آموزش صفر تا صد کار با کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)

تاریخ انتشار: 13 تیر 1403 | آخرین به‌روزرسانی: 3 مهر 1403
زمان مطالعه:  11 دقیقه
کیف پول تون کیپر

از زمانی که بلاک چین TON به محبوبیت رسید، کیف پول‌های مربوط به آن هم مورد توجه زیادی قرار گرفتند. کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) یکی از همین کیف پول‌هایی است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده و برای ذخیره ارز دیجیتال تن کوین (TON) و دیگر رمزارزهای اکوسیستم تون و تلگرام گزینه بسیار مناسبی است.

ازاین‌رو، در این مقاله به آموزش صفر تا صد کیف پول تون کیپر، نحوه نصب و راه‌اندازی و چگونگی کار با آن را ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش کار با کیف پول تون کیپر

آموزش کیف پول تون کیپر، اگر تجربه استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند تراست ولت یا متامسک را داشته باشید، بسیار آسان است. در این بخش با مروری بر آموزش راه‌اندازی این کیف پول متوجه سادگی این پروسه خواهید شد.

ساخت کیف پول تون کیپر

اولین کار در آموزش کیف پول تون کیپر، یادگیری نحوه ساخت آن است. برای ساخت کیف پول تون کیپر مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

سایت رسمی تون کیپر

  • پس از نصب کیف پول، با تأیید قوانین و مقررات آن، روی گزینه ساخت کیف پول (Create a New wallet) کلیک کرده و به مرحله بعدی بروید.
  • پس از ساخت کیف پول جدید، در صفحه، اعلامیه‌ای مربوط به کلیدهای خصوصی برای شما نمایان می‌شود که پس از تأیید آن بایستی 24 عبارت بازیابی (recovery phrase) مربوط به کلید خصوصی کیف پول خود را در کاغذی یادداشت کنید. یادتان باشد که به هیچ وجه این عبارات را در گوشی یا لپ‌تاپ و هر دستگاهی که به اینترنت متصل است، ذخیره نکنید.

راه اندازی کیف پول Tonkeeper

  • پس از یادداشت کلید خصوصی و تأیید آنها، نیاز به تعیین پین کد، اسکن بایومتریک چهره و اثر انگشت دارید. توصیه می‌کنیم برای امنیت بیشتر از این موارد استفاده کنید.
  • با تکمیل‌کردن تمامی موارد بالا، کیف پول تون کیپر شما راه‌اندازی شده است و به‌راحتی می‌توانید در آن رمزارزهایی مثل تن کوین (TON)، نات کوین (NOT)، همستر کامبت (HMSTR)، تپ سواپ (TAPS) و… را که در بلاک چین TON قرار دارند، ذخیره، دریافت و ارسال کنید.

تن کوین
خرید و فروش آسان تن کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید تن کوین

بخش‌های مختلف کیف پول تون کیپر 

بخش‌های مختلف کیف پول تون کیپر، به‌صورت کلی به سه دسته اصلی کیف پول، تاریخچه و مرورگر تقسیم می‌شوند.

  •  قسمت کیف پول (Wallet) میزان دارایی کاربران را با مقدار بالانس و دارایی نشان می‌دهد.
  •  بخش تاریخچه مربوط به بررسی تراکنش‌های بلاک چینی است.
  •  بخش مرورگر برای دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است.

برای‌آنکه با تمامی بخش‌های اصلی و قابلیت‌های این کیف پول آشنا شوید، به‌صورت مجزا به این موارد در ادامه مقاله اشاره می‌کنیم.

بخش کیف پول

در بخش کیف پول که بخش اصلی و بسیار مهم این کیف پول به شمار می‌رود، علاوه بر درج موجودی، گزینه‌های برای ارسال، دریافت، سواپ، خریدوفروش ارزهای دیجیتال و استیکینگ دیده می‌شود که هرکدام کاربرد مجزای خود را دارند.

صفحه اصلی کیف پول تون کیپر

در این بخش مهم، علاوه بر انجام فرایند دریافت، ارسال دارایی‌ها و موارد ذکر شده در فوق، قابلیت شخصی‌سازی کیف پول نیز وجود دارد. برای این امر تنها کافی است که در سمت راست صفحه به قسمت تنظیمات رفته و این موارد را اعم از تم کیف پول، واحد محاسبه موجودی، تنظیمات امنیتی، بازیابی کیف پول و… را به‌دلخواه تغییر دهید.

تاریخچه کیف پول

در بخش تاریخچه کیف پول، گزارشی از تمامی تراکنش‌های انجام شده از سوی کیف پول، اعم از تراکنش دریافت، ارسال و قراردادهای هوشمند وجود دارد که کاربران می‌توانند به‌راحتی از اولین تا آخرین تراکنش خود را در این لیست بررسی کرده و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشند.

این بخش، تمامی تراکنش‌ها را به ترتیب ساعت و روز انجام هر کدام دسته‌بندی کرده و با کلیک روی هر تراکنش، ریزترین جزئیات آن در اکسپلورر شبکه بلاک چین تون قابل مشاهده خواهد بود.

مرورگر

بخش مرورگر کیف پول تون کیپر، برای کاربرانی که استفاده زیادی از برنامه‌های غیرمتمرکز دارند، مهم‌ترین بخش این کیف پول محسوب می‌شود. در این بخش، با مراجعه به قسمت اکسپلور، تمامی dApp ها، پلتفرم‌های ارائه‌دهنده سرویس برای تلگرام، پروتکل‌های مربوط به خریدوفروش ان اف تی (NFT)و انواع ربات‌ها و بازی‌های تلگرامی قابل‌دسترسی است.

بخش مرورگر یا Browser تون کیپر

اگر استفاده مکرری از پلتفرم‌هایی مانند فرگمنت (Fragment) و استون فای (STON.fi)، صرافی غیرمتمرکز شبکه تون دارید، در این بخش دسترسی مستقیم و آسان به این برنامه‌ها فراهم شده است.

علاوه‌براین، در این بخش، قابلیت مشاهده برنامه‌های متصل شده به کیف پول شما نیز وجود دارد. برای این امر تنها کافی است که به بخش برنامه‌های متصل شده (Connected) در قسمت بالایی صفحه مراجعه کرده و اتصال کیف پول خود را به این برنامه‌ها تنظیم کنید.

دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    واریز و برداشت ارز دیجیتال در تون کیپر

    حال که با تمامی بخش‌های کیف پول تون کیپر، به همراه نحوه ساخت آن آشنا شده‌اید، زمان آموزش نحوه واریز و برداشت ارز دیجیتال در تون کیپر رسیده است. اگر قصد واریز یا دریافت هر رمزارزی را در این کیف پول دارید، فرایند ساده زیر را دنبال کنید:

    ارسال ارز دیجیتال در تون کیپر

    برای اینکه بتوانید رمزارزی را از تون کیپر به کیف پول دیگر (مثلاً کیف پول شخصی‌تان در بیت پین) ارسال کنید. ابتدا باید آدرس کیف پول مقصد و ممو تگ را از مقصد کپی کنید و بعد مراحل زیر را انجام دهید. در مثال زیر، می‌خواهیم تون کوین را از تون کیپر ارسال کنیم.

    • در قسمت اصلی کیف پول، تون کوین (Toncoin) را انتخاب کنید.
    • در صفحه باز شده، روی گزینه Send کلیک کنید.
    • در صفحه جدید، آدرس کیف پول مقصد و تگ ممو را وارد کنید و دکمه «Continue» را بزنید.
    • در صفحه بعد می‌توانید مقدار ارسالی را مشخص کنید و یا با دکمه MAX همه کوین‌ها را انتخاب کنید و دوباره «Continue» را بزنید.
    • در صفحه آخر، اطلاعات کلی تراکنش و کارمزد تراکنش را می‌بینید و با زدن دکمه «Confirm and Send» تراکنش را ثبت می‌کنید.

    ارسال دارایی از تون کیپر

    دریافت ارز دیجیتال در تون کیپر

    دریافت ارز دیجیتال در تون کیپر بسیار ساده‌است. برای این‌کار باید آدرس کیف پول تون کیپر خود را برای آن رمزارز کپی کنید. برای این کار باید:

    • تون کوین (Toncoin) را انتخاب کنید.
    • روی دکمه «Receive» کلیک کنید.
    • با زدن دکمه «Copy»، آدرس کیف پول خود را کپی کنید.
    • حالا می‌توانید این آدرس را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» وارد کنید و ارز دیجیتال را در تون کیپر دریافت کنید.

    نکته: دریافت ارز دیجیتال در تون کیپر ممکن است علاوه بر آدرس به تگ ممو هم نیاز داشته باشد. اگر در صفحه نمایش آدرس کیف پول، تگ ممو هم به شما ارائه شد، حتماً آن را کپی کنید و در پلتفرم فرستنده وارد کنید.

    دریافت ارز دیجیتال در تون کیپر

    ممو در تون کیپر چیست؟

    به‌طور کلی، ممو (Memo) یک شناسه یا توضیح اضافی‌ست که هنگام انجام تراکنش‌ها در برخی از بلاک چین‌ها لازم است. این ممو برای تشخیص دقیق‌تر مقصد تراکنش‌ها استفاده می‌شود. در واقع، کیف‌پول‌ها یا حساب‌ها در این شبکه‌ها ممکن است آدرس‌های مشترک داشته باشند، بنابراین برای تشخیص اینکه تراکنش به کدام کاربر یا حساب باید تعلق گیرد، از ممو استفاده می‌شود.

    اگر ممو اشتباه یا جا افتاده باشد، ممکن است دارایی به مقصد صحیح نرسد یا از دست برود.

    در کیف پول تون کیپر، هنگامی که به یک صرافی یا پلتفرمی تراکنش ارسال می‌کنید، اگر آن‌ها ممو درخواست کرده باشند، باید در کنار آدرس، ممو را نیز وارد کنید. اگر به شما ممو داده شده است، حتماً مطمئن شوید که آن را به درستی وارد کرده‌اید تا تراکنش بدون مشکل انجام شود.

    استیکینگ در تون کیپر به چه صورت است؟

    استیکینگ در کیف پول تون کیپر که به بهترین صورت و بالاترین بازده صورت می‌گیرد، از بهترین امکانات این کیف پول نرم‌افزاری است. در کیف پول تون کیپر، کاربران از دو طریق مختلف می‌توانند توکن‌های TON را استیک کرده و علاوه بر کسب سود، به روند امنیت شبکه نیز کمک کنند.

    استیکیگ در تن کیپر

    • تون استیکرز (Tonstakers):

    در بخش تون استیکرز که به‌صورت اختصاصی برای هولدرهای ارز دیجیتال TON راه‌اندازی شده است، کاربران می‌تواند از حداقل 1 تون تا هر میزان دلخواه خود، این ارز دیجیتال را استیک کرده و سود 3.28 درصدی را به صورت سود مرکب سالانه (APY) دریافت کنند.

    کاربران با استیک توکن‌های TON در استخرهای استیکینگ این شبکه، به همان اندازه با نسبت 1:1، توکن مشتق شده tsTON را دریافت می‌کنند که نماینده‌ای از دارایی استیک‌شده آنها در استخرها برای دریافت سود استیکینگ، پس از اتمام دوره قفل شدن دارایی است.

    • تون نومینیتورز (TON Nominators):

    بخش تون نومینیتورز (TON Nominators) در قسمت استیکینگ، مربوط به اعتبارسنج‌های این شبکه بلاک چینی است. در این بخش، با کلیک روی این گزینه، بخش زیادی از اعتبارسنج‌های این شبکه برای شما نمایان می‌شود که می‌توانید از طریق قرارداد هوشمند آنها نیز دارایی خود را استیک کرده و کسب سود کنید.

    در این بخش، حداقل دارایی که برای آغاز استیکینگ نیاز دارید، بالغ بر 10,000 تون کوین است که سود پرداختی به شما با نرخ سود مرکب سالانه 2.45 درصدی خواهد بود.

    آموزش انتقال ولت تون کیپر به گوشی دیگر

    اپلیکیشن تون کیپر، تنها پنجره‌ای برای دسترسی شما به دارایی‌های شما در بلاک چین تون است و چیزی که مهم است، کلید خصوصی یا ۲۴ عبارت بازیابی شماست. برای انتقال ولت تون کیپر به گوشی دیگر، تنها کافی‌ست طبق تصویر زیر، به مراحل زیر عمل کنید.

    • روی دکمه «Wallet» بالای صفحه اصلی کیف پول بزنید.
    • از پنجره باز شده روی «Add wallet» کلیک کنید.
    • گزینه «Existing Wallet» را انتخاب کنید.
    • ۲۴ عبارت بازیابی خود را به ترتیب وارد کنید.

    انتقال تون کیپر به گوشی دیگر

    چگونه در تون کیپر چند کیف پول بسازیم؟‌

    امروزه با گسترده شدن ربات‌ها و بازی‌های تلگرامی برای کسب درآمد، ساخت چندین کیف پول تون کیپر برای بسیاری از کاربران امر مهمی تلقی می‌شود. برای مثال، ممکن است بارها به ساخت چندین کیف پول برای کاربردهای مختلف در پیام‌رسان تلگرام نیاز پیدا کرده باشید.

    افزودن ولت جدید به تون کیپر

    اگر قصد ساخت چند کیف پول را در تون کیپر دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

    • در قسمت اصلی کیف پول، در بالای صفحه نام کیف پول شما درج شده است. بر روی آن کلیک کرده و در بین گزینه‌های موجود، ساخت کیف جدید را انتخاب کنید.
    • پس از انتخاب این گزینه، باید برای کیف پول جدید نام و مشخصاتی را به‌صورت شخصی‌سازی لحاظ کنید که اعمال این موارد چندان ضروری نیست.
    • پس از تأیید موارد فوق، کیف پول دیگر شما راه‌اندازی شده و تنها نیاز به بک‌آپ‌گیری از کلیدهای خصوصی کیف پول جدید دارید.
    • برای بک‌آپ‌گیری از این عبارات، در بخش تنظیمات، روی گزینه بک‌آپ کلیک کرده و 24 کلمه کلید خصوصی خود را در کاغذی یادداشت کنید. پس از یادداشت و درج مجدد این عبارات، کیف پول شما بازیابی شده و آماده استفاده است.
    • توصیه می‌کنیم برای امنیت بیشتر، برای هر دو کیف پول، علاوه بر پین کد، از اسکن اثر انگشت و چهره نیز استفاده کنید.

    مزایای کیف پول تون کیپر

    کیف پول تون کیپر، تا به امروز به دلیل مزایای بسیار زیاد، جای خود را در بین طیف گسترده کیف پول‌های تلگرامی محکم کرده است. اگر تا به اکنون، در راه‌اندازی و استفاده از این کیف پول در بین باقی کیف پول‌های تلگرام سردرگم شده‌اید، مطالعه مزایای این کیف پول به کمک شما خواهد آمد.

    • رابط کاربردی روان و پشتیبانی در تمامی سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها
    • کارمزد مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به سایر کیف پول‌های تلگرام
    • پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز بلاک چینی متنوع و کاربردی
    • امکان سواپ مستقیم ارزهای دیجیتال شبکه بلاک چینی تون
    • قابلیت اتصال مستقیم به صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز (DEX)
    • پشتیبانی از ردیاب کیف پول‌ها و اضافه‌کردن بی‌نهایت کیف پول به‌صورت هم‌زمان
    • اتصال مستقیم به تلگرام در تمامی نسخه‌ها، علاوه بر بات تلگرامی
    • قابلیت استیکینگ درون برنامه‌ای برای کسب سود

    کلام پایانی

    کیف پول تون کیپر، تا به امروز از بهترین کیف پول‌های اختصاصی تلگرام و شبکه بلاک چینی تون است که برای اتصال به‌تمامی بات‌ها و مینی اپلیکیشن‌های تلگرام، علاوه بر ذخیره ارزهای دیجیتال کاربرد زیادی دارد. اکثر رمزارزهای بازی‌های تلگرامی با این کیف پول سازگاری دارند و می‌توانند به خوبی برای واریز توکن‌ها به صرافی بیت پین بکار آیند.

    در این مقاله سعی کردیم که در کنار آموزش کار با کیف پول تون کیپر، به نکات مهمی نیز برای دریافت، ارسال و برقراری امنیت شما عزیزان اشاره کنیم. امیدواریم که در زمان استفاده از این کیف پول بهترین تجربه کاربری را داشته باشید.

    اگر تجربه استفاده از این کیف پول را دارید، نظرات خود را با کاربران آکادمی بیت پین به اشتراک بگذارید.

    سؤالات متداول:

    • آیا کیف پول تون کیپر برای برداشت همستر و نات کوین مناسب است؟

    کیف پول تون کیپر، برای برداشت، واریز و اتصال به همستر و نات کوین از بهترین گزینه‌های امروزی به شمار می‌رود که قابلیت اتصال به‌تمامی برنامه‌های تلگرام را علاوه بر کارمزد بسیار ناچیز با خود به همراه دارد.

    • آیا کیف پول تون کیپر امن است؟

    کیف پول تون کیپر، کاملاً غیرحضانتی و غیرمتمرکز بوده و کاربران می‌توانند به‌آسانی، دارایی خود را کنترل و به آن دسترسی داشته باشند. درنتیجه، این کیف پول امن بوده و برای ذخیره و اتصال به برنامه‌های بلاک چینی می‌تواند گزینه اصلی شما باشد.

    • آیا کیف پول تون کیپر برای ایرانی‌ها مناسب است؟

    بله کیف پول تون کیپر برای تمامی کاربران در سراسر جهان اعم از ایرانی‌ها مناسب است. زیرا، این کیف پول کاملاً غیرمتمرکز بوده و تحریم یا قوانین مربوطه به ارائه‌کننده سرویس نمی‌تواند کنترل دارایی کاربران را در دست بگیرد.

    محمد رجبی

    محمد رجبی

    من چند سالی هست که محقق بیت کوین‌ام و فکر می‌کنم بیت کوین، تنها تلاش موفق بشر برای دستیابی به آزادی مالی خواهد بود.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    برطرف کردن خطای Watch only در کیف پول تون کیپر

    قابلیت واچ اونلی (Watch-only) در کیف پول تون کیپر...

    4 کیف پول برتر برای ذخیره ارز دیجیتال داگز (Dogs)

    پروژه تلگرامی موفق داگز (Dogs) که اولین بار حدود ۲ ماه پیش...

    آشنایی با کیف پول ددالوس + آموزش راه‌اندازی فول نود کاردانو

    اگر از علاقه‌مندان ارز دیجیتال کاردانو (ADA) هستید، خبر...

    دیدگاه‌ها 143 دیدگاه
    در پاسخ به دیدگاه کاربر
    1. محمد
      محمد | 9 مهر 1403

      سلام این پیغام چیه🔒Your funds are safe, once the transaction is confirmed, they will be returned to your address

    2. غزلی
      غزلی | 8 مهر 1403

      اگه 24 کلمه نداشته باشیم چیکار کنم از واچ انلی دربیاذ

    3. عزت
      عزت | 8 مهر 1403

      سلام وقت بخیر، میشه راهنمایی کنید:چطوری اعتبار ۸دلاری رو از مای تون ولت به تون کیپر شخصی دیگر واریز کنیم؟

    4. اسلام عبدلی
      اسلام عبدلی | 7 مهر 1403

      سلام دوست عزیزم شما میدونین چرا send من کار نمیکنه یا چطور فعال کنم

      • محمدجواد جعفری
        محمدجواد جعفری | 7 مهر 1403

        سلام اسلام عزیز
        اختمالا غیرفعال بودن Send کیف پول شما به‌خاطر مشکل Watch only است و می‌توانید به مطلب واچ اونلی چیست مراجعه کنید. همچنین برای رفع این موضوع باید کیف پول تون کیپرتان را در سیستم عامل اندروید نصب کنید و استفاده کنید تا مشکل رفع شود.

    5. مبینا
      مبینا | 7 مهر 1403

      سلام من همسترو ب کیف پول وصل نکرده بودم
      دیشب از برداشت مستقیم استفاده کردم
      و الا همسترم صفره ولی توی تونکیپر هیچی نست
      و ی پیام تعجب ظاهر شده حاوی call contract feiled و کلا هیچی ب هیچی انگار توکنام اب شدن و ازم کارمزد کم شده بغییر از کارمزد 0.02 تون هم همینطور کم کرده

      • محمدجواد جعفری
        محمدجواد جعفری | 7 مهر 1403

        سلام مبینا عزیز
        اگر از Direct Claim استفاده کردید، ۰٫۱۳ واحد تون کوین از کیف پولتون کم میشه. اگر این اتفاق افتاده، یا کوین‌ها به تون کیپر واریز میشه و یا با به ربات برمیگرده. ممکنه دلیل این ارور شلوغی شبکه باشه.

    6. نازنین نادری
      نازنین نادری | 7 مهر 1403

      سلام وقت بخیر
      من تون کیپرو پاک کردم و با عبارت ۲۴ کلمه ای بازیابی کردم ولی متاسفانه آدرس ولت تغییر کرده چیکار باید بکنم؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام نازنین عزیز
        تون کیپر آپدیت جدیدی داده و وقتی ولتی رو وارد میکنین، به ورژن 5 تغییرش میده و آدرسشم عوض میکنه.
        بهتره که با همین 24 کلمه، والت رو توی مای تون والت وارد کنین تا با همون آدرس قبلی نمایش داده بشه.

    7. مرتضی
      مرتضی | 7 مهر 1403

      درود بر شما
      تونکیپر رو به همستر وصل کردم ، گویا واریز شده ، اما توی تونکیپر چیزی نشون نمیداد ، کد بازیابی رو یاداشت کردم ، و تونکیپر رو حذف و مجدد نصب کردم، با ۲۴ کد دوباره وارد شدم اما آدرس تونکیپرم تغییر کرده ، چطور ممکنه

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام مرتضی عزیز
        تون کیپر آپدیت جدیدی داده و وقتی ولتی رو وارد میکنین، به ورژن 5 تغییرش میده و آدرسشم عوض میکنه.
        بهتره که با همین 24 کلمه، والت رو توی مای تون والت وارد کنین تا با همون آدرس قبلی نمایش داده بشه.

    8. امید
      امید | 7 مهر 1403

      سلام من همستر رو به صرافی رمزینکس ارسال کردم ارسال موفق بود ولی واریز نشده
      لطفا راهنمایی کنید

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام.
        لطفا از صرافی مربوطه پیگیری کنین.

        • Mori
          Mori | 7 مهر 1403

          از صرافی ؟ یعنی تونکیپر ؟

          • عارفه رهبری
            عارفه رهبری | 7 مهر 1403

            تون کیپر کیف پول هست.
            شما باید پیگیری واریزی ارز خودتون رو از صرافی که به اون انتقال دادین پیگیری کنین.

    9. Mori
      Mori | 7 مهر 1403

      درود بر شما ،
      من کد امنیتی رو گرفتم و تونکیپر رو پاک کردم ، دوباره نصب کردم ،و با ۲۴ کد وارد شدم اما آدرس تون کیپرم تغییر کرده . چطور ممکنه ؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام دوست عزیز
        تون کیپر آپدیت جدیدی داده و وقتی ولتی رو وارد میکنین، به ورژن 5 تغییرش میده و آدرسشم عوض میکنه.
        بهتره که با همین 24 کلمه، والت رو توی مای تون والت وارد کنین تا با همون آدرس قبلی نمایش داده بشه.

    10. ماهی
      ماهی | 7 مهر 1403

      سلام
      بعد از بازیابی تونکیپر و وارد کردن ۲۴ واژه به طور درست آدرس تونکیپرم تغییر کرده و ولت خودم بالا نیومده باید چکار کنم؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام دوست عزیز
        تون کیپر آپدیت جدیدی داده و وقتی ولتی رو وارد میکنین، به ورژن 5 تغییرش میده و آدرسشم عوض میکنه.
        بهتره که با همین 24 کلمه، والت رو توی مای تون والت وارد کنین تا با همون آدرس قبلی نمایش داده بشه.

    11. Tina
      Tina | 7 مهر 1403

      سلام من عبارت بازیابی تون کیپرم رو دارم اما زمانی که در تون کیپر وارد کردم متاسفانه ولت دیگری بازیابی شده با اینکه عبارات کاملا درست اند و مربوط به یک کیف پول بودند..حالا ولت جدید آدرس متفاوتی دارد آیا امکان بازیابی ولت قدیمی وجود دارد؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام تینای عزیز
        تون کیپر آپدیت جدیدی داده و وقتی ولتی رو وارد میکنین، به ورژن 5 تغییرش میده و آدرسشم عوض میکنه.
        بهتره که با همین 24 کلمه، والت رو توی مای تون والت وارد کنین تا با همون آدرس قبلی نمایش داده بشه.

    12. مریم
      مریم | 7 مهر 1403

      سلام کنار والت تون کیپر من واچ اونلی هست و نمیتونم ازش برداشت کنم چکار کنم از این حالت در بیاد لطفا راهنمایی کنید سپاس

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مهر 1403

        سلام مریم عزیز
        باید عبارت 24 کلمه‌ای رو وارد کنین تا از حالت واچ اونلی خارج بشه

    13. شهابی
      شهابی | 5 مهر 1403

      سلام من مشخصات کیف پولی که به همستر متصل کرده ام را فراموش کردم و الان نمیتونم وارد کیف پولم بشم برای برداشت همستر راهی هست که همسترام به اون کیف پول ارسال نشن؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 5 مهر 1403

        سلام دوست عزیز
        در حال حاضر این امکان وجود نداره و توکن های همستر به کیف پولی که انتخاب کرده بودین، واریز شده دقایقی پیش.

    14. Samad
      Samad | 2 مهر 1403

      سلام خواهشمندم راهنمایی کنید.من واضحتر توضیح بدم.من از چندین ماه پیش و حالا تمامی بازیها را به تونکیپر اتصال مکردم و وقتی میفرفتم قسمت براوز و کانکت که مزدم اتصالها را مشاهده مکردم.الان یک سهل انگاری کردم ولت جدید باز شد اما دوباره توانستم24 حرف را برنم برگردانم.و اوکی شد متاسفانه الان بعد از برگرداندن در قسمت کانکت لوگوهای بازیها را نمبینم .الان چکار کنم دوباره‌ نشان داده شوند؟موقع لیست شدن مشکل پیش میاد آیا؟ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی زحمت کشیدم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        صمد عزیز سلام
        نمایش اون قسمت در کانکت ارتباطی با اتصال ربات به کیف پول نداره. اگر کیف پول رو با سید فریز بگردوندید یعنی همه چیز درسته و همون کیف پولی که قبلا متصل کردید بازی ها در اختیارتون هست.
        نگران نباشید

    15. Samad
      Samad | 2 مهر 1403

      سلام خواهشمندم راهنمایی کنید.من قبلا تمامی بازیهای تگرامم پر قسمت کانکت که مزدم رویت میشد بنا به دلایلی مجبور شدم 24 رقم برنم و برگردانم ولتم را الان طبق موارد ذکر شده دگه هیچ یک را در کانتکت مشاهده نمکنم مترسم موقع لیست شدن بازیها نتونم انتقال انجام بدم.راهنمایی کنید چگونه اتصال دوباره بازیها در کانکت نشان داده شود. متشکرم لطف مکنید

    16. نغمه
      نغمه | 2 مهر 1403

      سلام ببخشید الان که بازی همستر تموم شده چطوری میتونم در کیف پولم آدرس ارز همستر رو وارد کنم گزینه هاشو نمی بینم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        نغمه عزیز سلام
        همستر کامبت در روز ۵ مهر ماه وارد تون کیپر ها میشه، بعد از اون می‌تونید از کیف پول تون کیپرتون همسترها رو وارد بیت پین کنید و بفروشید.
        موفق و شادکام باشید

    17. مهری
      مهری | 2 مهر 1403

      سلام وقت بخیر
      من فکر کنم اشتباه تون کیپرم رو به یک ربات وصل کردم، کاری میتونم بکنم یا نه؟؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        مهری عزیز سلام
        متوجه منظورتون نمیشم، اگر کیف پول اشتباهی رو به ربات بازی متصل کردید، در خود ربات می‌تونید اون رو عوض کنید.

    18. سعید دربای
      سعید دربای | 1 مهر 1403

      🔒Your funds are safe, once the transaction is confirmed, they will be returned to your address سلام مقداری ارز از کیف پول تونکیپر بنده برداشت شده و داخل تراکنش این پیغام آمده ولی برنگشته به کیف پول آیا کمکی میتونید بکنید ممنون

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        سعید عزیز سلام
        احتمالا این اتفاق به خاطر نقل و انتقالات بلاک چینی هست و طبق پیامی که نوشته شده هم این دارایی به کیف پولتون برمی‌گرده.
        نگران نباشید

    19. امین سالاری
      امین سالاری | 31 شهریور 1403

      سلام ،جلوی ارزهایی که دارم در تن کیپر بجای موجودی ۳نقطه خورده و‌مشخص نیست،چجوری داراییم رو‌نمایان کنم که دیده بشه؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        امین عزیز سلام
        بزنید روی همون سه نقطه تا عدد به نمایش در بیاد. این قابلیت برای مخفی کردن مقدار دارایی کیف پول‌هاست.
        موفق باشی

    20. Shahram
      Shahram | 31 شهریور 1403

      سلام میخواستم بدونم تبلیغات فیکی که روی کیف پول تن کیپر میاد قابلیت پاک شدن دارن یا خیر؟ مثل nft داگز و….

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        شهرام عزیز سلام
        احتمالا منظورتون ان اف تی‌هایی هست که به طور خودکار ارسال شده براتون. اون رو فقط میشه فروخت یا سواپ کرد. اگر تبلیغات دیگری منظورتونه، امکان حذفشون نیست.

    21. المیرا
      المیرا | 31 شهریور 1403

      سلام همستر تموم شده ولی در تونکیپرم عکس همستر نمیاد درصورتی که انتقال همستر به کیف پول انجام دادم تیک هم خورده ولی داخل تونکیپرم نیست آیا راهی هست که بتونم درست کنم لطفاً بگید

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        المیرای عزیز سلام
        اگر تیک سبز رنگ در بخش withdraw در ربات همستر خورده، یعنی کیف پول متصله و جای نگرانی نیست.

    22. هدیه۷۳
      هدیه۷۳ | 30 شهریور 1403

      سلام
      تون کویینی که اسپم شده توی تونکیپر چجوری برگردانده میشه؟ ۱.۸ تون بخاطر ارور دادن tokentable کسر شده ۳ هفته هست و برنمیگرده

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        هدیه عزیز سلام
        مگر اینکه با پشتیبانی ربات tokentable تماس بگیرید که واقعیتش رو بخواید بعید میدونم جواب درستی بگیرید. بااینحال بهتره شانستون رو امتحان کنید.
        موفق باشید

    23. فرخ آل
      فرخ آل | 30 شهریور 1403

      سلام من از کوینکس تتر به تونکیپر انتقال دادم الان توی تونکیپر چجوری باید تتر و تبدیل به تون کنم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        فرخ عزیز سلام
        میتونید از قابلیت Swap استفاده کنید.
        موفق باشید

    24. آریا
      آریا | 30 شهریور 1403

      سلام من یک مشکلی خوردم به من تون انتقال می دن نمیاد بشینه تو کیف پول من پایین یک چیزی باز شده بنام پوینت نمی دونم چیکار کنم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        آریای عزیز سلام
        اون پوینت یک NFT تبلیغاتی هست و اهمیتی نداره. درباره مشکل اولتون باید بگم موقع آدرس دادن توجه کنید که شبکه رو درست انتخاب می‌کنید.
        موفق باشید

    25. سید مسعود مرتضوی
      سید مسعود مرتضوی | 30 شهریور 1403

      سلام
      من یه ولت دیگر به تونکیپر اضافه کردم. اما ولت اول من به حالت واچ اونلی در اومده. چطور از این حالت در بیارمش؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        مسعود عزیز سلام
        می‌تونید دوباره با سید فریز کیف پول رو ریکاوری کنید.

    26. زهرا
      زهرا | 29 شهریور 1403

      سلام.من تیک همسترم طوسی شده بودوا ن رارسیت کردم حالا دوباره به تون کیپر وصل کردم ورفتم توز تنظیمات تون کیپر قسمت بگ آپ دیدم ۲۴ کلمه ام درسته وکدرادارم ولی درقسمت همسترم تیک سبز نخورده .میخواهم بدانم آیا بعدا دچارمشکل میشم واگر بله چکار کنم

    27. فریبا پوزش
      فریبا پوزش | 29 شهریور 1403

      سلام آیا میشود روی گوشی دو تا برنامه تون کیپر نصب کنم چون دوتا شماره جداگانه دارم یا با همون یک کیف پول تون کیپر میتونم از دو شماره استفاده کنم؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        فریبای عزیز سلام
        بله می‌تونید در یک گوشی و یک اپ تون کیپر، چند کیف پول بسازید. آموزش این فرایند رو می‌تونید در این مقاله مطالعه کنید.
        موفق باشید.

    28. سبحان موسوی زاده
      سبحان موسوی زاده | 29 شهریور 1403

      جناب سلام
      بنده برنامه تون کیپر از گوشیم پاک شد بعد دوباره ریختم و اون ۲۴ کلمه رو وارد میکنم اما ارز هام بالا نمیاد
      چکار کنم ؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        سبحان عزیز سلام
        اگر کیف پول بالا اومده، دارایی‌ها هم به مرور به کیف پول اضافه خواهند شد

    29. ترگل
      ترگل | 28 شهریور 1403

      سلام،من یه مقدار داگز دارم که وارد کیف پولم شده، الان چجوری میتونم برداشتش کنم؟؟
      و اینکه از کجا بدونم چقدر تون دارم داخل کیف پول؟؟ اونجایی که نوشته مثلا 8$،اون نشون دهنده ی چیه؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        دوست عزیزم سلام
        در جلوی هر دارایی مقدار دارایی نوشته شده. اون عدد کوچک زیر اسم کوین، قیمت اون کوین هست. برای برداشت داگز می‌تونید مقاله آموزش برداشت داگز رو مطالعه نمایید.
        موفق باشید.

    30. پژمان کهتری
      پژمان کهتری | 27 شهریور 1403

      درود
      دلیل اکتیو نبودن گزینه برداشت تون کوین در صرافی بیت پین و انتقال به تونکیپر چیست.

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 28 شهریور 1403

        پژمان عزیز سلام
        گاهی اوقات شبکه تن بسیار شلوغ میشه و برای مدتی کوتاه فعالیت اون با اختلال روبرو میشه. ما برای حفاظت از دارایی مشتریان، در این مواقع مجبور به بستن گزینه برداشت در TON میشیم. معمولاً بعد از چند ساعت این امکان برقرار میشه.
        موفق و پیروز باشید

    31. محمد هورام
      محمد هورام | 27 شهریور 1403

      سلام رمز بیست و چهار عددی تونکیپر رو چه جوری عوض کنم یکی بدونه اجازه داره از کیف پول من استفاده میکنه

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 28 شهریور 1403

        محمد عزیز سلام
        هر کیف پول عبارت امنیتی یا seed phrase مختص به خودش رو داره و شما نمی‌تونید اون رو تغییر بدید. برای اینکه سید فریز دیگه داشته باشید، باید کیف پول دیگری در اپ تون کیپر بسازید که آموزش اون در این مقاله قابل مطالعه ست.

    32. مهرداد الماسی
      مهرداد الماسی | 26 شهریور 1403

      سلام خسته نباشید، من از ارز داگز در کیف پول یک نفر میخواهم به کیف پول خودم برای ماسک وراکی رابیت ارز تون واریز کنم هر کدام. 0.5تون، لطفا تبدیل داگز به تون در تونکیپر و نحوه ارسال به تونکیپر خودم راهنمایی بفرمایید. باسپاس

      • محمدجواد جعفری
        محمدجواد جعفری | 27 شهریور 1403

        سلام مهرداد عزیز
        به کیف پول فرد مقابل ورود و روی داگز کلیک می‌کنید، سپس روی Swap می‌زنید و داگز را در بخش اول و در بخش پایین تون را انتخاب کنید. پس از آن دکمه سواپ را بزنید و کارمزد مربوطه را پرداخت کنید و بعد از آن داگز شما به تون کوین تبدیل می‌شود. پس انجام این فعالیت‌ها روی تون بزنید و Send را کلیک کنید و آدرس ولت تون کیپری را که می‌خواهید به آن تون انتقال دهید در بخش Address پیست و سپس تایید کنید. پس از تایید صبر کنید تا تون به کیف پول مقابل واریز شود.

        • بهنام
          بهنام | 30 شهریور 1403

          سلام من 3بار باطری تونکیپر شارژ کردم
          دفعه اول و آخری شارژو خالی کردم مرحله دوم شارژ کیف پولم وسط قرار گرفته اصلا نمیشه برداشت چاره چیست؟

    33. منیر ملکی
      منیر ملکی | 26 شهریور 1403

      سلام وقت بخیر من تو قسمت ولت موجودی کیف پولم رو صفر نشون میده چکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 28 شهریور 1403

        منیر عزیز سلام
        احتمالاً کیف پول رو عوض کردید. در بالای صفحه تون کیپر، روی دکمه wallet بزنید و در پنجره باز شده، اگر ولت دیگری دیدید اون رو انتخاب کنید. اگر ولتی نیست، یعنی به کل حذف شده و باید با seed phrase کیف پول رو برگردونید.
        موفق و کامیاب باشید.

    34. حسین
      حسین | 26 شهریور 1403

      سلام من وقتی بازگردانی میزنم موجودی صفر چیکار باید کرد

    35. فرامرز حسین زاده
      فرامرز حسین زاده | 26 شهریور 1403

      سلام دارای من در کیف پول نمایش داده نمیشه ممکنه راهنمایی کنید .

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 28 شهریور 1403

        فرامرز عزیز سلام
        امکان داره که wallet شما عوض شده باشه. در اپ تون کیپر روی دکمه wallet بزنید و در پنجره باز شده ولت دیگر رو انتخاب کنید. اگر چنین ولتی دیده نمیشه، با seed phrase ها (همون ۲۴ کلمه امنیتی) کیف پول‌تون رو برگردونید.
        موفق و پیروز باشید

    36. مارال
      مارال | 24 شهریور 1403

      سلام ی سوال دارم من تون هام توی تونکیپر توی دوتا ولت جدا بود خواستم هر دو رو یکی کنم قسمت کامنتو پر نکردم الان تونامپریدن چیکار کنم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        مارال عزیز سلام
        احتمال داره که تراکنش برگرده، گرچه بعید میدونم این اتفاق بیوفته و احتمالش بسیار کمه.

    37. علی سلیمانی
      علی سلیمانی | 24 شهریور 1403

      سلام وقتتون بخیر چندتا از برنامه های ایردراپ برای واریز پاداش از من کیف پول خواستند ومن تن کیپرمتصل کردم ولی متاسفانه هربارتمام موجودی بنده رو کامل برداشته مبلغی هم واریز نشده چکارکنم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        علی عزیز سلام.
        اگر این اتفاق افتاده احتمالاً اسکم بوده. بااین‌حال بهتره با مشکلتون رو با یک فرد آگاه‌تر به صورت حضوری درمیون بذارید که چک کنن کیف پولتون رو.
        موفق باشید

    38. علی سلیمانی
      علی سلیمانی | 24 شهریور 1403

      ببخشید ویرایش درست نبوده موجودی بنده رو کامل برداشته نوشتم کم

    39. علی سلیمانی
      علی سلیمانی | 24 شهریور 1403

      سلام وقتتون بخیر چندتا از برنامه های ایردراپ برای واریز پاداش از من کیف پول خواستند ومن تن کیپ متصل کردم ولی متاسفانه هربارتمام موجودی بنده رو کم برداشته مبلغی هم واریز نشده چکارکنم

    40. احسان نوروزی
      احسان نوروزی | 23 شهریور 1403

      سلام وقت بخیر چطور میشه آدرس کیف پولی که تو ربات همستر هست رو حذف کرد و به یه کیف پول دیگه وصل کرد ؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        احسان عزیز سلام
        حالا که اسنپ شات فصل اول زده شده، خیر همچین امکانی وجود نداره. ممکنه در آینده این امکان توسط تیم همستر فراهم بشه.

    41. ایمان راد
      ایمان راد | 23 شهریور 1403

      امروز اپدیت کردم تونهام نیست تو تونکیپر چیکار کنم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        ایمان عزیز سلام
        احتمالا کیف پولتون عوض شده، در اپ تون کیپر روی دکمه wallet بالای صفحه بزنید و در لیستی که میاد، کیف پولی که دارایی داره رو انتخاب کنید.
        موفق باشید

    42. موج خزر
      موج خزر | 23 شهریور 1403

      سلام
      من بیشتر داگز خود را از تون کیپر برداشت و به نوبیتکس خودم واریز و دریافت ریالی کردم
      اکنون در بخش collectibles تون کیپر 1000000 داگز وجود دارد که برای دریافت آن آدرس و کامنت میخواست که از نوبیتکس ارسال کردم
      آیا واقعا 1000000 به من داگز خواهند داد>

    43. سهیل مصدق
      سهیل مصدق | 23 شهریور 1403

      سلام من داخل تونکیپر ناتکوین وتون داشتم تمام کدها رو دارم به دلیلی گوشیم به مشکل خورد ریست شد الان کد میزنم ناتم بالا نمیاد کمک میخواستم ممنون میشم

    44. امیر دست مرد
      امیر دست مرد | 18 شهریور 1403

      سلام من تون هامو به تتر تبدیل کردم بعد که انتقال دادم اون قسمت مومو یا همون کامنت رو یادم رفت بزنم البته بلد نبودم الان میتونم برگردونم یا رفته؟

      • مارال
        مارال | 24 شهریور 1403

        سلام شما تونستید برگردونید ؟ منم همین مشکلو دارم لطفا ب منم بگید

    45. حمید
      حمید | 17 شهریور 1403

      سلام ایا ارز تتر را هم میشه داخل کیف پول تونکیپر واریز کرد یه نه بیزحمت جواب بدین

    46. احسان
      احسان | 17 شهریور 1403

      سلام رمز تونکیپر من رو هک کردن یعنی به ۲۴ کلمه دسترسی پیدا کردن چطور راهنمایی میکنید

    47. Karim
      Karim | 17 شهریور 1403

      عرض سلام و خسته نباشید
      من رباتهای تلگرامی رو که به تونکیپر وصل میکنم داخل ولت قسمت کانکت رباتها رو نشون میده اما موقع برگشت به ربات تلگرام بعد اتصال به ولت ، گیر میکنه و دستی هم میبندمش آدرس ولت روی بات بازی نمیاد
      ممنون میشم راهنماییم کنید

      • امیر
        امیر | 26 شهریور 1403

        سلام
        برا منم اینجوریه جوابگرفتین ؟

    48. Reza
      Reza | 17 شهریور 1403

      سلام .من سه اکانت داگز داشتم هر سه تا رو به یک کیف پول انتقال دادم الان فقط یکیش اومده و بهم گفتن که باید هر اکانت کیف جدا میساختم حالا تکلف اون داگزهایی که انتقال دادم و نیومدن چی میشه آخه تعدادشون زیاده

      • مریم صادقی
        مریم صادقی | 27 شهریور 1403

        با سلام من ارز نات کوین خودم رو داخل کیف پولم اشتباهی زدم به داگز تبدیل کردم ولی اونم توی کیف پولم نشون نمی ده و می نویسه تراکنش ناموفق بوده چطوری می تونم نان رو برگردونم یا حداقل همون داگز رو بهم بده

    49. کریم الهی
      کریم الهی | 15 شهریور 1403

      سلام
      آیا باید برای هر ایردراپ در تون کیپر باید کیف پول جداگانه ساخت یا می‌توان همه ایر دراپها را در یک کیف پول قرار داد ؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 15 شهریور 1403

        سلام کریم عزیز
        امکانش هست که از یک کیف پول استفاده کنین.

    50. حسین محمودآبادی
      حسین محمودآبادی | 13 شهریور 1403

      سلام وقت بخیر من از تون کبپر مقداری تون کویین به نوبیتکس ارسال کردم ولی یادم رفته کد کامنت رو وارد کنم الان تون کویین ها از کیف پولم خارج شده ولی به کیف پول نوبیتکس وارد نشده الان میتونم تراکنش رو لغو کنم تا دوباره برگرده به کیف پول تون کیپر یا نه ؟

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

        حسین عزیز سلام
        به پشتیبانی اونها تماس بگیرید. بعید میدونم برگرده ولی احتمالش هست.

    51. مهری
      مهری | 4 شهریور 1403

      سلام خسته نباشید نان کوین من در تون کیپر قفل شده باید چه کار کنم

    52. محمدرضا
      محمدرضا | 31 مرداد 1403

      سلام وقت بخیر ببینید من چنتا ایردراپ رو وصل کردم به یک ولت تونکیپر و با ی خط دیگم دوسه تا ایردراپو دارم ولی جالبه بااینکه یه ولت دیگه ساختم تونکیپر و باخط دوم وصل کردم هرکدوم ک میرم ادرس یکیونشون میده و چنبارم پاکشون کردم و دوباره واردشدم به ولتای جداوصل کردم بازم ادرس همشون یکیه احتمالا برای همه همینطوره دقت نکردن دونقردیگم ولی دیدم نوشته بودن مشکل چیه بعدا نکنه جابجا بیاد اکانتا مثلا ولت یک بخوام واریز کنم بره رو اکانت خط دومی

    53. بهمن .م
      بهمن .م | 31 مرداد 1403

      سلام وقت بخیر.
      من تو برنامه تون کیپر چندتا ولت دارم، ایا میشه از یه ولت به ولت دیگه انتقال وجه داد؟ مثلا میخوام از ولتی که برای همستر ساختم و تون شارژ کردم انتقال بدم به ولتی که برای داگز ساختم، شُدنیه؟

      • مریم‌حسینی
        مریم‌حسینی | 17 شهریور 1403

        سلام‌ بله.‌من انجام دادم.

        • شمیم
          شمیم | 30 شهریور 1403

          خب آموزش بدین اگر انجام دادین

    54. نگین فراهانی
      نگین فراهانی | 31 مرداد 1403

      سلام از تون کیپر‌ برای نگهداری و انتقال داگز هم میشه استفاده کرد ؟

    55. امین
      امین | 30 مرداد 1403

      سلام بر همه، چند وقت پیش اومدم با نات کوین باطری تون کیپر رو شارژ کنم تمامی نات کوین من تبدیل شده به NFT و پیغامی که گذاشته این هست (وجوه شما محفوظ است، پس از تایید تراکنش، به آدرس شما بازگردانده می شود ) امروز مجدد ارز تون رو شارژ کردم و یکی از رباط های تلگرامی را که میخواستم به تون کیپر متصل کنم باز هم همه ارز تون من پرید رفته توی هیستوری و مجدد همان پیام رو بهم داده، آیا کسی می‌تونه راهنمایی کنه که نات کوین ها و ارز تون من مجدد برگرده، ممنون میشم راهنمایی کنید

      • مریم
        مریم | 21 شهریور 1403

        من هم همین مشکلو دارم تو رو خدا راهنمایی کنید

    56. حسین عبدالملکی
      حسین عبدالملکی | 29 مرداد 1403

      سلام من در تلگرام دو تا اکانت بازی یکسان دارم بازی می کنم و دو تا ادرس ولت تون کیپر دارم اما هر کدوم از ادرس ها رو به بازی می دم اون بازی هم به این ادرس جدید تغییر میکنه میخوام هر دو یک ادرس متفاوت داشته باشند اما تون کیپر هر دو بازی رو یک ادرس ثبت میکنه مشکلش چیه

    57. مهدی لسانی
      مهدی لسانی | 28 مرداد 1403

      چگونه میتونین در تون کیپر تتر واریز کنیم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 28 مرداد 1403

        مهدی عزیز سلام
        تون کیپر رو باز کن، ارز USDT رو انتخاب کن و دکمه Receive رو بزن. بعد آدرس رو کپی کن و در صرافی بیت پین، موقع بردشت تتر، شبکه TON رو انتخاب کن. اگر کیف پول تگ یا ممو هم بهت داده بود، حتما در کادر مربوطه در صرافی وارد کن. دکمه برداشت رو بزن و منتظر باش تا تراکنش تکمیل بشه.
        موفق باشی.

    58. اسلامی👀
      اسلامی👀 | 27 مرداد 1403

      سلام خسته نباشین.چطور میتونم دو اکانت جدا همستر رو به یه تون کیپر وصل کنم.اکانت ها تو دوتا گوشی جدا هستن

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 28 مرداد 1403

        دوست عزیز سلام
        عبارت امنیتی ۱۲ کلمه ای کیف پول رو یک جا یادداشت کن و بعد در گوشی دیگه، دکمه I have a Wallet (یا یه همچین چیزی) رو بزن، اون ۱۲ کلمه رو وارد کن تا کیف پول در اونجا هم بیاد بالا. بعد می‌تونی اکانت همستر دوم رو بهش متصل کنی.
        موفق باشی

    59. Ebi
      Ebi | 24 مرداد 1403

      من کیف پول تون کیپر دارم و مقداری پول هم داخلش دارم اما کیف پول باز میشه اما اجازه ارسال قفل شده و در بالای صفحه عبارت
      watch only ظاهر میشه باید چکار کنم مشکل حل بشه ممنون میشم کمکم کنید.

      • محمدجواد جعفری
        محمدجواد جعفری | 26 مرداد 1403

        سلام ابی عزیز
        برای رفع این مشکل می‌توانید کیف پول تون کیپر خود را در تلفن همراه خود که سیستم عامل اندروید است، وارد کنید و سپس به این صورت مشکل واچ اونلی رفع خواهد شد.

    60. محراب
      محراب | 21 مرداد 1403

      سلام چرا این تونکیپر واسه من دکمه send رو باز نمیکنه انگار ارسال نداره

    61. مهدی فلاح
      مهدی فلاح | 17 مرداد 1403

      ببخشید تو کیف پول من گزینه send نیست چه کار کنم؟
      لطفاً کمکم کنید.

    62. کیان قادرپور
      کیان قادرپور | 13 مرداد 1403

      ببخشید برای اینکه از بیت پین به تون کیپر ارز تون بفرستیم باید ممو رو دتشته باشیم چون برای من در تونکیپر هیچ ممو یی نمیاره

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 13 مرداد 1403

        کیان عزیز سلام
        برای ارسال خود ارز تون کوین نیازه به ممو نیست

    63. نادری
      نادری | 12 مرداد 1403

      درست توضیح ندارین من باطری تونکیپرم شارژ نمیشه چطوری از بیت پین انتقال بدم به تونکیپر

    64. علیرضا فهیمی
      علیرضا فهیمی | 9 مرداد 1403

      سلام من نات کوین هامو برداشت کردم الان ۴۸ ساعته واریز نشده میشه راهنمایی کنید چکار کنم ؟؟؟
      دوتا برداشت دیگه داشتم نات کوین هام ده دیقه ای واریز شد اما یکیش الان ۴۸ ساعته واریز نشده

      • محمدجواد جعفری
        محمدجواد جعفری | 9 مرداد 1403

        سلام علیرضا عزیز
        این مورد را با پشتیبانی صرافی بیت پین در میان بگذارید.

    65. شیروان
      شیروان | 6 مرداد 1403

      سلام من چطور میتونم کیف پول تون کیپر بندازم رو گوشی جدیدم ؟

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 7 مرداد 1403

        سلام شیروان عزیز
        توی همین مطلب آموزش کاملش آورده شده اگه مطالعه کنین.

    66. م
      م | 3 مرداد 1403

      سلام برنامه ای که داخل کیف پول حذف شد چکار کنم که برگرده

    67. F.M
      F.M | 3 مرداد 1403

      سلام..ببخشید سوالی داشتم من بازی همسترو به تون کپیر وصل کردم.. سه تا حرف آخر ادرسها هم همخانی دارن.. ولی در قسمت
      Browser در connected اون شکل سکه زرد رو نشون نمیده.. چند بار حذف و دوباره وصل کردم حتی تون کیپر هم دوباره نصب کردم.. بازم درست نشد.. خاهشا راهنمایی فرمایید ممنونم

      • میلاد آقایاری
        میلاد آقایاری | 13 مرداد 1403

        دوست عزیز سلام
        اگر تیک بازی در قسمت Airdrop خورده یعنی وصل شده. نشون ندادن همستر در تون کیپر ممکنه به خاطر شلوغی شبکه باشه.

      • جمشید
        جمشید | 31 مرداد 1403

        سلام ممکن است فیک تلگرام استفاده میکنید

    68. reza
      reza | 22 تیر 1403

      سلام من نمیتونم موجودی داخل کیف پول تونکیپرو برداشت کنم ایکون های send غیر فعاله

      • زهرا
        زهرا | 27 شهریور 1403

        برای منم همینطوره چرا اینحوریه

    69. Maziyar
      Maziyar | 22 تیر 1403

      سلام. یک بازی تلگرام رو به کیف پول تون کیپر وصل کردم. وقتی انجام تراکنش رو در بازی میزنم فقط در حال لود شدن میمونه. پایینش هم که زده open wallet رو میزنم وارد تون کیپرم میشه ولی اتفاقی نمیوفته. بک هم میزنم دوباره در حال لود شدن و چرخشه. کلی صبر کردم هم وقتی درحال اتصال به کیف پول بود هم وقتی اوپن ولت رو زدم ولی بااینکه موجودی تراکنشم کافی بود کانفرم نمیشد. باید چکار کنم؟ چندین بار اینکارو انجام دادم ولی متاسفانه انجام نشد

      • عباس
        عباس | 20 مرداد 1403

        سلام برادر، قند شکن رو عوض کن،درست میشه

      • جمشید
        جمشید | 31 مرداد 1403

        دقیقا من هم همین مشکل دارم

    70. شبنم
      شبنم | 20 تیر 1403

      سلام. تمام مراحلی که مقاله توضیح داده رفتم. حالا قدم به قدم یکی زحمت بکشه بگه باید چه جوری کیف پول رو به بازی وصل کنم!!!

      • جمشید
        جمشید | 31 مرداد 1403

        باید بازی را به تون کیپر وصل کنی از داخل ایردراپ خود بازی متصل کن

      • جمشید صادقیان
        جمشید صادقیان | 31 مرداد 1403

        باید بازی را به تون کیپر وصل کنی از داخل ایردراپ خود بازی متصل کن

    71. لطیف سلیمانی
      لطیف سلیمانی | 20 تیر 1403

      سلام ،من هرچه ناتکوین تو تونکیپرداشتم طی سه مرحله سند شده ونمونده چجوری میتونم پیگیری کنم،ممنون میشم راهنمایی کنید

    72. روح الله مهدوی
      روح الله مهدوی | 20 تیر 1403

      سلام وقت بخیر
      من میخواستم از بیت پین انتقال بدم به تون کیپر
      با خطای ادرس غلط مواجه شدم
      اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید

    73. مهدی شعبانی
      مهدی شعبانی | 18 تیر 1403

      با سلام
      بعضی بازی ها مثل همستر و یس کوین و … به کیف پولم وصل ولی بعضی بازی رو هرکاری میکنم تا یه مرحله ای میره ولی در آخر وصل به کیف پول نمیشه مثل w coin و …
      ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

      • حسن
        حسن | 14 مرداد 1403

        فیلتر شکن رو عوض کن

    74. مریم
      مریم | 18 تیر 1403

      سلام ببخشید من نات کوینامو انتقال دادم واسه تون کیپر ولی مثلا شده بود ۱۲۲دلار کنارش یه علامت تعجب داشت یهو کلا پرید ارزام و همه چی چرا علتش چی بوده؟

    75. رضا بهرامیان
      رضا بهرامیان | 16 تیر 1403

      درود و سپاس فراوان.دوست عزیز من کیف پول تون کیپر وصل کردم و مقداری پول هم داخلش دارم اما کیف پول باز میشه اما اجازه ارسال یا جاذبه جایش قفل شده و در بالای صفحه عبارت
      watch only ظاهر میشه باید چکار کنم مشکل حل بشه ممنون میشم کمکم کنید.

    76. zahra
      zahra | 16 تیر 1403

      سلام من چند تا تبدیل نات به تون داشتم و عدش قسمت تاریخچه یه سری سایت اومد برام که پاداش یک میلیون نات برنده شدم رفتم کیف پولم وصل کردم ولی ی الان کیف پولم خالی شده پیام اومده که به حسابتون بر میگرده
      میشه لطفا راهنماییم کنید

    77. دیوید
      دیوید | 15 تیر 1403

      سلام و درود.تون کیپر نصب کردم برا بازی همستر ،تو بازی همستر زده وصل شده به تون کیپر و تیک خورده.ولی کیف پول که باز میکنم بازی همستر بالا نمیاد.باید چکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید‌مرسی

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 16 تیر 1403

        سلام دوست عزیز
        همستر بازی تلگرامی هست و فقط توی تلگرام قابل اجراست.

    78. میر محمد حسینی
      میر محمد حسینی | 15 تیر 1403

      عجیبه که این بونوس مسخره که تو ولتذمیاد….
      و تمام ولتذرا من را خالی کرد……free sspin

    79. محمد فاضل
      محمد فاضل | 15 تیر 1403

      آیا فقط از یک کیف پول میت. آن برای اتصال به چند بازی یا ربات تلگرامی استفاده کرد یا برای هر کدام باید کیف پول جدا گانه ای ساخت منظورم کیف پول تون کیپر برای برداشت تون از چند ربات رمز ارز ساز تون است فقط یک کیف پول تون کیپر کافیست تا به چند بازی رباطی تون وصل کرد یا برای هر یک یک کیف پول دیگر باید ساخت

      • عارفه رهبری
        عارفه رهبری | 16 تیر 1403

        سلام محمد عزیز
        با یک کیف پول هم میتونین این کارو انجام بدین. نیازی به کیف پول‌های جداگونه نیست.

        • الی
          الی | 5 شهریور 1403

          سلام وقتتون بخیر من مدتیه که دارم از کیف پول تنکیپر استفاده میکنم چند روزیه ک هر چقدر پین کد رو درست وارد میکنم ارور میده و مطمئنم هستم که درست وارد میکنم ایراد کار کجاست لطف میکنید راهنمایی بفرمایید

          • میلاد آقایاری
            میلاد آقایاری | 3 مهر 1403

            الهام عزیز سلام
            مشکل عجیبی هست! اگر سید فریز کیف پول رو دارید و از صحت اون مطمئن هستید. یک بار اپ رو حذف کنید و دوباره نصب کنید و یا در تنظیمات اپ در گوشی، دیتا رو حذف کنید.

        • شریفیان
          شریفیان | 12 شهریور 1403

          سلام من اصلا و ابدا از این چیزا خبر نداشتم وهمستر وداگر ووو کلیک کردم
          از یکی که می‌گفت من بلدم کمک خواستم
          آنهم تون کیپر را دانلود کرد با گوشی خودم
          وهیچ رمزی را بهم نداد ومتوجه شدم که از رمز گوشی من عکس گرفت ومن اون کیف پول را دیلت کردم ویک کیف پول تون کیپر ساختم میخواستم بدونم که اون شخص باز هم می‌تونه به حساب من دست رسی داشته باشه یا نه ومن وکارکنم لطفاً راهنمایی کنید ممنونم وسپاس گزارم

          • عارفه رهبری
            عارفه رهبری | 13 شهریور 1403

            سلام دوست عزیز
            در صورت باز کردن کیف پول جدید، نه دسترسی نخواهد داشت به کیف پول جدید.