برندگان آخر هفته: 3 آلت کوین برتر با بیشترین سود

تاریخ انتشار: 29 خرداد 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 6 آذر 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
برندگان آخر هفته: 3 آلتکوین برتر با بیشترین سود

بازار کریپتو در هفته گذشته عملکرد نزولی داشت، روندی که تا آخر هفته ادامه داشت. با این حال، این سه ارز دیجیتال بازی را تغییر دادند و عملکرد مثبتی داشتند و به‌عنوان برندگان بازار ارزهای دیجیتال در آخر هفته معرفی شدند.

شیبا (SHIB) در صدر برندگان آخر هفته

قیمت SHIB از داخل یک مثلث متقارن در 5 ژوئن خارج شد. این شکست یک رویداد مهم بود زیرا این الگو برای 350 روز برقرار بود. شکست‌های رو به پایین، ناشی از چنین ساختارهای بلندمدتی معمولاً منجر به حرکت‌های نزولی قابل توجهی می‌شود.

در حالی که قیمت در 10 ژوئن به 0.000000540 دلار سقوط کرد، بلافاصله پس از آن افزایش یافت و یک سایه پایینی بلند ایجاد کرد. این نشانه‌ای از فشار خرید تلقی می‌شود؛ زیرا فروشندگان قدرت این را نداشتند که قیمت را پایین بیاورند. در عوض، خریداران کنترل را در دست گرفتند و باعث پامپ قابل توجهی شدند.

تحلیل ارز دیجیتال شیبا

علی‌رغم افزایش، قیمت SHIB همچنان زیر سطح استاتیک 0.00000800 دلار معامله می‌شود که قبلاً به عنوان حمایت عمل می‌کرد. اکنون انتظار می‌رود که این منطقه به عنوان مقاومت سدی در برابر قیمت باشد.

این که SHIB بتواند به بالای این سطح نفوذ کند یا خیر، احتمالاً جهت روند را تعیین می‌کند. بازپس‌گیری این سطح می‌تواند خط مقاومت را تا 0.0000125 دلار جابجا کند، در حالی که ریجکت شدن احتمالاً باعث کاهش قیمت تا 0.00000400 دلار خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با روش‌های خرید و مشاهده قیمت ارز دیجیتال شیبا، کلیک کنید.

زدکش (ZEC) به سوی مقاومت خود حرکت می‌کند

قیمت ZEC از زمانی که سقوطی شدید در 10 ژوئن باعث شد به کف 21.70 دلار برسد، افزایش یافته است. این جهش یک سایه پایینی بلند ایجاد کرد.

در حال حاضر، قیمت ZEC در حال نزدیک شدن به یک خط مقاومت مورب نزولی است که از اواخر ماه می همراه آن است. علاوه بر این، این خط با سطح مقاومت اصلاحی فیبوناچی 0.382 در 26.60 دلار منطبق است؛ بنابراین، اینکه قیمت از آن عبور کند یا خیر، در تعیین جهت مهم است.

شکست این سطح به احتمال زیاد منجر به حرکت ZEC به سوی 29 دلار خواهد شد، در حالی که ریجکت شدن از آن می‌تواند منجر به افت تا 21.60 دلار و احتمالاً پایین‌تر شود.

تحلیل ارز دیجیتال زی کش

برای خرید ارز دیجیتال زدکش، کلیک کنید.

آیا XRP تلاش دیگری برای شکست انجام خواهد داد؟

قیمت XRP از زمان رسیدن به 0.56 دلار در 13 ژوئن کاهش یافته است. این سقف قیمتی بسیار مهم بود؛ زیرا ظاهراً باعث شکست ناحیه مقاومتی 0.54 دلار شد. با این حال، قیمت نتوانست مومنتوم صعودی خود را حفظ کند و یک سایه بالایی ایجاد کرد که نشانه فشار فروش در نظر گرفته می‌شود.

موج شماری ریپل یک چشم‌انداز نزولی ارائه می‌دهد. هر دو افزایش قبلی مانند ساختارهای اصلاحی A-B-C (سفید) به نظر می‌رسند، در حالی که کاهشی که در ماه مارس (سیاه) شروع شد، اصلاح‌کننده به نظر می‌رسد. در نتیجه، قیمت XRP احتمالاً به سطح 0.38 دلار کاهش می‌یابد.

در صورت تمایل به خرید ارز دیجیتال ریپل، کلیک کنید.

با وجود این پیش‌بینی نزولی، افزایش قیمت بالای 0.56 دلار به این معنی است که روند همچنان صعودی است. در این صورت، قیمت XRP می‌تواند تا 0.65 دلار افزایش یابد.

تحلیل ارز دیجیتال ریپل

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر