بایننس تصمیم خود برای حذف کوین‌های حریم خصوصی در اروپا را لغو کرد

تاریخ انتشار: 5 تیر 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 4 آذر 1402
زمان مطالعه:  1 دقیقه
بایننس تصمیم خود برای حذف کوین‌های حریم خصوصی در اروپا را لغو کرد

بایننس تصمیم گرفته است پس از بازنگری در عملیات برای انطباق با مقررات داخلی کشورها، طرح خود برای حذف چندین کوین حریم خصوصی در اروپا از لیست معاملاتی را لغو کند.

بایننس در اظهارنظری که امروز، 26 ژوئن، منتشر شد، گفت:

پس از بررسی دقیق بازخوردهای جامعه و چندین پروژه، نحوه طبقه‌بندی کوین‌های حریم خصوصی در پلتفرم خود را برای مطابقت با الزامات نظارتی در سراسر اتحادیه اروپا مورد بازبینی قرار داده‌ایم.

همچنین اظهار داشت که از آنجایی که به عنوان یک صرافی ثبت‌شده در حوزه‌های قضایی مختلف اتحادیه اروپا فعالیت می‌کند، «مجبور است» از مقررات محلی پیروی کند که صرافی‌ها را ملزم می‌کند تا قابلیت نظارت بر تراکنش‌های کوین‌های لیست شده در پلتفرم را داشته باشند.

در ابتدا، بایننس قرار بود توکن‌های حفظ حریم خصوصی را برای کاربران فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و لهستان از فهرست حذف کند که باعث می‌شد آن‌ها از تاریخ ۲۶ ژوئن قادر به خرید یا فروش ۱۲ توکن حریم خصوصی نباشند.

کوین‌های تحت تاثیر این تصمیم عبارتند از: DCR، DASH، Zcash، ZEN، PIVX، SCRT، XVG، FIRO، BEAM، XMR و MOB.

با این حال، از زمانی که این تصمیم گرفته شد، پروژه‌های مختلفی برای اطمینان بخشیدن به اعضای کامیونتی در توییتر شروع به بحث کردند. رمزارز Verge به‌روزرسانی خود را در 22 ژوئن منتشر کرد:

توییت vergecurrency

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که این پروژه تحت تاثیر اقدامات بایننس قرار نخواهد گرفت. (لینک توییت)

شبکه سکرت (SCRT) نیز یک به‌روزرسانی منتشر کرد که می‌گوید یکی از ارزهایی است که بایننس از لیست خود حذف نمی‌کند.

این تصمیمات از سوی بایننس در حالی است که اتحادیه اروپا استانداردهای خود را برای دارایی‌های دیجیتال با مقررات جدید بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) که در 31 می به تصویب رسید، تکمیل کرده است. هدف سیاست‌گذاران اتحادیه اروپا با قوانین مشخص، تبدیل اروپا به مرکزی برای دارایی‌های دیجیتال است.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر