ارز پی پی (Pei Pei)؛ رقیب بزرگ پپه در شبکه اتریوم!

تاریخ انتشار: 21 مرداد 1403 | آخرین به‌روزرسانی: 28 مرداد 1403
زمان مطالعه:  9 دقیقه
ارز پی پی (Pei Pei)؛ رقیب بزرگ پپه در شبکه اتریوم!

از جدیدترین میم کوین های پرطرفدار اکوسیستم اتریوم که از ارز پپه (PEPE) هم الهام گرفته، ارز دیجیتال پِی پیِ (PeiPei) است. پی پی در این اواخر مورد توجه تحلیلگران و تریدرهای معروفی قرار گرفته و بسیاری از فعالان بازار هم این میم کوین را مستعد رشد قیمت می‌دانند.

اما اگر قصد دارید بهتر بدانید که پی پی چیست و چه چیزی آن را از دیگر میم کوین‌های بازار متمایز کرده، مقاله پیش رو برای شما نوشته شده است.

ارز پی پی (PeiPei) چیست؟

ارز دیجیتال پی پی (PeiPei)، از جدیدترین میم کوین‌های امروزی در شبکه بلاک چینی اتریوم است که با الهام از فرهنگ و جامعه میم کوین محبوب پپه (با نماد PEPE) راه‌اندازی شده و در حال فعالیت و جذب کاربران است. قورباغه معروف اینترنتی پپه، این‌بار در پروژه پی پی، لباس سنتی کشور چین را به تن دارد و در تلاش است که فضای طنز و سرگرمی این میم محبوب را مجدداً در حوزه ارز دیجیتال بازسازی کند.

این میم کوین در ماه ژوئن ۲۰۲۴ در بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد و تنها در طول دو ماه، بیش از 28000٪ رشد قیمت را تجربه کرد و حالا توانسته خود را در زمره بهترین میم کوین‌های بازار کریپتو جای دهد.

اگر بدانید که ارز دیجیتال پپه چیست، به خوبی متوجه خواهید شد که میم کوین پی پی، در واقع با ادغام میم و طنزهای شرقی در فضای مجازی با فرهنگ و جو صعودی حول آن در مدت‌زمانی کوتاه با استقبالی بزرگ روبه‌رو شد. این استقبال به حدی بوده که طبق گزارش‌ها، تنها در طول 24 ساعت اولیه آغاز معاملات، بیش از 8 میلیون دلار حجم معاملاتی داشته است.

لوگوی ارز دیجیتال پی پی

ارز دیجیتال PEIPEI نیز مانند بسیاری از میم کوین‌ها، هدف و مقصود مشخصی نداشته و صرفاً برای ایجاد طنز و تجسم شوخی‌های محبوب اینترنتی فعالیت می‌کند. با این حال، آنچه که غیرقابل‌چشم‌پوشی است، استقبال بی‌سابقه طرفداران میم کوین‌ها و ایجاد جامعه‌ای گسترده برای تبلیغ و گسترش این میم کوین جنجالی است.

نام پی پی(Pei Pei)
نماد PEIPEI
بلاک چین اتریوم (ERC-20)
عرضه کل 420,000,000,000,000
وب‌سایت https://peipeicoin.vip

توکنومیک ارز دیجیتال پی پی

ارز دیجیتال پی پی که با نماد اختصاری PEIPEI در بازارهای مالی معامله می‌شود، با موجودی کل 420 تریلیون توکن به بازار عرضه و تا زمان نگارش این مقاله ارزش مارکتی بالغ بر 70 میلیون دلار دارد.

جالب است بدانید که در سایت رسمی میم کوین PeiPei، هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره نحوه توزیع توکن‌ها و اختصاص آن به بخش‌های مختلف پروژه و سرمایه‌گذاران دیده نمی‌شود. بااین‌وجود، این پروژه طبق فازهای مختلف راه‌اندازی و رشد، به دنبال ایجاد همکاری‌های متعدد، لیست‌کردن توکن در صرافی‌ها و فراهم‌کردن کاربردهایی مانند پل چند زنجیره‌ای (Multi-chain Bridge) است.

اطلاعات ارز دیجیتال pei pei

باوجودآنکه این میم کوین محبوب، همچنان در ماه‌های اولیه راه‌اندازی و توسعه خود به سر می‌برد، تا به امروز هیچ سند و مدرک رسمی از سوی پروژه، برای اهدای پاداش به سرمایه‌گذاران اولیه و تیم پروژه دیده نمی‌شود. بااین‌وجود، در چندین پلتفرم غیرمتمرکز و متمرکز امروزی، خریدوفروش این میم کوین در دسترس کاربران است.

میم کوین پی پی چه ویژگی‌هایی دارد؟

میم کوین پی پی، قطعاً بدون داشتن ویژگی‌هایی منحصر به‌فرد قادر به جذب طرفداران زیاد و حجم معاملاتی سنگین در پلتفرم‌های معاملاتی نمی‌شد. اگر از رشد هیجانی و عجیب این میم کوین، در میان ریزش قیمت ارزهای دیجیتال تعجب کرده‌اید، مطالعه ویژگی‌های زیر شما را راهنمایی می‌کند.

دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    فرهنگ غنی میم کوینی

    اصلی‌ترین ویژگی میم کوین پی پی، در فرهنگ غنی میم کوینی و نوآوری این پروژه برای به‌تصویرکشیدن فضای طنز در بازار ارزهای دیجیتال است. لوگوی این پروژه که تصویر قورباغه محبوب PEPE با لباس سنتی کشور چین است، به‌خوبی احیاشدن فضای طنز این میم کوین با فرهنگ چینی را به تصویر می‌کشد.

    لباس چینی پی پی

    پذیرش قابل‌توجه از سوی طرفداران میم کوین‌ها

    از دیگر ویژگی‌های مهم ارز PeiPei، پذیرش قابل‌توجه و محبوبیت بسیار زیاد آن در بین طرفداران حوزه میم کوین است. اگر به‌صورت گسترده، فعالیت کاربران کریپتوکارنسی را در فضاهای اجتماعی دنبال می‌کنید، بدون شک با هشتک‌ها و مطالب مختلفی درباره این میم کوین مواجه شده‌اید.

    این میم کوین جدید بلاک چین اتریوم، در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) موفق به کسب بیش از 30 هزار دنبال‌کننده شده و طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، تا زمان‌نگارش این مقاله بیش از 38000 هولدر هم دارد.

    تعداد هولدرهای ارز PEI PEI

    کارمزد معاملاتی صفر برای خرید و فروش توکن

    شاید جذاب‌ترین ویژگی میم کوین PEIPEI، در کارمزد معاملاتی صفر آن برای خرید و فروش توکن خلاصه می‌شود که کاربران با اتصال به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ یا پلتفرم معاملاتی Flooz، می‌توانند به معامله یا سواپ بدون کارمزد این ارز دیجیتال با اتریوم بپردازند.

    کارمزد معاملاتی صفر این میم کوین و لیست‌شدن آن در انواع مختلفی از صرافی‌های متمرکز امروزی مانند، Bybit، Gate.io و…باعث استقبال جمع گسترده‌ای از کاربران ارز دیجیتال شده که این اتفاق در رشد شدید حجم معاملاتی این میم کوین نیز قابل‌مشاهده است.

    اتریوم
    خرید و فروش آسان اتریوم در بیت‌پین
    • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
    • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
    • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
    • بات‌های معامله‌گر متنوع
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته
    خرید اتریوم

    پیاده‌سازی پروژه بر روی بلاک چین اتریوم

    از ویژگی‌های مهمی که به رشد پروژه پی پی تا به امروز کمک بزرگی کرده است، می‌توانیم به پیاده‌سازی پروژه بر روی بلاک چین معتبر و قدرتمند اتریوم اشاره کنیم که تأثیر مستقیمی نیز بر نزدیکی فرهنگ میم کوینی این پروژه با PEPE The Frog دارد.

    در واقع، با حضور گسترده میم کوین‌ها به‌عنوان موج جدید بازار کریپتو در سال 2024، بسیاری از علاقه‌مندان حوزه میم کوین‌ها، پروژه پی پی را مستعدترین میم کوین جدید در بلاک چین اتریوم می‌دانند که می‌تواند ارزش مارکت و حجم معاملاتی را از چنگ میم کوین‌های سایر شبکه‌های بلاک چینی در بیاورد.

    بررسی مزایا و معایب رمزارز PeiPei

    اگر از هیاهو و جنجال ایجاد شده حول رمز ارز PeiPei بگذریم، مهم‌ترین بخش این مقاله، بررسی مزایا و معایب این میم کوین محبوب است. اگر شما هم این میم کوین را برای ترید یا سرمایه‌گذاری زیر نظر دارید، توصیه می‌کنیم که پیش از تصمیم‌گیری بخش زیر را مطالعه کنید.

    مزایای ارز دیجیتال PeiPei

    • فرهنگ میم کوینی بزرگ و ادغام این فرهنگ با میم کوین PEPE
    • کارمزد معاملاتی صفر برای افزایش کاربران و هولدرها
    • توجه گسترده به این توکن در فضاهای اجتماعی
    • حجم معاملاتی بالا نسبت به سایر میم کوین‌ها در پلتفرم‌های معاملاتی
    • نوپا بودن پروژه و پتانسیل رشد بیشتر به دلیل جو صعودی حاکم

    معایب ارز دیجیتال PeiPei

    • نداشتن هدف و راه‌حلی مشخص در حوزه ارز دیجیتال مانند هر میم کوین دیگر
    • ارائه‌ندادن اطلاعاتی مشخص از توکنومیکس و نحوه توزیع توکن‌های در حال گردش
    • نوسانات بسیار شدید قیمت توکن و اعتبار نه‌چندان زیاد توسعه‌دهندگان
    • جهش عجیب حجم معاملاتی در برخی پلتفرم‌ها و انتقادات مربوط به دست‌کاری بازار
    • ریسک بالا برای سرمایه‌گذاری و احتمال مواجه‌شدن با ضرر 

    بهترین کیف پول برای نگهداری امن از ارز دیجیتال پی پی

    بهترین کیف پول‌ها تا به امروز برای نگهداری امن و انتقال آسان ارز دیجیتال پی پی، کیف پول‌های معتبر شبکه اتریوم هستند. باتوجه‌به آنکه این میم کوین در شبکه اتریوم با استاندارد توکن ERC-20 پیاده‌سازی شده است، برای ذخیره‌سازی و انتقال آن نیاز به کیف پول‌های معتبر اتریوم یا سایر کیف پول‌های نرم‌افزاری معتبر امروزی دارید.

    در لیست زیر، به چند کیف پول معتبر برای ذخیره‌کردن این ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم که تمامی آنها، چه از طریق سایت رسمی کیف پول و چه از طریق گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دانلود و نصب خواهند بود:

    البته در صورتی که می‌خواهید از یک کیف پول حضانتی استفاده کنید تا معامله را در سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از کیف پول اختصاصی بیت پین استفاده کنید.

    نگهداری و انتقال ارز دیجیتال پی پی در تمامی کیف پول‌های فوق به ساده‌ترین روش امکان‌پذیر است. اگر با نحوه استفاده و کار با کیف پول‌های فوق آشنا نیستید، تنها با کلیک بر روی آنها، به مقاله آموزش کامل راه‌اندازی و استفاده از این کیف پول‌ها در آکادمی بیت پین دسترسی پیدا خواهید کرد.

    از کجا ارز پی پی بخریم؟

    ارز دیجیتال پی پی، همان‌طور که در قبل بدان اشاره کردیم، در بسیاری از صرافی‌های متمرکز معتبر امروزی، در کنار صرافی‌های غیرمتمرکز قابل‌ خرید و فروش است. بااین‌حال شما می‌توانید از صرافی ایرانی ارز دیجیتال بیت پین به‌راحتی و با کم‌ترین کارمزد اقدام به خرید ارز پی پی از بیت پین کنید.

    لیست صرافی‌های متمرکز برای خرید PEIPEI:

    • بیت پین
    • Bybit
    • MEX
    • Gate.io
    • BitMart
    • Poloniex
    • Lbank

    لیست صرافی‌های غیرمتمرکز برای خرید PEIPEI:

    • Uniswap
    • Flooz
    • PancakeSwap
    • DEXtool

    کلام پایانی

    با داغ‌شدن بازار میم کوین‌ها در سال 2024، ارزهای دیجیتال متعددی مانند PeiPei باهدف ایجاد سرگرمی و طنز در حال فعالیت و گسترش کاربران خود هستند که به عقیده برخی از کاربران حوزه کریپتوکارنسی، می‌توانند برای کسب سودهای مقطعی از بازار گزینه‌های مناسبی باشند.

    در این مقاله سعی کردیم که به معرفی ارز دیجیتال پی پی و هر آنچه که باید درباره این میم کوین دوست‌داشتنی بدانید، اشاره کنیم. به نظر شما این میم کوین، پتانسیل رشد قیمت مجدد را دارد؟ آیا ارز دیجیتال PEIPEI می‌تواند با میم کوین‌های سولانا رقابت کند؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

    سؤالات متداول

    • ارز دیجیتال پی‌ پی (PEIPEI) چیست؟

    ارز دیجیتال پی پی (PeiPei)، از جدیدترین میم کوین‌های امروزی در شبکه بلاک چینی اتریوم است که با الهام‌گیری از فرهنگ و جامعه میم کوین محبوب PEPE و ادغام آن با سنت و پوشش کشور چین راه‌اندازی شده است.

    • چه کیف پول‌هایی از PeiPei پشتیبانی می‌کنند؟

    رمز ارز PeiPei چه در کیف پول محبوب متامسک و چه در کیف پول تراست والت پشتیبانی می‌شود. اگر قصد نگهداری و انتقال آسان این رمز ارز را دارید، این دو کیف پول بهترین گزینه‌های امروزی هستند.

    • بهترین صرافی برای خرید پی پی چیست؟

    صرافی یونی سواپ، درحال‌حاضر بهترین پلتفرم برای خرید ارز پی پی است، چرا کارمزد معاملات در آن صفر است. در آینده پلتفرم‌های دیگری هم این رمزارز را لیست خواهند کرد.

    • کارمزد خرید و فروش پی پی چقدر است؟

    کارمزد خریدوفروش پی پی، به گفته تیم پروژه در صرافی‌های غیرمتمرکز ذکر شده در وب‌سایت رسمی، صفر در نظر گرفته شده است. با این حال، برای خریدوفروش این توکن در صرافی‌های متمرکز، نیازمند پرداخت کارمزد معاملاتی هستید.

    محمد رجبی

    محمد رجبی

    من چند سالی هست که محقق بیت کوین‌ام و فکر می‌کنم بیت کوین، تنها تلاش موفق بشر برای دستیابی به آزادی مالی خواهد بود.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    ارز دیجیتال سان داگ (Sundog)‌؛ میم کوینی جدید در شبکه ترون 

    ارز دیجیتال سان داگ، به‌عنوان جدیدترین میم کوین با لوگوی سگ...

    بازی WATbird؛ جذاب‌ترین بازی وب 3 بر بستر تلگرام

    بازی WATbird، از جدیدترین بازی‌های وب 3 بر بستر تلگرام به...

    ارز دیجیتال ویزدومایز چیست؟ اعجاز هوش مصنوعی در معاملات

    پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به‌اندازه‌ای در دنیای کریپتو...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر