تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چین لینک (LINK) – 1 آبان (23 اکتبر)

تاریخ انتشار: 1 آبان 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 28 آبان 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال چین لینک (LINK) – 1 آبان (23 اکتبر)
رمزارز LINK در هفته گذشته رشدی نزدیک به 40 درصد را ثبت کرده است و کندل‌های روزانه قوی نیز در نمودار قیمت مشاهده می‌شود. این ارز دیجیتال که بعد از 525 روز توانسته است از زیر ناحیه رنج در محدوده 5.5 تا 8.5 دلار خارج شود، اکنون به بالاترین سطح بعد از می 2022 رسیده است. قیمت ارز دیجیتال چین لینک

چین لینک (LINK) چیست؟

چین لینک که در سال 2017 تأسیس شد، یک لایه انتزاعی بلاک چین است که اتصال قراردادهای هوشمند را امکان پذیر می‌کند. از طریق یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز، چین لینک به بلاک چین‌ها اجازه می‌دهد تا به طور ایمن با فیدهای داده‌های خارجی، رویدادها و روش‌های پرداخت تعامل داشته باشند و اطلاعات مهم خارج از زنجیره مورد نیاز قراردادهای هوشمند پیچیده را فراهم کنند تا به شکل غالب توافق دیجیتال تبدیل شوند. شبکه چین لینک توسط یک جامعه منبع باز بزرگ از ارائه‌دهندگان داده، اپراتورهای نود، توسعه‌دهندگان قرارداد هوشمند، محققان، حسابرسان امنیتی و غیره هدایت می‌شود. تمرکز این شرکت بر تضمین مشارکت غیرمتمرکز برای همه اپراتورهای نود و کاربرانی است که به دنبال مشارکت در شبکه هستند.

تحلیل تکنیکال چین لینک (LINK)

در نمودار هفتگی، قیمت توانسته است بر مقاومت استاتیک مستحکم خود در ناحیه 8.5 تا 9.5 دلار و همچنین میانگین متحرک 100 هفته‌ای (آبی) غلبه کند و پس از 8 بار تست این سد محکم، سرانجام با قدرت آن را بشکند. در حال حاضر گاوها کاملاً بر بازار مسلط هستند؛ اما فراموش نکنیم سود زیادی که در هفت روز گذشته به سدت آمده است، ممکن است توسط معامله کران برداشت شود. در این صورت می‌توان انتظار داشت که قیمت پولبکی به سطح 10 دلار داشته باشد. مادامی که LINK در بالای ناحیه زرد رنگ معامله می‌شود، روند صعودی پابرجا است. تحلیل تکنیکال چین لینک مقاومت بعدی در حوالی 1.25 تا 13 دلار قرار دارد که با میانگین متحرک 200 هفته ای (سفید) نیز همپوشانی دارد.

معامله چین لینک | LINK

تحلیل آنچین چین لینک (LINK)

نمودار Exchange Reserve که میزان توکن‌های LINK موجود در صرافی‌ها را اندازه‌گیری می‌کند، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران از ماه ژوئن در حال خارج کردن کوین‌های خود از صرافی‌های متمرکز هستند. این کاهش موجودی از اواسط سپتامبر نیز شدت بیشتری به خود گرفته است و در حال حاضر موجودی LINK در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح یک سال اخیر خود رسیده است. تحلیل آنچین چین لینک (LINK) آدرس‌های فعال مرتبط با این رمزارز نیز افزایش قابل توجهی داشته که نشان‌دهنده سلامت روند صعودی فعلی است. تحلیل آنچین چین لینک (LINK)
توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.
مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل تکنیکال استورج (STORJ): فرصت خرید وجود دارد؟ | ۲۶ مهر

ارز دیجیتال استورج (STORJ) راه حل منبع‌بازی برای ذخیره فایل...

تحلیل تکنیکال سولانا (SOL): ادامه روند فعلی یا تغییر روند؟ | ۲۵ مهر

ارز دیجیتال سولانا که یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های بازار...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر