رقابت بر سر پردازش تراکنش در ثانیه zkSync Era و اتریوم!

تاریخ انتشار: 6 تیر 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 25 آذر 1402
زمان مطالعه:  کمتر از 1 دقیقه
رقابت بر سر پردازش تراکنش در ثانیه zkSync Era و اتریوم!

معیار تراکنش در ثانیه (TPS) پروژه لایه 2 اتریوم، zkSync Era، تقریباً به اندازه خود اتریوم شده است.
روز یکشنبه، zkSync Era تقریباً در آستانه برابری، از نظر تعداد تراکنش‌های پردازش شده در ثانیه، با شبکه اصلی اتریوم بود. طبق داده‌های L2Beat، این پروژه 10.04 تراکنش در ثانیه را پردازش کرد، در حالی که این رقم برای اتریوم 10.82 تراکنش در ثانیه بود.
تراکنش در ثانیه (TPS) در zkSync Era در هفت روز گذشته 26.30 درصد رشد داشته است در حالی که اتریوم در مدت مشابه کاهشی 6.68 درصدی را ثبت کرد.

تراکنش بر ثانیه لایه 2 اتریوم
همچنین روز دوشنبه، TVL در zkSync Era به رکورد 628 میلیون دلار رسید، تنها چند روز پس از شکستن مرز 500 میلیون دلار. از بین 20 لایه 2 برتر اتریوم، ZkSync Era با 21.49 درصد افزایش، بیشترین رشد TVL را در 24 ساعت گذشته داشته است.
پروژه zkSync Era در حال حاضر سومین لایه 2 بزرگ اتریوم از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) است: آربیتروم با 5.9 میلیارد دلار و اپتیمیسم با 2.26 میلیارد دلار در رده‌های نخست قرار دارند.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر