پیش‌بینی‌ها از ترندهای احتمالی برای بولران کریپتو در سال 2024

تاریخ: 25 آذر 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
پیش‌بینی‌ها از ترندهای احتمالی برای بولران کریپتو در سال 2024

شرکت دارایی‌های ارز دیجیتال آمریکایی Bitwise ده پیش‌بینی صعودی خود برای بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 را منتشر کرد. در میان این پیش‌بینی‌ها، دیدگاه‌های جسورانه‌ای نیز وجود دارد، مانند عبور بیت‌کوین از مرز 80,000 دلار، تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) و غیره.

همراه با افزایش انتظارات برای ادامه روندهای صعودی، سال 2024 سال مهمی برای اکوسیستم کریپتو در نظر گرفته می‌شود. کاتالیزورهای اصلی برای تقویت چنین دیدگاهی را می‌توان تایید احتمالی ETF اسپات بیت کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و رویداد هاوینگ بیت کوین دانست.

10 پیش‌بینی کریپتویی از تیم Bitwise

Bitwise به همراه غول‌هایی مانند بلک‌راک و فیدلیتی برای دریافت سهمی از ETF اسپات بیت کوین در SEC ثبت‌نام کرده است. آخرین مهلت برای SEC برای پاسخ به ETF بیت‌کوین بیت‌وایز 10 ژانویه 2024 است.

در این بین، رایان راسموسن، تحلیلگر ارشد تحقیقات ارزهای دیجیتال در Bitwise Asset Management، ده پیش‌بینی مهم خود را برای سال 2024 به اشتراک گذاشته است. این پیش‌بینی‌ها به شرح زیر است:

  • بیت کوین بالای 80,000 دلار معامله می‌شود و سقف تاریخی جدیدی را ایجاد می‌کند.
  • ETFهای اسپات بیت کوین تایید خواهند شد و در مجموع، آنها موفق‌ترین راه‌اندازی ETF تاکنون خواهند بود.
  • درآمد کوین بیس دو برابر خواهد شد و حداقل 10 برابر انتظارات وال استریت رشد خواهد کرد.
  • پول بیشتری با استفاده از استیبل کوین نسبت به ویزا تسویه خواهد شد.
  • جی‌پی‌مورگان یک صندوق را توکنایز و آن را راه‌اندازی می‌کند و وال استریت برای توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی آماده می‌شود.
  • درآمد اتریوم بیش از 2 برابر تا 5 میلیارد دلار خواهد رسید.
  • تیلور سویفت (خواننده معروف) NFTهای خود را برای ارتباط با طرفداران راه‌اندازی خواهد کرد.
  • دستیاران هوش مصنوعی شروع به استفاده از کریپتو برای پرداخت آنلاین خواهند کرد و رمزارز را به عنوان «ارز بومی اینترنت» تأیید می‌کنند.
  • بیش از 100 میلیون دلار در «بازارهای پیش‌بینی» استیک خواهد شد و به عنوان یک «قاتل» جدید در حوزه ارزهای دیجیتال ظاهر می‌شود.
  • یک ارتقای عمده در اتریوم، میانگین هزینه تراکنش را به زیر 0.01 دلار کاهش می‌دهد.

از آنجایی که کامیونتی کریپتو انتظار یک روند صعودی در سال 2024 را دارد، پیش‌بینی‌های جسورانه زیادی برای قیمت وجود دارد. بسیاری پیش‌بینی‌های راسموسن را محافظه‌کارانه می‌دانند، در واقع یک کاربر X (توییتر) 80,000 دلار را پیش‌بینی خرسی برای بیت‌کوین نامید.

در اوایل این ماه، تحلیلگران بلومبرگ یک ابر چرخه بیت کوین را پیش‌بینی کردند که در آن قیمت می‌تواند تا 530,000 دلار افزایش یابد.

آیا استیبل‌کوین‌ها می‌توانند ویزا را شکست دهند؟

یکی دیگر از پیش‌بینی‌های جسورانه راسموسن این است که تسویه‌حساب‌هایی که از استیبل‌کوین‌ها استفاده می‌کنند، ویزا را شکست خواهند داد. او معتقد است:

استیبل‌کوین‌ها یکی از «برنامه‌های قاتل» کریپتوها هستند که در چهار سال گذشته از صفر به بازاری معادل ۱۳۷ میلیارد دلار رسیده‌اند، و ما فکر می‌کنیم که سال ۲۰۲۴ سال بزرگ دیگری برای رشد این بخش خواهد بود.

Stablecoin Payments Volume vs. Visa

Stablecoin Payments Volume vs. Visa

این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در استفاده از اکوسیستم کریپتو رشد تصاعدی وجود داشته باشد. اگر هشتمین پیش‌بینی راسموسن در مورد استفاده دستیاران هوش مصنوعی از کریپتو برای پرداخت آنلاین درست شود، یک کاتالیزور اصلی می‌تواند باشد. او نوشت:

ما معتقدیم که دستیاران هوش مصنوعی، پول بومی دیجیتالی مانند بیت کوین یا استیبل کوین را ترجیح می‌دهند. و ما فکر می‌کنیم که این اتفاق در سال 2024 شروع می‌شود.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر