تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET) – ۱۱ دی (1 ژانویه)

تاریخ: 11 دی 1402
زمان مطالعه:  4 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

پروژه Fetch.ai پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد برنامه‌های کاربردی خود را ایجاد کنند که می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و به طور خودکار به مبادله ارزش بپردازند. توکن اصلی این پروژه ارز دیجیتال فچ (FET) است که یکی از ارزهای پیشنهادی سبد سرمایه‌گذاری بیت پین نیز بود. با بررسی داده‌های سایت کوین مارکت کپ متوجه می‌شویم، فچ در ماه گذشته با نوسانات قیمتی زیادی همراه بود، بااین‌حال توانست رشد قیمتی بالغ بر ۲۵ درصد را برای خود ثبت کند.

دانلود سبد سرمایه‌گذاری بیت پین

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

در این تحلیل قصد داریم به بررسی روند قیمتی رمزارز فچ پرداخته و نواحی مهم آن را مشخص کنیم، تا قبل از خرید یا فروش، آگاهی بیشتری از روند احتمالی قیمت داشته باشیم. همچنین بعد از بررسی و تحلیل تکنیکال، مقایسه‌ای بین رمزارزهای  فچ و رندر توکن انجام خواهیم داد.

با ما همراه باشید و در ادامه تحلیل تکنیکال این رمزارز را مطالعه کنید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

ارز FET در تایم هفتگی روی ناحیه QML قرار گرفته است. انتظار می‌رود تا نواحی تقاضایی که در نمودار مشخص شده‌اند اصلاح قیمتی انجام دهد. این نواحی مهم عبارت‌اند از:

  • ناحیه تقاضا اول 0.5269 الی 0.4706 دلار
  • ناحیه تقاضا دوم 0.3871 الی 0.3311 دلار
  • ناحیه تقاضا سوم 0.2330 الی 0.1993 دلار

نواحی گفته شده، محدوده‌های مهم تقاضا بوده و با رسیدن قیمت به این نواحی و دیدن تأیید مناسب می‌توان انتظار واکنش قیمتی از فچ داشته باشیم.

خرید فچ | FET

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

با بررسی نمودار قیمتی فچ در تایم فریم ۴ ساعته، می‌بینیم در نواحی قیمتی بالاتر، نقدینگی خوبی جمع شده است. انتظار داریم قیمت پس از رسیدن به این سقف قیمتی، حرکت خود را به‌طرف ناحیه تقاضا واقع در قیمت 0.4665 الی 0.5276 دلار (در تصویر با رنگ سبز مشخص شده) حرکت کند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

مقایسه رمزارزهای فچ (FET) و رندر توکن (RNDR) 

RNDR و FET، دو ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین هستند که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند. هر دو ارز دارای نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فرد خود هستند که آنها را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌کند. در بخش زیر به مقایسه حجم بازار، میزان عرضه و تغییرات قیمتی رمزارزهای فچ و رندر توکن در بازه‌های زمانی مختلف می‌پردازیم.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

با مقایسه روند قیمتی فچ و رندر توکن در ۳ ماه گذشته، می‌بینیم که هر دو ارز عملکردی مشابه به یکدیگر داشتند و توانستند بین ۶۰ الی ۷۰ درصد رشد قیمتی مثبت در ۹۰ روز اخیر تجربه کنند. این مقدار رشد قیمتی، در این بازه زمانی، رشد مناسب و قابل‌توجهی است و نشان‌ می‌دهد که هر دو ارز پتانسیل بالایی برای رشد در بلندمدت دارند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فچ (FET)

در جدول زیر می‌توانیم مقایسه کلی بین این دو رمزارز را مشاهده کنیم

FET RNDR
پروتکل متمرکز غیرمتمرکز
هدف ایجاد شبکه جهانی از دستگاه‌های هوشمند برای کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ایجاد بازار عادلانه و تسهیل فرآیند رندرینگ در فضای ابری
کاربرد  تشخیص چهره، تشخیص صدا، ترجمه ماشینی رندرینگ سه‌بعدی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی

سخن پایانی

 توکن FET در پلتفرم Fetch.ai کاربردهای مختلفی دارد و در مواردی مانند ثبت‌نام در شبکه، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید و پاداش‌دادن به عوامل اقتصادی استفاده می‌شود. آینده ارز دیجیتال FET به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله توسعه پروژه Fetch.ai، پذیرش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در دنیای واقعی، و شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال.

 در حال حاضر، توکن FET در محدوده قیمتی ۰.۷ دلار معامله می‌شود. اگر پروژه Fetch.ai به طور موفقیت‌آمیزی توسعه یابد و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در دنیای واقعی پذیرش بیشتری پیدا کند، احتمال افزایش قیمت FET نیز وجود دارد. در مجموع، ارز دیجیتال FET یک پروژه با پتانسیل خوب برای رشد در بلندمدت است؛ اما سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در این ارز، ریسک‌های آن را نیز در نظر بگیرند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با مفاهیم مرتبط با سرمایه‌گذاری، مطالب زیر را مطالعه کنید:

مدیریت سرمایه ارز دیجیتال؛ چگونه از سرمایه ارزشمند خود حفاظت کنیم؟

نکات مهم برای خرید و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

پرهام نوربخش

پرهام نوربخش

من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ حرکت بعدی چه خواهد بود؟ | ۲۸ شهریور

هفته گذشته بیت کوین با افزایش قیمت همراه بود و توانست به...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر