5 آلت کوین که در این هفته باید زیر نظر گرفت

تاریخ انتشار: 1 مرداد 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 22 آذر 1402
زمان مطالعه:  7 دقیقه
5 آلت کوین که در این هفته باید زیر نظر گرفت

در هفته‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران از احتمال شروع آلت سیزن صحبت کرده‌اند و در این بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به دقت آلت‌کوین‌هایی که احتمالاً در یک رالی صعودی می‌توانند لیدر باشند را زیر نظر دارند.

در همین حال، تولبرتی، تحلیلگر بازار کریپتو، در یک تحلیل منتشر شده در TradingView، پنج آلت کوینی را شناسایی کرده است که خود را برای یک روند صعودی آماده می‌کنند.

دوج کوین (DOGE)

میم کوین دوج علی‌رغم داشتن کاتالیزورهای متعددی که از آن حمایت می‌کنند، در هفته‌های اخیر روندی رنج را تجربه کرده است. اگرچه عملکرد DOGE تحت تأثیر روند کلی بازار است، اما به طور مشخص به رابطه آن با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بستگی دارد.

از لحاظ تاریخی، این توکن هر زمان که ماسک به آن اشاره می‌کند یا در مورد آن صحبت می‌کند، رالی‌های صعودی قابل توجهی را ثبت کرده است. یکی از این موارد زمانی بود که دوج کوین پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کد منبع تسلا از بیت کوین و دوج کوین پشتیبانی می‌کند، افزایش یافت.

این خبر گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای را برانگیخت مبنی بر اینکه ممکن است سازنده مشهور خودروهای برقی در نظر دارد این ارزهای دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت در نظر بگیرد. در نتیجه این خبر، ارزش بازار دوج بیش از ۱ میلیارد دلار افزایش یافت و قیمت آن از سطح مقاومت ۰.۰۷۰ دلار گذشت.تحلیل دوج کوین

خرید دوج کوین | DOGE

در زمان انتشار این مطلب، دوج کوین با قیمت ۰.۰۷۲ دلار معامله می‌شود و در نمودار هفتگی، رشدی نزدیک به ۴ درصد را ثبت کرده است.

IoTeX (IOTX)

IoTeX (IOTX)، ارز دیجیتال متمرکز بر اینترنت اشیا (IoT)، در هفته‌های اخیر با نوسانات قیمتی مواجه شده است که تا حد زیادی منعکس‌کننده روند کلی بازار است. در حال حاضر، هدف این توکن بازپس‌گیری ناحیه مقاومت 0.03 دلاری است که نقشی مهمی در تشکیل یک رالی صعودی بلندمدت دارد.

ارزش IOTX ارتباط نزدیکی با افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های ایمن و مقیاس‌پذیر اینترنت اشیا دارد و IoTeX خود را به عنوان یک بلاک چین پیشرو در این زمینه معرفی می‌کند. پیاده‌سازی فناوری بلاک چین یکپارچگی داده‌ها، حریم خصوصی و قابلیت همکاری را تضمین و یک اکوسیستم قابل اعتماد برای دستگاه‌های اینترنت اشیا ایجاد می‌کند.تحلیل IoTeX

خرید آیوتکس | IOTX

در زمان انتشار، این توکن در قیمت ۰.۰۲ دلار معامله می‌شود.

Fetch.ai (FET)

Fetch.ai (FET) لیدر ادغام هوش مصنوعی و بلاک چین است و در تلاش برای ایجاد یک اقتصاد دیجیتال غیرمتمرکز است که در آن عوامل مستقل با یکدیگر همکاری می‌کنند، داده‌ها را مبادله می‌کنند و وظایف پیچیده را با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین غیرمتمرکز و فناوری دفتر کل توزیع شده انجام می‌دهند. قیمت توکن تحت تأثیر عواملی مانند افزایش پذیرش و مشارکت است.

به عنوان مثال، ارزش FET اخیراً پس از همکاری با Bosch برای توسعه و استفاده از فناوری وب ۳ برای برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی افزایش یافته است. علاوه بر این، زمانی که ایلان ماسک xAI را به عنوان جایگزینی برای چت بات ChatGPT معرفی کرد، شاهد انباشت در این توکن بودیم. با این حال، FET در نمودار بلند مدت در راستای احساسات کلی بازار کریپتو ضررهای قابل توجهی را نیز تجربه کرده است.تحلیل Fetch.ai

خرید فچ | FET

در حال حاضر، FET 0.22 دلار به ازای هر توکن قیمت دارد.

دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    لایت کوین (LTC)

    لایت کوین (LTC) همچنان یکی از ارزهای دیجیتال برجسته در بازار است و عملکرد اخیر آن توسط احساسات مثبت پیرامون هاوینگی که در کمتر از دو هفته آینده رخ می‌دهد، تقویت شده است. در 15 جولای، این شبکه با پردازش 170 میلیون تراکنش (در مجموع) خود به یک نقطه عطف تاریخی دست یافت.

    این نشان‌دهنده نرخ رشد سریع لایت کوین است – بیش از 10 میلیون تراکنش تنها در هفت هفته گذشته اضافه شده است که به معنی بیش از یک میلیون تراکنش در هر هفته است. قابل توجه است که لایت کوین به مدت بیش از 11 سال بدون هیچ‌گونه خرابی و مشکلی، مداوم فعالیت داشته است.تحلیل لایت کوین litecoin

    خرید لایت کوین | LTC

    علاوه بر این، این توکن شاهد افزایش فعالیت نهنگ‌ها با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ است. در حال حاضر این توکن باید از سد مقاومت مستحکم خود در ۱۰۰ دلار عبور کند. در زمان انتشار، ارزش این ارز دیجیتال در قیمت ۹۳ دلار معامله می‌شود.

    کازماس (ATOM)

    اتم یک پلت فرم بلاک چین با چشم‌انداز ایجاد اکوسیستمی به هم پیوسته از بلاک چین‌های مستقل است. اخیراً، این توکن احساسات صعودی را نشان داده و روند کلی در بازار کریپتو را به چالش کشیده است. تحلیلگران بازار خوش‌بین هستند و معتقدند که ATOM در آستانه عبور از مرز 10 دلار است.تحلیل کازماس atom

    خرید کازماس | ATOM

    در طول ماه گذشته، این ارز دیجیتال سخت تلاش کرده است تا حمایتی قوی را ایجاد کند. این توکن در حال حاضر در ۹.۲ دلار معامله می‌شود.

    مبین حسینی

    مبین حسینی

    زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    تحلیل تکنیکال استورج (STORJ): فرصت خرید وجود دارد؟ | ۲۶ مهر

    ارز دیجیتال استورج (STORJ) راه حل منبع‌بازی برای ذخیره فایل...

    تحلیل تکنیکال سولانا (SOL): ادامه روند فعلی یا تغییر روند؟ | ۲۵ مهر

    ارز دیجیتال سولانا که یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های بازار...

    دیدگاه‌ها 3 دیدگاه
    در پاسخ به دیدگاه کاربر
    1. حاج کریم
      حاج کریم | 2 مرداد 1402

      اخبار کوین ها را باید بیخیال شد

    2. پسر ایرونی
      پسر ایرونی | 2 مرداد 1402

      دقیقا برعکس عمل کنید این پنج تا رو بیخیال شید. هروقت چیزی میگن دقیقا برعکس اتفاق میوفته

      • مبین حسینی
        مبین حسینی | 3 مرداد 1402

        سلام دوست عزیز
        ما هیچ‌وقت توصیه‌ای به سرمایه‌گذاری روی رمزارزی نداریم.
        در انتهای این پست هم ذکر شده که هیچ‌گونه توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری نیست.
        موفق باشید.