ارز دیجیتال فرست نیرو چیست؟ بررسی دلایل محبوبیت ارز NEIRO

تاریخ: 30 مهر 1403
زمان مطالعه:  9 دقیقه
ارز دیجیتال فرست نیرو چیست؟ بررسی دلایل محبوبیت ارز NEIRO

ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO)، جدیدترین میم کوین بازار کریپتو با مضمون سگ دوست‌داشتنی همنژاد شیبا اینو است که در مدت کوتاهی به رقیب جدید دوج کوین و شیبا اینو، دو میم کوین برتر بازار کریپتو، تبدیل شده است.

فرست نیرو چیست؟ آیا ارز NEIRO می‌تواند به میم کوین محبوب بعدی بازار کریپتو تبدیل شود؟ آیا خرید ارز فرست نیرو سرمایه‌گذاری خوبی است؟ در این مقاله، پاسخ این دست از پرسش‌ها را خواهیم داد.

ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO) چیست؟

ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم (First Neiro on Ethereum)، نوعی میم کوین با لوگوی محبوب سگ دوست‌داشتنی شبکه‌های اجتماعی و طنزهای حول آن است که با الهام‌گیری از سگ جدیدی به نیرو (Neiro) نام‌گذاری شده است.

به زبانی ساده، نیرو خود را جایگزین ارز دیجیتال دوج کوین نامیده است، آن هم دقیقاً پس از آنکه سگ معروف الهام گرفته شده در لوگوی و پروژه دوج کوین به نام Kabosu در سال 2024 از دنیا رفت و باعث اندوه بزرگی در بین طرف‌داران این سگ دوست‌داشتنی و طنزهای مربوط آن شد.

سگ ارز فرست نیرو

 آتسوکو ساتو (Atsuko Sato)، صاحب سگ نژاد شیبا اینو که با نام Kabosu در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده بود، پس ازدست‌دادن سگ دوست‌داشتنی خود، سگ ۱۰ساله دیگری را با همین نژاد به نام Neiro به سرپرستی گرفته است. 

این خبر و انتشار تصاویر مربوط به این سگ دوست‌داشتنی، در پروژه میم کوینی جدید شبکه اتریوم به نام فرست نیرو الهام گرفته شده و با مضمون جایگزینی برای سگ دوست‌داشتنی الهام گرفته شده در دوج کوین و شیبا اینو، در مدت کمی به محبوبیت خیره‌کننده‌ای دست‌یافته است.

ارز دیجیتال نیرو، با الهام‌گیری از این فضای قدرتمند پا به عرضه بلاک چین اتریوم گذاشته و قصد دارد اهداف و جامعه خود را حول این سگ محبوب و طنزهای مربوط به آن تقویت بخشد.

 درگیری فضای طنز و شیطنت خاص پروژه برای تصاحب سهم بازار از دوج کوین و زنده کردن تصویر سگ دوست‌داشتنی آن در فضا‌های اجتماعی و طرف‌داران بلاک چین، جمله‌ای مناسب برای توصیف این پروژه جدید است.

نام پروژه NEIRO CTO 
نماد اختصاری $NEIRO
بلاک چین اتریوم
حوزه فعالیت میم کوین
وب‌سایت https://www.neiroeth.io/

بنیان‌گذار فرست نیرو آن اتریوم کیست؟

بنیان‌گذاران پروژه فرست نیرو آن اتریوم، مشابه دوج کوین و شیبا اینو، ناشناس هستند و پروژه ترجیح داده است که برای حفظ قدرت جامعه و طرف‌داران خود اطلاعاتی درباره تیم پروژه اعلام نکند. بااین‌وجود، افراد به نامی مانند ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، از این پروژه حمایت خود را نشان داده‌اند.

ویتالیک بوترین، برای تحقق اهداف این پروژه و کمک به امور خیریه مربوط به حمایت از حقوق و رفاه حیوانات، نزدیک به 500,000 دلار (40 اتریوم) از این پروژه میم کوینی حمایت کرده است که بخشی از محبوبیت این پروژه نیز به همین دلیل است.

این میم کوین که به نام ارز دیجیتال NEIROCTO نیز شناخته می‌شود، علاوه بر ویتالیک بوترین، از سوی بسیاری از اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی X نیز مورد حمایت قرار گرفته و طرف‌داران سگ دوست‌داشتنی شیبا و میم کوین‌های با محور سگ دوست‌داشتنی آن، از این پروژه به‌خوبی استقبال کرده‌اند.

این میم کوین دوست‌داشتنی که تا زمان‌نگارش این مقاله ارزش مارکتی بالغ بر 820 میلیون دلار دارد، نهمین میم کوین برتر بازار کریپتو از لحاظ ارزش مارکت محسوب شده و حجم معاملاتی خیره‌کننده‌ای را در صرافی‌های متمرکز ثبت کرده است.

ارز NEIROCTO با چه هدفی خلق شد؟

ارز دیجیتال Neiro CTO، همان‌طور که از تاریخچه آن مشخص است، باهدف گسترش جامعه میم کوینی خود حول شخصیت دوست‌داشتنی سگ جدید شبکه‌های اجتماعی و زنده کردن سگ محبوب فوت شده Kabuso فعالیت می‌کند.

ارز First Neiro on Ethereum به زبانی ساده، به دنبال جذب کاربران بیشتر به دنیای بلاک چین، به‌خصوص شبکه اتریوم است. کاربرانی که از فضای طنزهای اینترنتی و سرگرمی حول آن لذت می‌برند و می‌خواهند جزئی از یک جامعه بزرگ با محوریت شخصیت سگ دوست‌داشتنی شیبا اینو و توکن NEIRO باشند.

  • پس از انتشار خبر سرپرستی گرفتن سگی جدید از سوی خانواده آتسوکو ساتو، زنی که در سال 2010 با انتشار عکس سگ دوست‌داشتنی خود موج جدیدی از طنز و شوخی را با محوریت سگ شیبا اینو آغاز کرد، پروژه‌های مختلفی با نام NEIRO شروع به فعالیت کردند.
  • در واقع، ایده اولیه و مقبولیت بی‌اندازه‌ای که دوج کوین به واسطه الهام‌گیری از این سگ بدان دست‌یافته بود، گزینه مناسبی برای ساخت پروژه‌ای میم کوینی جدید به شمار می‌رفت. به‌طوری‌که در روز راه‌اندازی پروژه NEIRO CTO (27 جولای 2024)، سه ارز دیجیتال دیگر نیز به همین نام راه‌اندازی شدند.
  • با تمام این تفاسیر، ارز دیجیتال NEIRO فرا آنکه نوعی میم کوین است، از امور خیریه مختلفی استقبال کرده و با برنامه‌های مشخص خود جهت حمایت از حقوق حیوانات، کمک‌های مالی قابل‌توجهی را به جمع‌آوری و اهدا کرده است.
دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    ارز فرست نیرو آن اتریوم چگونه کار می‌کند؟

    ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم، مشابه بسیاری از میم کوین‌های امروزی سازوکار پیچیده‌ای نداشته و صرفاً با محور طنز و سرگرمی فعالیت می‌کند. در واقع این پروژه از قرارداد هوشمند و قوانین شبکه اتریوم پشتیبانی کرده و هیچ‌گونه سازوکار و راه‌حلی مختص به خود ندارد.

    توکن بومی این پروژه که با نماد اختصاری $NEIRO شناخته می‌شود نیز با استاندارد توکن ERC-20 در شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است که با درنظرگرفتن اهداف پروژه، کاربردی جز تراکنش‌های بلاک چینی، خریدوفروش در مارکت و موارد خیریه ندارد.

    در نتیجه، تمامی فعالیت حول میم کوین نیرو در شبکه اتریوم، در جهان سگ دوست‌داشتنی نژاد شیبا اینو و طنزهای خاطره‌انگیز آن خلاصه می‌شود و هیچ راه‌حل، اکوسیستم، شبکه یا زیر بستری برای این پروژه تا زمان‌نگارش این مقاله تعریف نشده است.

    با تمامی این تفاسیر، این پروژه اقدامات مهمی را برای نشان‌دادن حمایت گسترده خود از جامعه و طرف‌داران پروژه اعلام کرده است که از این موارد می‌توانیم به سوزاندن 99 درصد از نقدینگی نیرو، کارمزد خرید‌و‌فروش صفر و حذف تسلط بر قرارداد هوشمند پروژه از سوی بنیانگذاران اشاره کنیم.

    بررسی تفاوت‌های نیرو اتریوم با نیرو سولانا

    همان‌طور که در قبل بدان اشاره کردیم، پروژه‌های مختلفی با نام نیرو در بلاک چین سولانا و اتریوم راه‌اندازی شده‌اند که تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در بخش زیر برای‌آنکه به‌خوبی با تمامی این پروژه‌ها آشنا شوید، آنها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

    در روز 27 جولای که ارز دیجیتال نیرو راه اندازی شد، چهار پروژه دیگر هم با نام NEIRO شروع به فعالیت کرده‌اند. ارز دیجیتال NEIRO CTO که در این مقاله درباره آن صحبت کردیم، سومین ارز دیجیتال منتشر شده از لحاظ زمانی به حساب می‌آید که بیشترین مقبولیت را داشته است.

    نمونه دیگر ارز نیرو در Neiro.lol

    نمونه دیگر ارز نیرو در Neiro.lol

    مطابق لیست پایین، دو ارز دیجیتال از این چهار میم کوین منتشر شده با نام NEIRO در بلاک چین سولانا فعالیت می‌کنند و در مقایسه با پروژه‌های شبکه اتریوم ارزش مارکت پایین‌تری ثبت کرده‌اند. بااین‌وجود، ارز دیجیتال NEIRO که با حمایت گسترده‌تری از سوی جامعه کریپتو روبه‌رو شده است، وضعیت بهتری نسبت به سایر پروژه‌های هم‌نام خود دارد.

    ارز دیجیتال NEIRO CTO در مقایسه با همتای خود NEIRO ETH نیز عملکرد بهتری دارد. به‌طوری‌که علاوه بر ارزش مارکت به‌مراتب بالاتر، از حجم معاملاتی و پشتوانه قوی‌تری برخوردار بوده و آینده بهتری برای آن گمانه‌زنی می‌شود.

    دیگه انواع ارز نیرو

    مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال First Neiro on Ethereum

    سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به‌خصوص میم کوین‌های جنجالی مانند First Niro On Ethereum، همیشه با معایب و مزایای به‌خصوصی همراه است. مواردی که اگر آشنایی زیادی بدان نداشته باشید، می‌تواند باعث ایجاد ضررهای بالقوه و حتی ازدست‌رفتن فرصت‌های مطلوبی شود. 

    مزایای پروژه NEIRO

    • الهام‌گیری از شخصیت سگ دوست‌داشتنی نیرو و جامعه‌ای پرشور و مستحکم
    • راه‌اندازی در شبکه اتریوم و پشتیبانی از این بلاک چین قدرتمند و ایمن
    • ارزش مارکت قابل‌توجه و حجم معاملاتی مناسب در پلتفرم‌های معاملاتی
    • توجه ویژه افراد به نام به این پروژه مانند ویتالیک بوترین

    معایب پروژه NEIRO

    • عرضه حداکثری بسیار بالای پروژه و نبود مکانیزمی ضد تورمی
    • نوسانات قیمت قابل‌توجه و ایجاد ریسکی بالقوه
    • عدم پشتیبانی در شبکه‌های بلاک چینی دیگر به جز اتریوم
    • وجود رقابت شدید در بین پروژه‌های میم کوینی

    مزایا و معایب ذکر شده برای ارز دیجیتال فرست نیرو، از مهم‌ترین مواردی هستند که در این مقاله بدان اشاره کردیم. توصیه می‌کنیم برای سرمایه‌گذاری موفق و ایجاد برآیندی مطلوب هیچ‌گاه باعجله درگیر خریدوفروش ارزهای دیجیتال نشوید و پیش از هرگونه عمل، تحقیق کرده و مسئولیت سرمایه‌گذاری خود را بپذیرید.

    توکنومیک ارز First Neiro on Ethereum

    حال که با ایده اولیه و داستان کلی پروژه First Neiro on Ethereum آشنا شده‌ایم، نوبت به بررسی توکنومیک این ارز دیجیتال می‌رسد. در بخش زیر اولیه‌ترین اطلاعات موجود درباره توکن درج می‌شود که شامل نماد اختصاری توکن برای معاملات و دسترسی در پلتفرم‌های معاملاتی است.

    • نماد: $NEIRO
    • عرضه حداکثری (Max Supply): 420 میلیارد توکن
    • عرضه کل (Total Supply): 420 میلیارد توکن
    • ارزش مارکت (تا زمان‌نگارش مقاله): 870 میلیون دلار
    • حجم معاملاتی (زمان‌نگارش مقاله): 777 میلیون دلار
    • توزیع توکن: اطلاعاتی در این باره منتشر نشده است.

    اطلاعات ارز فرست نیرو آن اتریوم

    لازم به ذکر است که این پروژه هیچ اطلاعاتی را درباره نحوه عرضه کل توکن‌های منتشر نکرده و طبق آرمان‌های خود برای حفظ محور عدم تمرکز و حمایت از جامعه، تمامی عرضه کل خود را به بازار عرضه کرده است.

    از کجا ارز فرست نیرو بخریم؟

    ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم، با تا به امروز در تمامی پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز و غیرمتمرکز ارز دیجیتال محبوب بازار کریپتو قابل‌خرید و فروش است. بااین‌وجود، برای راحتی فارسی‌زبانان عزیز و استقبال گسترده جامعه پر شور ارز دیجیتال، این توکن به‌تازگی در صرافی بیت پین لیست شده است.

    ازاین‌پس، طرف‌داران این میم کوین دوست‌داشتنی می‌توانند در کنار معامله بیش از 280 ارز دیجیتال مطرح و معتبر در پلتفرم صرافی بیت پین، به خریدوفروش رمز ارز نیرو پرداخته و از تجربه معاملات ارز دیجیتال با بالاترین امنیت لذت ببرند.

    فرست نیرو
    خرید و فروش آسان فرست نیرو در بیت‌پین
    • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
    • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
    • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
    • بات‌های معامله‌گر متنوع
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته
    خرید فرست نیرو

    اگر قصد خرید ارز دیجیتال Neiro را دارید، تنها کافی‌ست از طریق لینک درج شده به صفحه خرید آن در بیت پین مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تمامی سفارش‌های خریدوفروش این رمزارز به لطف حجم معاملاتی بالای صرافی بیت پین، در کسری از ثانیه نهایی می‌شود.

    کلام پایانی

    پس از درگذشت سگ دوست‌داشتنی دنیای اینترنت به نام Kabosu که مهمان میم‌های معروف اینترنتی بیش از 14 سال بود، خبر سرپرستی سگ دوست داشتنی دیگری به Neiro مجدد تیتر اصلی خبر‌ها و رسانه‌ها شده است. سگی که منبع الهام جدیدی برای پروژه میم کوینی NEIROCTO شده و توانسته است فضای طنز و سرگرمی بلاک چین و ارزهای دیجیتال را مجدداً زنده کند.

     در این مقاله سعی کردیم که به زبانی ساده به معرفی و آموزش صفر تا صد پروژه فرست نیرو آن اتریوم بپردازیم. امیدواریم که بهترین نتایج را پس از این مطالعه این مقاله در سرمایه‌گذاری خود ثبت کنید.

    نظر شما درباره این میم کوین جدید با لوگوی سگ دوست‌داشتنی شیبا اینو چیست؟ آیا نیرو می‌تواند رقیبی جدی برای دوج کوین و شیبا اینو باشد؟ تحلیل شما از روند قیمت این میم کوین چگونه است؟ برای ما و کاربران آکادمی بیت پین نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

    سؤالات متداول

    • ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم چیست؟

    ارز دیجیتال فرست نیرو آن اتریوم، جدیدترین میم کوین ایجاد شده با لوگوی سگ دوست‌داشتنی نژاد شیبا اینو در شبکه اتریوم است که نام آن از اسم سگ جدید  Atsuko Sato، نیرو (Neiro) الهام گرفته شده است.

    • ارز دیجیتال Neiro در چه شبکه بلاک چینی فعالیت می‌کند؟

    ارز دیجیتال Neiro که با نام Neirocto نیز شناخته می‌شود، در بلاک چین اتریوم فعالیت کرده و توکنی با استاندارد ERC-20 محسوب می‌شود.

    • آیا رمز ارز نیرو برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

    رمز ارز نیرو، با درنظرگرفتن آنکه نوعی میم کوین یا شت کوین محبوب است، می‌تواند برای سرمایه‌گذاری مناسب باشد. بااین‌وجود ریسک بالایی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت ایجاد می‌کند.

    • ارتباط ویتالیک بوترین با پروژه NEIRO چیست؟

    ویتالیک بوترین، به‌عنوان خالق اتریوم که از برنامه‌ها و امور خیره حمایت می‌کند، 40 اتریوم ( معادل ۵۰۰ هزار دلار) را به عنوان دونیت به پروژه NEIRO جهت استفاده برای حمایت از حقوق و رفاه حیوانات اهدا کرده است.

    محمد رجبی

    محمد رجبی

    من چند سالی هست که محقق بیت کوین‌ام و فکر می‌کنم بیت کوین، تنها تلاش موفق بشر برای دستیابی به آزادی مالی خواهد بود.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    معرفی ارز دیجیتال کوالنت ایکس؛ همه چیز درباره ارز CXT

    اگر اعلامیه‌ها و اخبار ارز دیجیتال را دنبال کرده باشید،...

    ارز دیا چیست؟ معرفی کامل پروژه DIA و کاربردهای آن

    به طور قطع می‌توان گفت که یکی از مهمترین کاربردهای تکنولوژی...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر