آموزش کامل برداشت و فروش کتیزن (Catizen)

تاریخ: 25 شهریور 1403
زمان مطالعه:  6 دقیقه

چه علاقمند به سگ و طرفدار بازی داگز باشید، چه به قول معروف «کَت پِرسِن» و از مریدان گربه‌ها؛ حالا زمان لیست شدن بازی کتیزن (Catizen) و برداشت توکن CATI از ربات این پروژه تلگرامی فرا رسیده است. شاید حالا که این مقاله را می‌خوانید، از تعداد توکن CATI اختصاص یافته به خود ناامید و خشمگین باشید، اما این مقدار هرچقدر هم باشد، ارزش برداشت و فروش کتیزن را دارد.

از‌این‌رو، مقاله پیش‌رویتان به تشریح و توضیح کامل فرآیند برداشت و فروش کتیزن اختصاص یافته تا بتوانید CATI های خود را به راحتی در بیت پین معامله کنید.

آموزش جامع برداشت و فروش کتیزن

مشکلات بلاک چین تن در زمان لیست شدن DOGS به ما ثابت کرد که بهتر است فرآیند برداشت و فروش توکن‌های تلگرامی مثل کتیزن در اسرع وقت انجام شود. به طور کلی، برای اینکه بتوانید ارز CATI خود را از ربات بگیرید، باید چند مرحله زیر را انجام دهید.

  • وصل کردن کیف پول به کتیزن
  • خرید تن کوین از بیت پین و انتقال آن به تون کیپر
  • برداشت کتیزن از ربات بازی
  • واریز کتیزن به بیت پین و فروش آن

از آنجایی‌که هر یک از این مراحل نیاز به آموزش جداگانه‌ای دارد، در ادامه هر یک را در بخشی مجزا توضیح خواهیم داد.

وصل کردن کیف پول به کتیزن

اولین قدم برای برداشت کتیزن از ربات، اتصال کیف پول به آن است. از آنجایی‌که بهترین کیف پول برای اکوسیستم بلاک چین تون، ولت تون کیپر (Tonkeeper) است، آموزش‌های این مقاله هم با این ولت انجام می‌شود.

در قدم اول، ربات کتیزن را باز کنید و به تب «Earn» بروید. در این تب، روی آیکون منو در بالا و سمت چپ تصویر کلیک کنید و سپس دکمه «Connect» لمس کنید (۱).

اتصال کیف پول به همستر کامبت

در پنجره باز شده، کیف پول «Tonkeeper» را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا اپ تون کیپر به صورت خودکار باز شود. حالا باید روی دکمه «Connect wallet» کلیک کنید (۲) و بعد از تکمیل فرآیند اتصال کیف پول به کتیزن، دکمه «done» را بزنید.

حالا می‌توانید به مینی گیم کتیزن برگردید و در همان منوی تب «Earn» آدرس کیف پول خود را به جای دکمه «Connect» ببینید (۳).

خرید تن کوین و انتقال به تون کیپر

حال که مراحل وصل کردن کیف پول به کتیزن را انجام دادید، نوبت به خرید تن کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر است. برای این‌کار، اپلیکیشن صرافی بیت پین را باز کنید و با انتخاب دکمه «واریز»، به هر مقداری که لازم می‌دانید، مستقیم از بانک، حساب خود را شارژ کنید.

تن کوین
خرید و فروش آسان تن کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید تن کوین

حالا می‌توانید به تب «بازارها» بروید، عبارت «تن کوین» را جستجو کنید و جفت ارز TON/IRT را انتخاب کنید. بااین‌کار، به بازار جفت ارز تن کوین/تومان وارد می‌شوید و می‌توانید به هرمقدار که می‌خواهید، از این ارز بخرید.

خرید و انتقال تن کوین به تون کیپر

بعد از تکمیل کادرهای «قیمت» و «مقدار»، دکمه «خرید» را بزنید و منتظر بمانید تا سفارش خرید شما پر شود. بعد از تکمیل فرآیند خرید، ارز تن کوین به کیف پول شما واریز می‌شود.

حالا وقت آن رسیده که تن کوین خود را به تون کیپر منتقل کنید. برای این کار به تب «کیف پول» رفته و تن کوین را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، دکمه «برداشت» را بزنید تا به صفحه انتقال تن کوین منتقل شوید. در این صفحه، دو کادر «میزان برداشت» و «آدرس کیف پول مقصد» را خواهید دید. برای به دست آوردن آدرس مقصد، باید به سراغ اپلیکیشن کیف پول تون کیپر بروید.

انتقال تن کوین به تون کیپر

در اپ تون کیپر، ارز Toncoin اولین گزینه است. آن را انتخاب کنید و در صفحه اطلاعات آن، روی دکمه «Receive» کلیک کنید. در صفحه بعد، کد QR و آدرس کیف پول را می‌بینید. با زدن دکمه «Copy»، آدرس در گوشی ذخیره می‌شود و می‌توانید آن را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» اپ بیت پین وارد کنید.

نکته: برخی از نقل‌وانتقالات بلاک چین علاوه بر آدرس مقصد، کامنت یا تگ ممو هم نیاز دارند. این کامنت که عددی چند رقمی است، در کنار آدرس مقصد در کیف پول به نمایش در می‌آید. از آنجایی که انتقال تن کوین نیازی به تگ ممو ندارد، تیک «برداشت ارز بدون تگ ممو یا کامنت» را بزنید.

بعد از مشخص کردن میزان برداشت، کافی‌ست دکمه «درخواست برداشت» را بزنید، کد امنیتی پیامک شده (یا ایمیل شده) را وارد کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا انتقال تن کوین انجام شده و آن را در کیف پول تون کیپر ببینید.

دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    برداشت کتیزن از ربات بازی

    با اینکه بازیکنان کتیزن از نحوه ایردرات کتیزن خشمگین شدند و بدقولی‌ها و تغییر رویکردهای ناگهانی تیم توسعه‌دهنده را دلیلی بر اسکم بودن این پروژه قرار دادند، باز هم کاربران قصد دارند مقادیر اندک توکن خود را از ربات برداشت کرده و در بازار بفروشند.

    برای اینکه درخواست برداشت کتیزن خود را در ربات ثبت کنید، دو راه در پیش‌روی شما قرار گرفته که هر یک را توضیح می‌دهیم.

    • روش اول، واریز مستقیم به صرافی‌های مطرح مثل باییننس، بای‌بیت، اوکی‌ایکس و…
    • برداشت کتیزن و واریز به کیف پول تون کیپر

    اگر در یکی از صرافی‌های معتبر طرف قرارداد با کتیزن حساب احراز هویت شده معتبر و مطمئن دارید، می‌توانید روش را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات حساب خود، درخواست واریز را ثبت کرده و بعد سهمی از استخر لانچ‌پول ۹۰ میلیون کتیزنی هم ببرید.

    برای ورود به بخش ایردراپ و شروع مراحل برداشت کتیزن از ربات بازی، روی دکمه «Airdrop» کلیک کنید تا به صفحه‌ای که مقدار توکن CATI اختصاص‌یافته را نشان می‌دهد، هدایت شوید. در این صفحه، دو گزینه دارید:

    • استیک توکن CATI: که سالانه صدها درصد سود به شما می‌دهد.
    • واریز به صرافی یا کیف پول: برای برداشت ارز کتیزن باید این دکمه را بزنید.

    مرحله اول برداشت کتیزن از ربات

    در صفحه برداشت توکن، اگر قصد واریز به صرافی‌های خارجی را ندارید، باید روی دکمه «Other Wallet» کلیک کنید و دکمه Connect Wallet & Claim را بزنید.

    سپس باید تراکنش را تایید کنید. در این بخش کارمزدی به اندازه 0.5 CATI از تعداد کل توکن‌های شما کسر و نهایت تا 3 روز به کیف پول واریز خواهد شد. دکمه I confirm را بزنید و به مرحله بعد بروید.

    حالا باید کیف پولتان را انتخاب کنید. اگر تون کیپر را موقع وصل کردن ربات بازی انتخاب کرده بودید، اکنون باید تون کیپر را انتخاب کنید. لحظاتی صبر کنید تا اپلیکیشن تون کیپر باز شود و صفحه‌ای مثل صفحه سوم در تصویر بالا را به شما نمایش دهد. در این بخش لازم است روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید.

    مراحل برداشت کتیزن از بازی به پایان رسید. در نهایت صفحه‌ای در ربات کتیزن باز خواهد شد که نشان می‌دهد عملیات شما موفقیت آمیز بوده و توکن‌های شما به آدرس والت تعیین شده توسط شما واریز خواهد شد.

    واریز کتیزن به بیت پین و فروش آن

    به محض اینکه برداشت کتیزن از ربات انجام شد و توکن‌های CATI به تون کیپر واریز شد، می‌توانید آن را به بیت پین منتقل کنید و به خرید و فروش کتیزن بپردازید. توجه داشته باشید که در زمان نگارش این مقاله، کتیزن لیست نشده و هنوز نمی‌توانیم مراحل واریز کتیزن به صرافی را آموزش دهیم.

    بااین‌حال، این فرآیند به سادگی واریز رمزارز عادی به بیت پین است. یعنی تنها باید با انتخاب دکمه «واریز» و «واریز رمزارز»، کتیزن را انتخاب کنید و آدرس کیف پول و البته تگ ممو را از بیت پین کپی کرده و در کادرهای مربوطه در تون کیپر وارد کنید.

    این فرآیند بسیار ساده و سریع انجام می‌شود و در روز عرضه آموزش تصویری آن را در همین مقاله قرار خواهیم داد. بنابراین بهتر است این مقاله را بوکمارک کنید و در روز عرضه به آن برگردید.

    کلام پایانی

    ایردراپ کتیزن گرچه ناامیدکننده بوده و احتمالاً بازیکنان خود را راضی نکرده، اما فرآیند برداشت و فروش CATI به عنوان آخرین مرحله از این سفر پر از گربه‌های بانمک، الزامی است. در این مقاله تلاش کردیم همه مراحل این پروسه را تشریح کنیم، بااین‌حال اگر سوال یا مسئله بخصوصی در رابطه با فرآیند برداشت، انتقال و فروش کتیزن دارید، می‌توانید زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    • ایردراپ کتیزن چگونه است؟

    ۱۵۰ میلیون توکن CATI معادل ۱۵٪ از کل موجودی در فاز اول بین بازیکنان تقسیم شده و ۱۹ درصد دیگر هم طی ۲ سال در میان بازیکنان توزیع خواهد شد.

    • برداشت کتیزن چقدر هزینه دارد؟

    هنوز مشخص نیست که تیم توسعه‌دهنده برای برداشت ارز CATI از ربات بازی، کارمزد یا مبلغی را دریافت می‌کنند یا خیر. بااین‌حال به نظر می‌رسد که حداقل ۰٫۵ واحد تن کوین دریافت شود.

    • قیمت کتیزن چقدر خواهد بود؟

    با توجه به‌اینکه موجودی کل کتیزن ۱ میلیارد واحد است و در فاز اول حدود نیمی از آن در بازار عرضه می‌شود، می‌توان قیمت همستر را بین ۰٫۵ تا ۰٫۸ دلار در نظر گرفت.

    • بهترین کیف پول کتیزن کدام است؟

    تون کیپر به دلیل سازگاری کامل با اکوسیستم TON و نیاز نداشتن به احراز هویت و وی پی ان، بهترین کیف پول برای اتصال به کتیزن است.

    میلاد آقایاری

    میلاد آقایاری

    Fiat Free, Since 93 :) درباره کریپتو می‌نویسم. چون به نظرم راه امیدوارکننده‌ایه واسه یه کوچولو بیشتر کردن عدالت در جهان

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر