رمزارز ایکس امپایر (X) به صرافی بیت پین آمد!

تاریخ: 3 آبان 1403
زمان مطالعه:  کمتر از 1 دقیقه
خرید و فروش ایکس امپایر در بیت پین

بیت پینی‌های عزیز، از امروز، ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ می‌توانید همزمان با صرافی‌های برتر دنیا، به خرید و فروش ارز ایکس امپایر (با نماد X) در بخش خرید آسان بیت پین بپردازید.

معرفی پروژه ایکس امپایر (X)

از پروژه‌های جذابی که از لحاظ گیم پلی و گرافیک بازی، جزو بهترین بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی محسوب می‌شود، ایکس امپایر است که بعد از چندین ماه فعالیت و جذب بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، حالا توکن X خود را در بازار عرضه کرده است.

بازی تلگرامی X Empire در واقع یک بازی استراتژیک آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا امپراطوری خود را بنا و مدیریت کنند. در این بازی، شما به عنوان ایلان ماسک، خالق شرکت تسلا و مالک شبکه اجتماعی ایکسی، به عنوان یک فرمانروا فعالیت می‌کنید و با تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در زمینه‌های مختلف، از جمله توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت منابع، و رهبری ارتش‌ها، به گسترش و پیشرفت امپراطوری خود می‌پردازید.

در این بازی، قابلیت‌های تعاملی مانند تشکیل اتحادها با سایر بازیکنان، رقابت در جنگ‌ها، و انجام ماموریت‌های چالش‌برانگیز نیز وجود دارد که تجربه کاربر را هیجان‌انگیزتر می‌کند. X Empire به دلیل رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب، به‌سرعت میان کاربران تلگرام محبوب شده و بستری را فراهم کرده است که علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک بتوانند در فضایی دوستانه و رقابتی سرگرم شوند.

حالا با لیست شدن ارز ایکس امپایر در صرافی بیت پین، می‌توانید به خرید و فروش ارز X بپردازید.

میلاد آقایاری

میلاد آقایاری

Fiat Free, Since 93 :) درباره کریپتو می‌نویسم. چون به نظرم راه امیدوارکننده‌ایه واسه یه کوچولو بیشتر کردن عدالت در جهان

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

سیزدهمین ماهنامه دامیننس؛ بلاک چین از نگاه روانشناسی

طبق روال هر ماه، سیزدهمین شماره از ماهنامه دامیننس منتشر...

رمزارز کتز (CATS) به بیت پین اضافه شد!

بیت پینی‌های عزیز؛ ارز دیجیتال کتز (Cats) با نماد اختصاری...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر