10 کوین برتر بلاک چین TON با ارزش بازار 20 میلیارد دلار

تاریخ: 4 تیر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
10 کوین برتر بلاک چین TON با ارزش بازار 20 میلیارد دلار

طی ماه گذشته، قیمت تن کوین (TON) 18.4 درصد افزایش یافته است و در هفته گذشته به بالاترین سطح خود رسید. داده‌های به دست آمده از این بلاک چین محبوب نشان می‌دهد که ده کوین برتر روی این زنجیره، از جمله TON، مجموعاً بیش از 20 میلیارد دلار ارزش دارند.

در ادامه مهم‌ترین رمزارزهای این شبکه را بررسی خواهیم کرد.

توکن‌های بازی و میم کوین‌ها عامل رشد خیره‌کننده شبکه تن

شبکه تن به عنوان یک بازیگر مهم در عرصه بلاک چین ظاهر شده و توجه زیادی را به توکن بومی خود (که قبلاً به عنوان GRAM شناخته می‌شد)، اکوسیستم بازی آن، و توکن‌های مختلف منتشر شده در TON جلب کرده است. تن کوین (TON) به تنهایی دارای ارزش بازاری حدود 18.71 میلیارد دلار است.

علاوه بر این، 9 رمزارز دیگر منتشر شده در شبکه TON ، هر کدام دارای ارزش بازار بیش از 19 میلیون دلار هستند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نات کوین (NOT) با ارزش بازار 1.5 میلیارد دلار و REDO با 93.06 میلیون دلار اشاره کرد. NOT یک بازی کلیکی محبوب در شبکه تن و REDO یک میم کوین است.

پس از آن، توکن بازی‌های جتون (JETTON) ارزش بازاری معادل 47.1 میلیون دلار دارد. JETTON به یک راه حل بازی بین پلتفرمی است که در آن می‌توان این توکن‌ها را به دست آورد، معامله کرد و برای خریدهای درون بازی از آن‌ها استفاده کرد.

در همین حال، SHARP یک بازی دیگر است که ارزش بازار آن به 34.61 میلیون دلار می‌رسد. Punkcity (PUNK) که برای استفاده در اکوسیستم بازی غیرمتمرکز Punkcity طراحی شده است، دارای ارزش بازار 33. 3 میلیون دلار است.

توکن‌های دیگر عبارتند از: STON با 31.86 میلیون دلار، HGPT با 23.52 میلیون دلار و GMEE با 21.47 میلیون دلار. میم کوین FISH با ارزش بازار 19.24 میلیون دلار، این لیست ده تایی را تکمیل می‌کند. در مجموع، این ده توکن دارای ارزش کل 20.51 میلیارد دلار هستند.

علاوه بر این، 489 میلیون دلار تتر (USDT) در زنجیره TON در گردش است و آن را به ششمین شبکه بزرگ تحت Omni تبدیل می‌کند که بیشترین تتر را در اختیار دارد.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

آیا طلا برای رالی صعودی دیگری آماده می‌شود؟

با افزایش قیمت طلا، شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که این...

نهنگ‌ها در هفته دوم اکتبر کدام آلت کوین‌ها را خریدند؟

برخلاف انتظارات برای رشد بازار کریپتو در ماه اکتبر –...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر