آیا بایننس کوین (BNB) می‌تواند مسیر سولانا را دنبال کند؟

تاریخ: 3 آبان 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه

بایننس کوین (BNB) این پتانسیل را دارد که روندی مشابه با قیمت سولانا (SOL) را دنبال کند، با وجود اینکه ارزش بازار بیشتری نسبت به آن دارد. این سناریوی صعودی بر اساس سیگنال‌هایی است که در نمودار تکنیکال قابل مشاهده است.

در حال حاضر، قیمت بایننس کوین، ۵۹۰ دلار است که نشان‌دهنده‌ی 87 درصد افزایش از ابتدای سال تا به امروز است. با این حال، این رمزارز همچنان 18 درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارد. در این مطلب، دلایلی را بررسی خواهیم کرد که نشان می‌دهد BNB می‌تواند به زودی حرکتی را شروع کند که آن را به طور قابل توجهی بالاتر از سقف خود در ماه جولای می‌برد.

بایننس کوین حرکت سولانا را منعکس کند

در حالی که BNB در یک ماه گذشته روندی رنج را طی می‌کند، ارزش سولانا در همین بازه زمانی بیش از 18 درصد رشد داشته است – که باعث شده تا این رمزارز به بهترین دارایی از بین ۱۰ دارایی برتر تبدیل شود.

جالب اینجاست که این روند قیمت SOL در دوره‌ی بدبینی گسترده در بازار رخ داده، که نشان می‌دهد این آلت کوین احساسات عمومی را نادیده گرفته است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد قیمت BNB با وضعیت مشابهی روبرو است. طبق داده‌های Santiment، احساسات وزنی بایننس کوین به محدوده‌ی منفی کاهش یافته، که نشان می‌دهد اکثر بحث‌های پیرامون این کوین در حال حاضر بدبینانه است.

منبع Santiment

در همین حال، جریان پول چایکین (CMF) در نمودار روزانه BNB/USD افزایش یافته است. این شاخص به بررسی جریان سرمایه به یک ارز دیجیتال کمک و قدرت یک روند را ارزیابی می‌کند.

هنگامی که CMF افزایش می‌یابد، سطح خوبی از انباشت یک دارایی وجود دارد و قیمت می‌تواند به سمت بالا حرکت کند. از سوی دیگر، کاهش این شاخص نشان‌دهنده‌ی توزیع است، که نشان می‌دهد روند در این مرحله می‌تواند ضعیف باشد. با این حال، از آنجایی که برای BNB حالت اول رخ داده، به این معنی است که قیمت BNB احتمالاً در روزهای آینده از ۶۰۰ دلار بالاتر خواهد رفت.

پیش‌بینی قیمت بایننس کوین (BNB): هدف ۷۳۰ دلار

نگاه دقیق‌تر به نمودار تکنیکال BNB نشان می‌دهد که این کوین یک مثلث صعودی تشکیل داده است. این الگو، یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی است که پس از یک روند افزایشی طولانی تشکیل می‌شود.

بایننس کوین
خرید و فروش آسان بایننس کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید بایننس کوین

این الگو نشان می‌دهد که خریداران در حال قدرت گرفتن هستند و معمولاً قبل از شکست به سمت بالا رخ می‌دهد.

همانطور که در زیر مشاهده می‌شود، قیمت BNB این الگو را حفظ کرده است، که نشان می‌دهد اصلاح قیمت برای این کوین می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به ویژه، این ارز دیجیتال باید از سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی عبور کند، که از نظر تاریخی ثابت شده که یک مقاومت قابل توجه است. در حال حاضر، این مقاومت حدود ۶۰۲ دلار است.

اگر خریداران فشار خرید را حفظ کنند، ارزش BNB می‌تواند ۲۵ درصد افزایش یابد و به ۷۳۰ دلار برسد. از سوی دیگر، اگر این رمزارز دوباره از مقاومت ۶۰۲ دلار رد (ریجکت) شود، این پیش‌بینی ممکن است محقق نشود. در این سناریو، قیمت ممکن است به ۵۶۴ دلار کاهش یابد.

فرشاد وحدتی

فرشاد وحدتی

کنجکاو و جستجوگر در مورد رمزارزها و مخصوصا ایردراپ‌ها و وب ۳

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر