تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زیلیکا (ZIL) در نمودار روزانه – 23 مهر (15 اکتبر)

تاریخ انتشار: 23 مهر 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 28 آبان 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زیلیکا (ZIL) در نمودار روزانه – 22 مهر (15 اکتبر)

رمزارز ZIL در 3 روز گذشته روندی صعودی را آغاز و کندل‌های سبز متوالی را ثبت کرده، و طبق داده‌های CMC حجم معاملات آن نیز در همین بازه زمانی، نزدیک به 25 درصد رشد داشته است.

نمودار قیمت این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که این دارایی بر روی حمایت کلیدی قرار دارد که اغلب سرآغازی بر یک روند صعودی چشمگیر بوده است.

زیلیکا (ZIL) چیست؟

زیلیکا (ZIL) چیست؟

زیلیکا (ZIL) یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز است که شاردینگ را برای افزایش مقیاس‌پذیری و سرعت بخشیدن به پردازش تراکنش‌ها پیاده‌سازی می‌کند. همچنین مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند و ابزارهای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را برای توسعه‌دهندگان در پلتفرم خود ارائه می‌دهد. زیلیکا به گونه‌ای طراحی شده است که ایمن، مقرون‌به‌صرفه و با کارایی بالا باشد.

شبکه زیلیکا از یک الگوریتم اجماع منحصربه‌فرد به نام «شاردینگ» برای افزایش توان عملیاتی تراکنش پلتفرم استفاده می‌کند و به عنوان اولین بلاک چین عمومی در جهان شناخته می‌شود که روی یک شبکه شارد شده کار می‌کند. پلتفرم زیلیکا برای مقیاس پذیری بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز از جمله امور مالی، بازی و ایجاد کامیونتی استفاده می‌شود.

توکن ZIL ارز دیجیتال بومی پلتفرم زیلیکا است که برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها، انجام قراردادهای هوشمند، پاداش دادن به کاربران شبکه و مشارکت در حاکمیت شبکه استفاده می‌شود.

تحلیل تکنیکال زیلیکا (ZIL)

نمودار تکنیکال روزانه ZIL نشان می‌دهد که قیمت روند نزولی را به مدت تقریباً 900 روز ادامه داده و اکنون به حمایت حیاتی بلندمدت خود رسیده است. این حمایت که در تصویر زیر با رنک سبز مشخص شده است، در حوالی 0.015 دلار قرار دارد.

اگر به روندهای تاریخی در گذشته نمودار نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که گاوهای ZIL بارها از این سطح حمایت کردند – و حتی بولران رویایی این رمزارز در سال 2020، از روی همین سطح شروع شد.

تحلیل تکنیکال زیلیکا (ZIL)

همچنین خط حمایت نزولی داینامیک (زرد رنگ) نیز در همین ناحیه با حمایت استاتیک تلاقی پیدا کرده است که به قدرت این سطح می‌افزاید.

در کوتاه مدت، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای 0.019 ببرند، آن گاه می‌توان انتظار داشت که روند صعودی تا حوالی 0.022 ادامه پیدا کند – سطحی که با میانگی متحرک 200 روزه تلاقی دارد.

در یک سناریوی نزولی، از دست رفتن حمایت سبز رنگ می‌تواند روند نزولی بلندمدت را تشدید کند و ZIL را به پایین‌ترین سطح 3 سال اخیر خود در حوالی 0.012 دلار برساند.

اندیکاتور RSI نیز نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای تسلط بر بازار هستند و این شاخص، در حال حاضر، شکست ضعیفی به بالای خط مبنا داشته است.

پیش‌بینی قیمت ZIL در سال‌های آینده

زیلیکا (ZIL) از زمان راه‌اندازی خود رشد قابل‌توجهی در بازار ارزهای دیجیتال داشته و بازده خوبی برای سرمایه‌گذاران اولیه خود در سال 2021 به ارمغان آورده است. این پروژه، یکی از پروژه‌های رو به رشد متاورس و وب 3 است که موارد استفاده واقعی دارد، که آن را به پروژه‌ای امیدوارکننده در بلندمدت تبدیل می‌کند.

طبق نظر بسیاری از علاقمندان به این پروژه، توکن ZIL ممکن است در 5 تا 10 سال آینده به رشد خود ادامه دهد که در زیر این پیش بینی‌ها را خواهید دید.

پیش‌بینی قیمت ZIL در سال‌های آینده

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل تکنیکال استورج (STORJ): فرصت خرید وجود دارد؟ | ۲۶ مهر

ارز دیجیتال استورج (STORJ) راه حل منبع‌بازی برای ذخیره فایل...

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL): ادامه روند فعلی یا تغییر روند؟ | ۲۵ مهر

ارز دیجیتال سولانا که یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های بازار...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر