تحلیل ارز دیجیتال سی (sei) و شناسایی بهترین نقاط ورود | ۲ آبان

تاریخ: 2 آبان 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل ارز SEI

پروژه سی (sei) پروژه تقریباً تازه‌وارد در حوزه لایه یک است که توانسته باتوجه‌به بازدهی خوبی که در بولران اخیر کسب کرده، جایگاه خود را در کوین مارکت کپ بالا ببرد و اسم خودش را سر زبان‌ها بیندازد. این ارز درحال‌حاضر در جایگاه ۵۳ مارکت کپ قرار دارد و ارزش بازار ۱.۵۸B دلاری ثبت کرده است؛ در تصویر پایین سایر اطلاعات این پروژه قابل‌بررسی است.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بازدهی سالانه ۳۰۰ درصدی این ارز توجه را به خود جلب می‌کند و نشان از عملکرد بسیار خوب آن دارد. همچنین توسعه‌دهندگان این شبکه در سال اخیر بسیار فعال بودند و اگر به مباحث فنی آن علاقه دارید، می‌توانید در سایت گیت‌هاب پروژه، توسعه‌های اخیر را مشاهده کنید. گفتنی است فعالیت توسعه‌دهندگان در واقع خود یک معیار مثبت برای پروژه‌ها محسوب می‌شود.

آیا روند صعودی ادامه دارد؟

 تحلیلگران زیادی چه در حوزه فاندامنتال و چه تکنیکال، درباره ارز SEI تحلیل‌های زیادی را منتشر کرده‌اند. اکثر آن‌ها اعتقاد دارند که جایگاه واقعی این ارز در ۳۰ ارز اول مارکت کپ و ارزش بازار آن احتمالاً ۱۵ میلیارد تا ۲۰ میلیارد دلار است. ما هم در این مقاله سعی داریم تحلیل خود را ارائه دهیم و ببینیم تحلیل سایر تحلیلگران چقدر درست است. برای شروع با بررسی TVL به قیمت این پروژه شروع می‌کنیم.


در تصویر بالا، خط آبی که نشان‌دهنده TVL است بنظر می‌رسد رشدی به‌مراتب بیش‌تر از قیمت (خط‌قرمز رنگ) انجام داده است. این رشد را می‌توانیم در مقایسه با سقف‌های قبلی قیمت ببینیم. در واقع قیمت با سقف قبلی خود که پایین‌تر از قیمت فعلی است، واگرایی دارد. همین داستان برای TVL هم صادق است؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم قیمت هنوز هم جای رشد دارد تا این واگرایی برطرف شود.

تحلیل تکنیکال

در بعد تکنیکال هم این ارز اوضاع خوبی دارد. در تایم فریم روزانه این ارز ما شکست خط روند نزولی را می‌بینیم که نشانه مثبتی است. همچنین نواحی مهم حمایتی و شروع موج صعودی در این نمودار دیده می‌شود:

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دو ناحیه مهم حمایتی (محدوده‌های آبی‌رنگ) در مقابل قیمت وجود دارند که احتمال دارد قیمت از آن‌ها موج صعودی خود را شروع کند. همچنین در تایم فریم‌های کوچک‌تر، الگوی پنج موجی صعودی دیده می‌شود که در حال حاضر در ریزموج ۴ آن هستیم و احتمالاً پس از کمی اصلاح، موج صعودی بعدی یعنی موج ۵ آغاز می‌شود؛ بنابراین از بعد تکنیکال، روند می‌تواند در میان‌مدت صعودی باشد.

سی
خرید و فروش آسان سی در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید سی

سخن پایانی

تکنولوژی بالا، سرعت و هزینه کم باعث پیشرفت این دسته ارزهایی می‌شود  که در حوزه لایه یک فعالیت می‌کنند. اگر بازار یک آلت سیزن قوی را تجربه کند، قطعاً این ارز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و ارزش بازاری بالاتر از ارزش بازار فعلی کسب خواهد کرد.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

محمد نورموسوی

محمد نورموسوی

حدود پنج سالی هست که تو حوزه سرمایه‌گذاری دارم کار میکنم که چهار سالش تو حوزه ارزهای دیجیتال بوده. پس تو این مقالات سعی میکنم که تجربیاتمو باهاتون به اشتراک بذارم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ اصلاح قیمت تا کجا ادامه دارد؟ | ۲ آبان

در هفته گذشته، بیت کوین با موجی تازه از فشار فروش مواجه شد...

تحلیل قیمت تتر به تومان؛ روند افزایشی تا کجا ادامه دارد؟ | ۲ آبان

در دنیای پرنوسان ارزهای دیجیتال، تتر به‌عنوان اصلی‌ترین...

بررسی وایت پیپر ایپ کوین (APE)؛ نکات کلیدی و کارایی کریپتو

با رشد روزافزون بازار ارزهای دیجیتال، پروژه‌های مختلفی تلاش...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر