تحلیل تکنیکال استورج (STORJ): فرصت خرید وجود دارد؟ | ۲۶ مهر

تاریخ: 26 مهر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
تحلیل تکنیکال STORJ

ارز دیجیتال استورج (STORJ) راه حل منبع‌بازی برای ذخیره فایل و همچنین ارز دیجیتالی غیرمتمرکز است. ارز استورج سیستم عامل ذخیره ‌سازی در فضای ابری با منابع آزاد محسوب می‌شود. برای انجام این کار از شبکه‌ای غیر متمرکز برای میزبانی از داده‌های کاربران استفاده و همچنین از داده‌های میزبان برای رمزگذاری پیشرفته ایمن استفاده می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله استورج چیست را از آکادمی بیت پین بخوانید. حالا برسیم به اصل مطلب؛ یعنی تحلیل تکنیکال STORJ.

این ارز در ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و توانست بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را ثبت کند. در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا هنوز فرصت خرید وجود دارد یا خیر و اگر وجود دارد چه زمانی برای خرید خوب است؟

بررسی روند آتی استورج

برای تحلیل ارز استورج ما از بعد تکنیکال و از تایم فریم روزانه به آن نگاه می‌کنیم، جایی که قیمت پس از شکست خط روند میان مدت خود، رشد شارپی را داشته است و همچنین توانسته از مقاومتی عبور کند که ریزش قبل از آن شروع شده بود.


نکته ای که در چارت بالا توجه را جلب می‌کند، قدرت روند صعودی است که به‌شدت به‌سمت سقف‌های قبلی حرکت کرده و آن‌ها را بی‌اعتبار کرده است. در این روندها معمولاً ما انتظار اصلاح کندی را داریم که به ما فرصت خرید دهدپغ معمولا این اصلاح، بعد از شکست مقاومت اصلی شروع می‌شود که روند قبلی از آن شروع به اصلاح کرده است(خط آبی)؛ بنابراین می‌توان گفت که اصلاحات این ارز برای خرید فرصت خوبی است و هنوز برای خرید دیر نشده است.

همچنین برای تارگت هم می‌توان انتظار داشت قیمت تا یکی دیگر از سقف‌های قبلی یعنی محدوده ۰.۸۲ دلار (خط سبز رنگ) حرکت کند و در این ناحیه می‌توان به فکر خروج از معامله بود.

استورج
خرید و فروش آسان استورج در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید استورج

سخن پایانی

صنعت غیرمتمرکز ذخیره سازی داده در بلاک چین هنوز جا نیفتاده است و بنظر می‌رسد جای کار زیادی دارد. باید دید که این صنعت می‌تواند جای خود را در بین صنایع اصلی کریپتو مانند بلاک چین‌ها و دیفای تثبیت کند یا خیر. در صورت رشد این حوزه و ترند شدن آن، ارزهای این پروژه‌ها هم برای سرمایه‌گذاری بلند مدت جذاب‌تر خواهند شد.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

محمد نورموسوی

محمد نورموسوی

حدود پنج سالی هست که تو حوزه سرمایه‌گذاری دارم کار میکنم که چهار سالش تو حوزه ارزهای دیجیتال بوده. پس تو این مقالات سعی میکنم که تجربیاتمو باهاتون به اشتراک بذارم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL): ادامه روند فعلی یا تغییر روند؟ | ۲۵ مهر

ارز دیجیتال سولانا که یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های بازار...

تحلیل بیت کوین به سبک آنچین؛ ۲۵ مهر ۱۴۰۳

حالا که بیش از ۷ ماه از حرکت خنثی و افقی نمودار قیمت بیت...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر