تحلیل ارز دیجیتال پپه (PEPE): رشد این ارز تا چه زمانی ادامه دارد؟ | ۳ آبان

تاریخ: 3 آبان 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل ارز پپه

حوزه میم‌کوین‌ها که با ظهور دوج‌کوین و شیبا به وجود آمد، هر روز پرطرف‌دارتر می‌شود. دلیل این پرطرف‌دار بودن آن هم کاملاً مشخص است؛ بازدهی باورنکردنی آن‌ها! یکی از ارزهایی که در بولران فعلی بازار با رشد خود همه را متعجب کرده، بدون شک ارز دیجیتال PEPE است. این ارز که زمان زیادی هم از لیست‌شدن آن نمی‌گذرد (تقریباً یک سال و نیم)، اما در همین مدت کم یکی از رهبران حوزه میم‌کوین‌ها شده و جایگاه بسیار خوبی را در بازار کسب نموده است.

در تصویر بالا چیزی که نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند، بازدهی باورنکردنی آن در یک سال گذشته است. این ارز توانسته بیش از ۹۰۰ درصد بازدهی کسب کند و علاوه‌بر آن جایگاه ۲۴ام مارکت کپ را از آن خود کند. برای این که بدانید این جایگاه چقدر مهم است، باید بدانید که جایگاه این ارز در حال حاضر از ارزهای پالیگان، فانتوم، آپتیمیزم، آربیتروم و بسیاری دیگر از بلاک چین‌هایی که سال‌ها در بازار ارز دیجیتال حضور دارند، بالاتر است.

دلیل بازدهی مثبت باورنکردنی پپه چیست؟

دلایل بسیار زیادی برای اثبات آن وجود دارد که تحلیلگران در سراسر جهان درباره آن صحبت‌هایی کرده‌اند. یکی از دلایل آن، خود حوزه‌ای است که این ارز در آن وجود دارد. حوزه میم‌کوین‌ها اصولاً حوزه پرریسکی است و سرمایه‌گذاران باتوجه‌به علم بر ریسک بالای آن، طبعاً بازدهی بالاتری را نسبت به بازدهی بازار می‌خواهند. این دلیل برای سایر ارزهای دیجیتال این حوزه هم صدق می‌کند؛ اما دلایلی خاص این ارز هم وجود دارد:

در تصویر بالا عرضه توکن‌های این ارز را مشاهده می‌کنیم. باتوجه‌به عرضه محدود این ارز، تمامی توکن‌ها در بازار و در دست افراد هستند و هیچ توکنی قفل شده باقی نمانده است. این عرضه محدود خود یکی از عوامل مهم بنیادی در تحلیل ارزهای دیجیتال است که پپه به‌خوبی آن را اعمال نموده است.

همچنین بیش از ۹۰ درصد این عرضه آزاد در دست معامله‌گران است و به اصطلاح نهنگ زیادی در بازار این ارز وجود ندارد. این دو نکته گفته شده، بسیار به این پروژه کمک کرده است تا رشد خود را باقدرت بیش‌تری ادامه دهد.

 تحلیل تکنیکال

پس از بررسی دلایل بنیادی این رشد، سری هم به چارت قیمت این ارز می‌زنیم. در تایم‌فریم روزانه، ارز پپه در حال شروع یک روند صعودی و شکست روند قبلی یعنی روند نزولی خود است.

همان‌طور که در چارت مشاهده می‌کنید، قیمت توانسته است خط روند نزولی خود را به بالا بشکند و تثبیت قیمتی هم در بالای این خط اتفاق افتاده است که خبر خوبی برای این ارز به شمار می‌رود.

همچنین روند اصلاحی قبلی به نظر می‌رسد یک الگوی مثلث نزولی بوده که تارگت موج صعودی آن می‌تواند سقف قبلی آن یعنی عدد ۰.۰۰۰۰۱۷ باشد. همچنین واگرایی‌های مثبتی در تایم‌فریم‌های مختلف دیده می‌شود که این هم می‌تواند تأیید دیگری برای صعودی بودن این ارز باشد.

پپه
خرید و فروش آسان پپه در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید پپه

 سخن پایانی

باتوجه‌به بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد شرایط این ارز همچنان مساعد است، اما دسته‌بندی میم کوین‌ها ذاتاً ریسک بالایی دارند و صرفاً نباید به بازدهی آن‌ها اتکا کرد؛ بنابراین در صورت تمایل به ورود به این حوزه، سعی کنید حجم زیادی از پول خود را وارد این حوزه نکنید و مدیریت ریسک را رعایت کنید.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

محمد نورموسوی

محمد نورموسوی

حدود پنج سالی هست که تو حوزه سرمایه‌گذاری دارم کار میکنم که چهار سالش تو حوزه ارزهای دیجیتال بوده. پس تو این مقالات سعی میکنم که تجربیاتمو باهاتون به اشتراک بذارم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ اصلاح قیمت تا کجا ادامه دارد؟ | ۲ آبان

در هفته گذشته، بیت کوین با موجی تازه از فشار فروش مواجه شد...

تحلیل ارز دیجیتال سی (sei) و شناسایی بهترین نقاط ورود | ۲ آبان

پروژه سی (sei) پروژه تقریباً تازه‌وارد در حوزه لایه یک است...

تحلیل قیمت تتر به تومان؛ روند افزایشی تا کجا ادامه دارد؟ | ۲ آبان

در دنیای پرنوسان ارزهای دیجیتال، تتر به‌عنوان اصلی‌ترین...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر