آشنایی با 7 مجله برتر جهان در حوزه ارزهای دیجیتال

تاریخ انتشار: 2 آبان 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 23 آبان 1402
زمان مطالعه:  5 دقیقه
بهترین مجله ارز دیجیتال چیست؟

بسیاری از کارآفرینان و اقتصاددانان موفق روز خود را با مطالعه بهترین مجله ارز دیجیتال و اقتصاد شروع می‌کنند، اما چه مجله‌هایی؟

اقتصاددانان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به دنیای بلاک چین برای کسب اطلاعات بیشتر و موفقیت در مسیر شغلی خود، معمولاً سعی می‌کنند از آخرین ترندهای مالی مطلع بوده و بینش درستی در برنامه‌ریزی‌های مالی خود داشته باشند. بهترین مجله‌های ارز دیجیتال و اقتصادی جزو بهترین منابع برای این موضوع به شمار می‌روند؛ چرا که همه وقایع مربوط به حوزه مالی را به‌صورت یکجا در یک مجله ارائه می‌دهند.

اگر شما هم به این زمینه علاقه دارید، می‌توانید با مطالعه مجله اطلاعات کافی و لازم را کسب کنید. البته نباید فقط به یک مجله خاص اتکا کنید. بهتر است دو یا سه مجله را انتخاب کرده و مرتباً آن‌ها را مطالعه کنید، اما کدام گزینه‌ها به‌عنوان بهترین مجله کریپتو شناخته می‌شود؟

در این مقاله ۷ مجله پیشرفت‌های مالی و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

لیست بهترین مجله ارز دیجیتال در جهان

عناوین مجلات زیادی در بازار وجود دارد که انتخاب آن‌ها برای خواندن می‌تواند چالش‌برانگیزتر از فرایند سرمایه‌گذاری باشد. به همین خاطر، ما در ادامه لیست بهترین مجله ارز دیجیتال و اقتصاد را به شما ارائه می‌دهیم:

مجله وال‌استریت

مجله وال‌استریت (Wall Street Journal) جزو قدیمی‌ترین و معتبرترین مجله‌ها در زمینه اقتصاد و حوزه مالی است که از سال ۱۸۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجله برخی از قوی‌ترین بینش‌ها را در مورد موضوعات مالی و اقتصادی ارائه می‌دهد که عمدتاً بر بازارهای ایالات متحده متمرکز است. تجزیه‌وتحلیل منظم بازارهای مالی، سهام، اوراق قرضه، جفت‌ارز خارجی، املاک، وجوه و دارایی‌های دیجیتالی از جمله مواردی هستند که تحت پوشش این مجله قرار دارند.

مجله وال استریت

برخی از مقاله‌های مجله وال‌استریت به‌صورت رایگان منتشر می‌شوند، اما برای مطالعه نسخه کامل و آنلاین آن باید اشتراک داشت.

اکونومیست

یکی دیگر از بهترین مجله‌های اقتصادی مستقر در لندن، اکونومیست (The Economist) است. این مجله که در سال ۱۸۴۳ تأسیس شد، بر روی موضوعاتی نظیر تجارت، اقتصاد و سیاست متمرکز است و تأکید زیادی بر نظرات متخصصان و روزنامه‌نگاران داده دارد. همچنین، نگاهی متخصصانه به حوزه ارزهای دیجیتال دارد و تجزیه‌وتحلیل کاملی را در این باره ارائه می‌دهد.

مجله اکونومیست

توسعه‌دهنده مجله اکونومیست، گروهی از سهام‌داران است که شامل خانواده قدرتمند ایتالیایی آنیلی و همچنین روچیلد و کادبری می‌شود.

خوانندگان اکونومیست اغلب با مفاهیم اساسی اقتصاد آشنا هستند و از قبل با اصطلاحاتی مانند اقتصاد کلان یا دست نامرئی آشنا هستند. همچنین، خوانندگان این مجله اذعان می‌کنند که جلد مجله بیشترین تأثیر را در جذب آن‌ها به اکونومیست داشته است. اکونومیست همواره سعی دارد در هر شماره از مجله، علاوه بر محتوای یونیک و باکیفیت، تصویرسازی‌های جذاب و منحصربه‌فردی را ارائه دهد.

تعدادی از مجله‌های اکونومیست به‌صورت رایگان در دسترس عموم است؛ اما برای دسترسی به مجله‌های بیشتر باید اشتراک آن خریداری شود.

دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    دامیننس

    خوشبختانه در میان لیست بهترین مجله ارز دیجیتال، مجله‌ای با زبان فارسی به نام دامیننس هم وجود دارد که بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال مجله کریپتویی به زبان فارسی هستند.

    مجله دامیننس

    مجله دامیننس توسط آکادمی بیت پین ایجاد و منتشر می‌شود. در میان نویسندگان این مجله نام اعضای معروف کامیونیتی کریپتو به چشم می‌خورد و کلیه محتوای آن توسط متخصصان این حوزه تولید می‌شود.

    دامیننس تمرکز ویژه‌ای به دنیای کریپتو و حواشی آن داشته و نگاهی دقیق و عمیق به رویدادهای آن دارد. شما می‌توانید این مجله را بدون نیاز به اشتراک یا پرداخت هزینه، به‌صورت کاملاً رایگان از آکادمی بیت پین دریافت و مطالعه کنید.

    فایننشال تایمز

    فایننشال تایمز (The Financial Times) را می‌توان به‌نوعی نسخه لندنی وال‌استریت در نظر گرفت؛ زیرا هر دو تجزیه‌وتحلیل منظمی را از دنیای تجارت، امور مالی، ارزهای دیجیتال و داستان‌هایی ارائه می‌دهند که از معتبرترین منابع به دست آمده‌اند. مانند وال‌استریت، فایننشال تایمز نیز بیش از ۱۳۰ سال است که وجود دارد. این مجله اکنون توسط غول رسانه‌ای ژاپنی به نام Nikkei اداره می‌شود که آن را در سال ۲۰۱۵ به قیمت بیش از ۱.۳ میلیارد دلار خریداری کرد.

    مجله فایننشال تایمز

    تا سال 2020، FT بیش از ۲۶ میلیون خواننده در سراسر جهان داشت که یک‌سوم آن‌ها در بخش مالی فعالیت می‌کردند. FT اخبار و تحلیل‌هایی را در مورد بازارها و دارایی‌های متعدد منتشر کرده و همچنین داده‌ها و ابزارهایی را برای نظارت بر بازارهای مالی در زمان واقعی فراهم می‌کند.

    بلومبرگ

    بلومبرگ، بهترین مجله اقتصادی در جهان، رسانه‌ای مستقل درباره بیزینس و تجارت است که توسط میلیاردری به نام مایکل بلومبرگ، تاجر و شهردار سابق نیویورک تأسیس شده است.

    این شرکت، علاوه بر سایت خبری و مجله هفتگی BusinessWeek، سرویس ترمینال بلومبرگ خود را ارائه می‌دهد که شامل ابزارهای نرم‌افزاری تحلیلی پیشرفته‌ای است که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا بر بازارهای مالی نظارت کافی داشته باشند.

    مجله بلومبرگ

    بلومبرگ تجزیه‌وتحلیل روزانه همه بازارها را ارائه داده و همچنین نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک می‌گذارد. این مجله دارای بخش رمزنگاری هم هست که شامل به‌روزرسانی‌های منظم دارایی‌های دیجیتال، توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بلاک چین می‌شود.

    این مجله نیز دارای اشتراک خصوصی است و تنها کسانی می‌توانند به کلیه محتوای مجله دسترسی داشته باشند که این اشتراک را خریداری کنند.

    مجله بیت کوین

    مجله بیت‌کوین (Bitcoin Magazine) بهترین مجله ارز دیجیتال برای آگاهی از اخبار و اطلاعات معتبر در زمینه کریپتو و به‌خصوص بیت کوین است. این مجله در سال ۲۰۱۲ توسط میهای الیسی (Mihai Alisie) و ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، دو نام آشنا در جهان ارزهای دیجیتال، به‌عنوان منبعی معتبر برای اخبار، مقالات و مطالب مربوط به تکنولوژی بلاک چین، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال تأسیس شد.

    مجله بیت کوین

    Bitcoin Magazine به تولید محتوای متنوع و پرسش‌وپاسخ‌های مفصل در زمینه‌های مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال معروف است. این مجله نه‌تنها به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها پرداخته، بلکه مقالات آموزشی و مفهومی نیز ارائه می‌دهد تا به مخاطبان خود کمک کند مفاهیم پیچیده ارزهای دیجیتال را درک کنند.

    مجله بیت‌کوین باتوجه‌به تجربه و شهرت خود، منبعی برجسته برای کسانی است که به تحقیق و اطلاعات دقیق در زمینه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین علاقه دارند.

    فوربس

    مجله فوربس منبعی عالی برای اخبار و آخرین پیشرفت‌های مالی است. این مجله با محوریت کسب‌وکار مقالاتی مرتبط با امور مالی، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و بازاریابی منتشر می‌کند. در سال‌های اخیر این مجله به طور کامل اصلاح شده است تا اطلاعاتی دقیق و به‌روز در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

    مجله فوربس

    فوربس همچنین در مورد مواردی مانند تأثیر فناوری، ارزهای دیجیتال، علم و قانون را روی سرمایه‌گذاری یا تجارت، گزارش‌هایی را ارائه می‌دهد. علاوه‌برآن، کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها و فناوری‌های نوظهوری را به معرفی می‌کند که انتظار می‌رود آینده فرهنگ ما را تغییر دهند.

    گفتار پایانی

    دنیای ارزهای دیجیتال و اقتصاد به‌قدری گسترده است که گاهی شناسایی بهترین منابع و دنبال کردن اخبار و رویدادهای مهم کاری زمان‌بر و دشوار می‌شود. اینجاست که می‌توان از بهترین مجله ارز دیجیتال کمک گرفت تا با اطلاع از رویدادهای اخیر، احاطه کاملی بر دنیای فناوری، کریپتو و اقتصاد داشت. برخی از مجله‌ها فقط بر روی دنیای بلاک چین متمرکزند؛ در حالی که برخی دیگر کل امور مالی را پوشش داده و از روند تجارت و اقتصاد در دنیا سخن می‌گویند. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود یکی از این مجله‌ها را انتخاب و همواره خود را به‌روز نگهدارید.

    شما کدام یک از مجله‌های معرفی شده را به عنوان بهترین مجله کریپتو می‌شناسید؟ آیا مجله دیگری به جز موارد معرفی‌شده دنبال می‌کنید؟ نام مجله موردنظرتان را برای ما بنویسید.

    عارفه رهبری

    عارفه رهبری

    تکنولوژی، نویسندگی و صدای کیبورد، من رو به وجد میارن. واسه همینم توی اکثر حوزه‌های تکنولوژی از جمله کریپتو غرق میشم، یاد می‌گیرم و می‌نویسم. حدود 2 سالی هست که در حوزه تولید محتوای صنعت کریپتو فعالیت می‌کنم و در تلاشم تا مفاهیم بلاک چین و کریپتو رو با زبانی ساده به مخاطب‌ها ارائه بدم.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    نگاهی به وایت پیپر انکر (ANKR): چرا این پروژه متفاوت است؟

    انکر (Ankr 2.0) به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های وب...

    مروری بر وایت پیپر اتریوم کلاسیک (ETC)؛ فلسفه و ساختار این پروژه

    اتریوم کلاسیک با جدا شدن از شبکه اصلی اتریوم و پایبندی به...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر