آموزش کامل برداشت و نقد کردن ایکس امپایر (X)

تاریخ: 2 آبان 1403
زمان مطالعه:  7 دقیقه

بیش از ۳۰ میلیون کاربر ماهانه بازی ایکس امپایر، حالا به مرحله برداشت و فروش ارز ایکس امپایر رسیده‌اند. این بازی جالب و متفاوت، حالا توکن X خود را در صرافی‌های معتبر جهان لیست کرده و همزمان با آن‌ها، شما هم می‌توانید ارز ایکس امپایر را در بیت پین نقد کنید.

آموزش برداشت و نقد کردن ایکس امپایر (X)

ایردراپ ایکس امپایر قطعاً یکی از بزرگترین ایردراپ‌های بازی‌های تلگرامی خواهد بود، چرا که تیم توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفته ۷۰٪ از موجودی کل ۶۹۰ میلیارد توکنی را که معادل ۴۸۳ میلیارد ارز X است، بین کاربران خود تقسیم کند. در ادامه همه مراحلی که باید برای برداشت و نقد کردن بی‌دردسر ایکس امپایر بپردازید را آورده‌ایم:

  • اتصال کیف پول به ربات ایکس امپایر
  • خرید تون کوین از بیت پین و انتقال آن به تون کیپر
  • تبدیل ووچر NFT ایکس امپایر به توکن X
  • انتقال ارز ایکس امپایر به بیت پین
  • فروش ارز دیجیتال ایکس امپایر در بیت پین

اتصال کیف پول به ربات ایکس امپایر

قطعاً اتصال کیف پول به ربات،  اولین و مهمترین کاری است که باید در فرآیند برداشت و نقد کردن ایکس امپایر انجام دهید. بااینکه به احتمال زیاد قبلاً هم برای برداشت ووچرهای ان اف تی ایکس امپایر کیف پول خود را به مینی گیم متصل کرده‌اید، بار دیگر این فرآیند را تشریح می‌کنیم.

وقتی ربات بازی ایکس امپایر را باز می‌کنید، گزینه‌ای تحت عنوان «On-chain Airdrop» خواهید دید که با زدن آن، دکمه «Connect Wallet» به نمایش در می‌آید. با زدن این دکمه و انتخاب تون کیپر، مستقیماً به اپلیکیشن تون کیپر منتقل خواهید شد.

وصل کردن کیف پول به ایکس امپایر

پس از کمی صبر، پنجره‌ای همانند صفحه وسط تصویر بالا مشاهده خواهید کرد که با زدن دکمه «Connect wallet»، تأیید می‌شود. پس از آن، لازم است که رمز تون کیپرتان را وارد کنید و منتظر باشد تا این فرآیند به اصطلاح done شود.

حال اگر به مینی گیم ایکس امپایر برگردید، خواهید دید که کیف پول شما (مثل تصویر سمت راست) به مینی گیم متصل شده و اولین قدم برای نقد کردن ارز ایکس امپایر با موفقیت برداشته شده است.

خرید تون کوین از بیت پین و انتقال آن به تون کیپر

مثل هر ایردراپ تلگرامی دیگری (البته به جز تعدادی محدود)، برای تراکنش‌هایی از قبیل برداشت کوین از ربات یا انتقال کوین به صرافی، نیاز به رمزارز تون کوین دارید؛ چرا که توکن این پروژه‌ها در بلاک چین تون (TON) قرار گرفته است.

ازاین‌رو، در این مرحله نیاز است که مقداری تون کوین از بیت پین خریداری کرده و آن را به کیف پول تون کیپر خود منتقل کنید. لازم به ذکر است که اگر مقداری اضافی هم ماند، می‌توانید بعد از تکمیل پروسه برداشت و نقد کردن ارز ایکس امپایر آن را به بیت پین بازگردانده و به فروش برسانید.

اولین قدم برای این کار، شارژ حساب کاربری بیت پین با کارت بانکی‌تان است. این مرحله بسیار ساده و همانند خریدهای اینترنتی دیگر است. بعد از شارژ حساب، طبق تصویر زیر باید به بازار تون کوین در بیت پین وارد شوید. برای این کار، به تب بازارها رفته و عبارت «تون کوین» را جستجو کنید.

خرید تون کوین برای نقد کردن ایکس امپایر

بعد از اینکه به بازار خرید و فروش تون کوین وارد شدید، در مرحله بعدی نقد کردن ارز ایکس امپایر، باید کادرهای «قیمت» و «مقدار» را پر کنید و سپس با زدن دکمه «خرید»، پروسه خرید تون کوین را تکمیل کرده و منتظر بمانید تا سفارش خرید شما پر شود. بعد از تکمیل فرآیند خرید، ارز تن کوین به کیف پول بیت پین شما واریز خواهد شد.

تون کوین
خرید و فروش آسان تون کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید تون کوین

حالا وقت آن رسیده که تون کوین خود را به تون کیپر منتقل کنید. برای این کار به تب «کیف پول» رفته و تون کوین را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، دکمه «برداشت» را بزنید تا به صفحه انتقال تون کوین منتقل شوید.

در این قسمت از انتقال ارز ایکس امپایر به صرافی ایرانی بیت‌پین، در صفحه برداشت تون کوین دو کادر «میزان برداشت» و «آدرس کیف پول مقصد» را خواهید دید. برای به دست آوردن آدرس مقصد، باید به سراغ اپلیکیشن کیف پول تون کیپر بروید.

انتقال تون کوین برای فروش ایکس امپایر

در اپ تون کیپر، ارز Toncoin اولین گزینه است. آن را انتخاب کنید و در صفحه اطلاعات آن، روی دکمه «Receive» کلیک کنید. در صفحه بعد، کد QR و آدرس کیف پول را می‌بینید. با زدن دکمه «Copy»، آدرس در گوشی ذخیره می‌شود و می‌توانید آن را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» اپ بیت پین وارد کنید.

نکته: برخی از نقل‌وانتقالات بلاک چین علاوه بر آدرس مقصد، کامنت یا تگ ممو هم نیاز دارند. این کامنت که عددی چند رقمی است، در کنار آدرس مقصد در کیف پول به نمایش در می‌آید. از آنجایی که انتقال تن کوین نیازی به تگ ممو ندارد، تیک «برداشت ارز بدون تگ ممو یا کامنت» را بزنید.

بعد از مشخص کردن میزان برداشت، کافی‌ست دکمه «درخواست برداشت» را بزنید، کد امنیتی پیامک شده (یا ایمیل شده) را وارد کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا انتقال تن کوین انجام شده و آن را در کیف پول تون کیپر ببینید.

دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    تبدیل ووچر NFT ایکس امپایر به توکن X

    اگر شما هم جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که توکن‌های ‌X خود را به ان اف تی ووچر تبدیل کرده و به تون کیپر ارسال کرده‌اید، حالا باید آن‌ها را به پلتفرم برگردانید و به ارز ایکس امپایر تبدیل کنید. برای این کار، لازم است که آدرس گیرنده NFT را بردارید.

    برای این کار روی دکمه «Convert NFT to $X» در تب «Airdrop» مینی گیم کلیک کنید تا پنجره سمت راست تصویر زیر باز شود. حالا کافی‌ست روی آدرس بالای صفحه کلیک کنید تا در کپی شود. حالا شما آدرس گیرنده ووچرها را به دست آورده‌اید.

    تبدیل ان اف تی به توکن ایکس

    حالا باید کیف پول تون کیپر را اجرا کنید، به تب «Collectibles» بروید و ان اف تی‌های ۶۹ هزار واحدی ایکس امپایر را یک به یک انتخاب کنید و با زدن دکمه «Transfer» به صفحه انتقال هدایت شوید.

    در این صفحه، نیاز است که آدرسی که از ربات ایکس امپایر کپی کرده‌اید را وارد کنید. از آنجایی که این انتقال نیازی به کامنت (ممو) ندارد، آن را خالی بگذارید و بعد از زدن دکمه آبی پایین، این تراکنش را تکمیل کنید.

    انتقال NFT به ایکس امپایر

    طبق اعلام ربات بازی ایکس امپایر، این انتقال ممکن است بسته به شلوغی شبکه تا ۲۴ ساعت زمان ببرد. در ضمن توجه داشته باشید که کیف پول متصل شده به مینی گیم و کیف پولی که ان اف تی‌ها را به بازی انتقال داده، باید یکسان باشد. 

    لازم به ذکر است که کارمزد انتقال NFT به ایکس امپایر، حدوداً بین ۰.۰۱ تا ۰.۰۲ واحد تون کوین خواهد بود. بنابراین حتماً باید به مقدار کافی از این رمزارز را در کیف پول خود داشته باشید.

    پس از اینکه ووچرها به مینی گیم برگشتند، باید گزینه On-chain Airdrop را انتخاب کنید و مطمئن شوید که کیف پولتان به مینی گیم متصل است. حالا باید منتظر باشید تا توکن ایکس امپایر به ولت شما واریز شود.

    انتقال ارز ایکس امپایر به بیت پین

    انتقال ارز ایکس امپایر به بیت پین، درست مثل انتقال ارزهای دیگر از کیف پول‌های خارجی است. اگر تجربه نقد کردن همستر یا داگز را داشته باشید، قطعاً با این روند آشنایی دارید. برای این کار، تنها کافی‌ست ابتدا دکمه «واریز» صفحه اول وبسایت یا اپلیکیشن بیت پین را فشار داده و بعد گزینه «واریز رمزارز» را انتخاب کنید.

    سپس باید در میان صدها رمزارز پشتیبانی شده توسط پلتفرم معاملات بیت پین، «ایکس امپایر» را انتخاب کنید، تا به صفحه واریز این رمزارز هدایت شوید. در صفحه واریز باید «آدرس» و «ممو» را کپی کنید و بعد به سراغ اپلیکیشن تون کیپر بروید.

    واریز ایکس امپایر به صرافی

    بعد از اینکه توکن X به کیف پول شما واریز شد، در صفحه اول این رمزارز و تعداد توکنی که به شما تعلق گرفته را خواهید دید. حالا باید این ارز را انتخاب کرده و در صفحه اصلی، روی دکمه «Send» کلیک کنید و آدرس و مموی کپی کرده از بیت پین را در کادرهای معین، وارد کنید.

    واریز ایکس امپایر به صرافی بیت پین

    حال اگر دکمه آبی رنگ پایین صفحه را بزنید، به صفحه تعیین مقدار می‌رسید که با زدن دکمه «MAX»، همه کوین‌ها را انتخاب خواهید کرد. سپس باز هم دکمه تأیید پایین را بزنید و در صفحه آخر که بازبینی تراکنش است، دکمه تأیید نهایی را فشار دهید.

    حالا باید منتظر بمانید تا تراکنش تکمیل شده و ارز ایکس امپایر شما به صرافی بیت پین منتقل شود. توجه داشته باشید که به دلیل شلوغی شبکه در روزهای ایردراپ و تعداد بسیار زیاد مشترکین، ممکن است پروسه برداشت و واریز ایکس امپایر به بیت پین کمی با تأخیر مواجه شود.

    فروش ارز دیجیتال ایکس امپایر در بیت پین

    رابط کاربری جذاب و در عین حال ساده بیت پین، فرآیند فروش ایکس امپایر و هر رمزارز دیگری را بسیار ساده کرده است. برای فروش توکن X در بیت پین، تنها کافی‌ست به بخش خرید آسان بروید، ارز ایکس امپایر را انتخاب کنید و گزینه فروش را انتخاب کنید.

    سپس مقدار نظرتان را وارد می‌کنید تا همه توکن‌های شما به صورت آنی به ریال تبدیل شود. پس از آن هم ارزش ریالی دارایی شما در کیف پولتان واریز خواهد شد تا به تصمیم خود آن را برداشت کنید و یا در بازار نقدی بیت پین به رمزارز دیگری تبدیل کنید.

    کلام پایانی

    بعد از بازی‌های تلگرامی محبوبی مثل نات کوین، همستر کامبت و داگز، حالا نوبت به بازی جالب با تم ایلان ماسک رسیده تا با عرضه توکن خود، پاداشی به بازیکنان خود بدهد. حالا باید صبر کنیم و ببینیم که در میان مدت و بلند مدت، قیمت ارز ایکس به کجا خواهد رسید.

    در آخر لازم به ذکر است که صرافی بیت پین، به عنوان پیش‌رو در لیست کردن ارزهای تلگرامی در کشور، بهترین صرافی برای فروش ایکس امپایر است. بنابراین اگر هنوز در این پلتفرم حسابی ندارید، توصیه می‌کنیم همین حالا در بیت پین ثبت نام کنید تا از کارمزد اندک، سرعت معاملات بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و رابط کاربری جذاب آن بهره بگیرید.

    سوالات متداول

    • آیا انتقال ان اف تی ایکس امپایر به بازی کارمزد دارد؟

    بله، اما کارمزد این انتقال بسیار پایین و در حد کمتر از ۱ سنت است. بااین‌حال برای برداشت ارز ایکس امپایر و انتقال آن نیاز به پرداخت کارمزد هست.

    • چرا انتقال ان اف تی و برداشت ارز ایکس امپایر زمان زیادی می‌برد؟

    این بازی بیشتر از ۳۰ میلیون کاربر فعال دارد، بدیهی‌ست که پردازش تراکنش‌های این تعداد کاربر کمی زمان‌بر خواهد بود. خواهشمندیم که در این فرآیند صبور باشید.

    • آیا ایردراپ ایکس امپایر درآمد خوبی دارد؟

    این پروژه ۷۰٪ از کل توکن‌های خود را در ایردراپ توزیع کرده است، بنابراین همه چیز به تقاضای بازار و برنامه‌های بعدی این بازی بستگی دارد. بااین‌حال بسته به مقدار توکن، انتظار ۵ تا ۲۰ دلار درآمد را داریم.

    میلاد آقایاری

    میلاد آقایاری

    Fiat Free, Since 93 :) درباره کریپتو می‌نویسم. چون به نظرم راه امیدوارکننده‌ایه واسه یه کوچولو بیشتر کردن عدالت در جهان

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    آلت سیزن چیست؟ بررسی ویژگی‌ها و اهمیت آلت سیزن در بازار

    آلت سیزن، آلت پارتی یا سایر مفاهیم مربوط به رونق گرفتن...

    آموزش کامل شرکت در ایردراپ سونیک + عکس و ویدیو

    دنیای کریپتوکارنسی، پر از فرصت‌هایی طلایی است که می‌توانند...

    نات پیکسل چیست؟ آموزش بازی Not Pixel و کسب درآمد از آن

    نات پیکسل (Not Pixel)، به‌عنوان جدیدترین بازی از اکوسیستم...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر