن از سیستم عامل iOS

    کيف پول كوين‌ بيس ولت

    كوين‌ بيس ولت (Coinbase Wallet)، یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های تتر، به صورت وب‌سايت يا برنامه موبايلی در دسترس است و به شما كمک می‌كند تا تتر و هزاران نوع ديگر از ارز‌های ديجيتال را نگه داشته و به صورت آسان به بازار NFT‌ها دسترسی داشته باشيد. این کیف پول از انواع تتر پشتيبانى می‌کند، استفاده از آن ساده است. معایب این کیف پول عبارت‌اند از نداشتن قابليت بازيابی كليد خصوصی و نداشتن قابليت تغيير PIN كد.

    آموزش نصب کیف پول تتر

    اکنون که انواع کیف پول تتر و بهترین‌های آن آشنا شدید، نوبت فراگرفتن آموزش نصب آن است. هر کیف پول مراحل ویژه‌ای را برای نصب و راه‌اندازی دارد و باید طبق آن پیش روید، ولی اغلب مراحلی مشابه دارند.

    نحوه نصب ولت تتر

    برای نصب کیف پول تتر، ابتدا کیف پول موردنظر را از میان گزینه‌های معرفی شده در بخش قبلی، انتخاب و به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. برای مثال اگر قصد نصب تراست ولت را دارید، حتماً به وب‌سایت رسمی آن سر زده و اپلیکیشن آن را نصب کنید. در مقاله «آموزش کیف پول تراست ولت» مراحل انجام آن را به طور کامل شرح داده‌ایم. با باز کردن اپلیکیشن احتمالاً با عبارت ایجاد حساب کاربری مواجه خواهید شد. با زدن این دکمه، حساب کاربری خود را ایجاد و عبارت بازیابی نمایش داده شده را محلی امن ذخیره کنید.

    عبارت بازیابی جزو مهم‌ترین مرحله در آموزش نصب کیف پول تتر است. در صورت مفقود شدن این عبارت، به احتمال زیاد دارایی‌های خود را از دست خواهید داد. برای جلوگیری از این اتفاق، حتماً آن را ذخیره کنید. در یکی از مراحل نیز از شما خواسته می‌شود که آن را به ترتیب وارد کنید تا از ذخیره آن اطمینان حاصل شود. پس از طی این مرحله، کیف پول شما نصب شده و قابل استفاده است.

    گفتار پایانی 

    در این مقاله، بهترین کیف پول‌ تتر (USDT) را برای ذخیره‌ امن و مدیریت آسان این ارز دیجیتال معرفی کردیم. این کیف پول‌ها از نظر امنیت، سهولت استفاده، قابلیت‌ها و امکانات، نسبت به دیگر کیف پول‌ها برتری داشته و برای استفاده روزانه یا نگهداری بلندمدت ارز دیجیتال تتر مناسب هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز‌ها و ترجیحات خود، از میان این کیف پول‌ها یکی را برای نگه‌داری ارز دیجیتال تتر انتخاب کنید.

    شبنم توایی

    شبنم توایی

    علاقه زیادی به حوزه فناوری و فین تک دارم، درباره ارزهای دیجیتال، بلاک چین، هوش مصنوعی، وب ۳ و سایر موضوعات مرتبط با فناوری می‌نویسمو تحقیق می‌کنم. عاشق سفر و عکاسی هستمو اوقات فراغتم را با کشف جاذبه‌ها و ثبت لحظات زیبا سپری می‌کنم. بزرگترین هدفم تو زندگی یاد گرفتنه و لذت می‌برم از اینکه یادگرفته‌هامو دانش و تجربه‌ام را با دیگران به اشتراک بگذارم و از اونها هم یاد بگیرم.

    مطالب نویسنده
    کلیدواژه‌ها
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    کیف پول چند امضایی؛ ارائه امنیت به سبک وب 3

    هر کسی که مقدار قابل‌توجهی ارز دیجیتال دارد، باید از کیف پول ...

    کیف پول MPC؛ راه‌حلی نوین برای چالش‌های امنیتی در دنیای کریپتو

    اگر در حوزه دارایی‌های دیجیتال سازمانی فعالیت می‌کنید، احتما ...

    آموزش صفر تا صد ساخت کیف پول ارز دیجیتال

    همان‌طور که در دنیای واقعی برای ذخیره پول‌های خود به یک حساب ...

    دیدگاه‌ها 26 دیدگاه
    در پاسخ به دیدگاه کاربر
    1. محمد حیدری
      محمد حیدری | 15 اسفند 1402

      سلام.وقتتون بخیر..دوست عزیز اینکه میگن ایران شامل تحریم تتر هست ایا امکانش هست تترهای ما تو کیف پول تراست ولت قفل بشه و شامل تحریم بشه ؟
      و اینکه ایا یا فیلتر شکن وارد تراست والت بشیم ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 🙏

      • مبین حسینی
        مبین حسینی | 17 اسفند 1402

        سلام محمد عزیز
        به خودی خود، خیر. اگر تترها از کیف پول‌های تروریستی رد شده باشه، ممکنه که تترها فریز بشه. درغیر این صورت خیلی مسئله‌ای نیست و الکی الکی مسدود نمی‌کنن.
        تراست والت کیف پول غیرحضانتی هست و کنترلی روی دارایی افراد نداره، ولی خب باز بهتره که با VPN وارد بشید.

    2. سعید
      سعید | 10 اسفند 1402

      سلام کیف پول بیت پین همه رو ساپورت می‌کنه ؟ یعنی میشه بهش تتر زد؟

      • مبین حسینی
        مبین حسینی | 12 اسفند 1402

        سلام سعید عزیز
        همه ارزهای موجود رو خیر، ولی اکثر رمزارزهای مطرح رو پشتیبانی می‌کنه. برای اطلاع از هر کوینی، می‌تونین در بخش کیف پول خودتون، اسم اون رمزارز رو جستجو کنین.
        بله از تتر در 8 شبکه مختلف پشتیبانی می‌کنه.

    3. سجادقربانپور
      سجادقربانپور | 14 بهمن 1402

      خریدوفروش تتر

    4. مهدی
      مهدی | 30 دی 1402

      سلام تراست والت نصب کردم اما برای انتقال تتر روی شبکه trc-20 رو نمیاره

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 30 دی 1402

        سلام مهدی عزیز
        بالا سمت راست، یک آیکون سه خطی هست، اون رو بزنین و عبارت USDT رو سرچ کنین. از میان گزینه‌ها، TRC20 رو فعال کنین.
        الان میتونین انتقال رو انجام بدین.

    5. شهروز
      شهروز | 26 آذر 1402

      سلام و ارادت برای مبلغی مثل ۱۰۰ هزار تتر امکان بلاک شدن حساب توسط کیف پول سازنده هست ؟

      • مبین حسینی
        مبین حسینی | 27 آذر 1402

        سلام شهروز عزیز
        نه، مشکلی نیست.

        • شهروز
          شهروز | 27 آذر 1402

          بهترین کیف پولی که برای مبالغ بالا پیشنهاد میدی چی هستش؟

          • مبین حسینی
            مبین حسینی | 27 آذر 1402

            هیچ فرقی نداره
            کیف‌پول غیرحضانتی باشه، امن هست.

    6. مهدی
      مهدی | 12 آبان 1402

      سلام
      من داخل کیف پولم (تراست ولت )مقداری تتر و ترون دارم ولی هربار که انتقال میزنم فقط کارمزد کم می‌کنه و انتقال نمیده ولی قبلاً انتقال میداد.
      کیف پولم را پاک کردم و دوباره نصب کردم و الان فقط ترون داخلش و در قسمت اضافه کردن کوین که میخواهم تتر را اضافه کنم تتر را اصلا نمی اورد.
      لطفا راهنمایی بفرمایید
      با تشکر

      • مبین حسینی
        مبین حسینی | 13 آبان 1402

        سلام مهدی عزیز
        با پشتیبانی تراست والت در ارتباط باشین تا شما رو راهنمایی کنن.
        موفق باشید.

    7. عباس علی
      عباس علی | 17 مرداد 1402

      با سلام میخواستم بدونم آیا از طریق آدرس کیف پول تتر میشه فهمید مال کدوم صرافی هستش

      • مبین حسینی
        مبین حسینی | 17 مرداد 1402

        سلام دوست عزیز
        در بلاک چین تمام آدرس‌ها ناشناس هستند و نمی‌شود فهمید که صاحب آدرس کیست. منتها برخی متخصصان با ابزارهای بررسی و رهگیری آدرس‌ها، از روی تراکنش‌ها گاها می‌توانند صاحب یک آدرس را پیدا کنند و آدرس را برچسب‌گذاری کنند.

    8. حسن
      حسن | 17 دی 1401

      سلام من هر کاری میکنم وارد پشتیبانی نمی شود من قبلا احراز هویت کردم یه مقدار بیبی دوج هم خریدم ولی حالا وارد بیت پین شدم اصلا موجودی ندارم

      • مهران بابایی
        مهران بابایی | 25 دی 1401

        سلام وقتتون بخیر با پشتیبانی آنلاین در تماس باشید در صورت نیاز میتونید تماس بگیرید.

    9. سمیه
      سمیه | 8 دی 1401

      سلام میخواستم بدونم پوماارز هست میگن زیر مجموعه تتره میخوام اونجا اندک پولی بزارم.درسته کمه ولی بسختی جمش کردم چون باید بیشترش کنم و برم دنبال درمانم .انقد گرونی هست نمیتونه ادم حتی درد سرطانیشو درمان کنه

    10. محمد حسین خانزاده
      محمد حسین خانزاده | 26 آذر 1401

      با سلام
      به نطرتون ارزی که خریدیم
      بمونه صرافی بهتره یا کیف پول؟
      میخوام برا اینده نگه دارم مثلا ۵ سال
      راهنماییم کنید.

    11. عارف
      عارف | 18 آذر 1401

      باسلام بیت پین واقعا عالیه تشکر از شما

    12. جعفر اصغری گوگدرقی
      جعفر اصغری گوگدرقی | 16 آبان 1401

      من تازه چند وقتیست با این وادی آشنا شدم وتا به حال هم در حال تجربه وآموزش ویادگیری بودم.واکثر این کیف پول ها وصرافی ها وغیره را مطالعه کردم واز هر کدام یکی دوتایی برروی گوشی نصب کرده ام ولی هنوز وارد معامله وخرید وفروش نشدم.واقعا راست می گن اولش سخته.واقعا برای آدمی که با کارگری پول پس انداز می کنه خیلی سخته.بخصوص که آدم با تجربه ای هم دوروبرت نباشه،کمکت کنه،اونی که وضع مالی خوبی داره یا فرزند پدره باز باامثال من کارگر خیلی فرق می کنه،اتفاقی یا اشتباهی هم بشه،نهایتش ضرره،براش زیاد شاید مهم نباشه یابه قول معروف ککش هم نگزه،ولی کارگر جماعت یک دلار هم سخته،باید خیلی که چه عرض کنم،باید ۱۰ برابر اون بابا حواستو جمع کنی،حالا عجله ای نیست برای این کار وقت زیاده،همین روزها ما هم ورود می کنیم به امید خدا،یاحق.

    13. Naser
      Naser | 16 آبان 1401

      تشکر ازمطالب و اطلاعات خوب ومفیدشما⚘

      • کارشناس محتوا ۱
        کارشناس محتوا ۱ | 16 آبان 1401

        سلام ناصر عزیز
        خوشحالیم که تونستیم براتون مفید باشیم.

      • پدرام غفاری
        پدرام غفاری | 25 آبان 1401

        تو این کار نیا ..ب خاک میری..با تجربه ۲ ساله دارم میگم و تریدر فیوچرز صرافی باینسس و کوکوین هستم …..چون گفتی پولت کارگریه دلم سوخت ک راهنمایت کنم

    14. Ali Monjezi
      Ali Monjezi | 20 تیر 1401

      بسیار عالی جامع و مفید

    15. احمد
      احمد | 16 تیر 1401

      ممنون از دلگرمیتون نمیخوام فکر کنید اقراق میکنم واقعا برنامه بیت پین برنامه خوب و کارآمدی است من در برنامه های دیگه ام بودم ولی دلچسب نبودن ممنون از برنامه خوبتان