آموزش کامل شرکت در ایردراپ سونیک + عکس و ویدیو

تاریخ: 24 مهر 1403
زمان مطالعه:  6 دقیقه
آموزش ایردراپ سونیک

دنیای کریپتوکارنسی، پر از فرصت‌هایی طلایی است که می‌توانند سودهای خوبی برای کاربران به ارمغان بیاورند. یکی از این فرصت‌ها، ایردراپ‌ها و یکی از مهمترین ایردراپ‌های سال هم ایردراپ سونیک (Sonic) و توکن S است که ما در این مقاله، به طور جامع، صحیح و قدم‌به‌قدم نحوه شرکت در ایردراپ سونیک را آموزش می‌دهیم.

تا پایان این مقاله، همه نکات مهم برای شرکت در ایردراپ Sonic و دریافت توکن S را فراخواهید گرفت. البته اگر به مطالعه متن علاقه‌ای ندارید، ویدیوی زیر برای شما آماده شده است.

آموزش نحوه شرکت در ایردراپ سونیک (Sonic)

پروژه بلاک چین سونیک (Sonic) که با سرمایه‌گذاری و پشتیبانی مستقیم بلاک چین فانتوم شروع به کار کرده، به دنبال تبدیل‌شدن به یکی از بلاک چین‌های مقیاس‌پذیر، امن و پرسرعت دنیای کریپتو است. این پروژه، در واقع نسخه ارتقا یافته فانتوم است که با قابلیت‌های بلاک چین‌های لایه 1 و امنیت لایه 2، یک ساختار منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

بلاک چین سونیک با استفاده از زنجیره ارتقا یافته اپرا (Opera)، توانایی پردازش ۲ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) را با نهایی‌سازی در 1 ثانیه دارد. این ویژگی‌ها نشان‌دهنده پتانسیل بالای پروژه سونیک برای جذب سرمایه‌گذاران و موفقیت در آینده است.

فانتوم
خرید و فروش آسان فانتوم در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید فانتوم

پروژه سونیک به‌دنبال راه‌اندازی توکن بومی خود به نام S است که قرار است جایگزین 200 میلیون توکن FTM شود. خبر تغییر نام فانتوم به سونیک، توسط تیم توسعه‌دهنده اعلام شده و در راستای آن، حساب کاربری فانتوم ایکس (توییتر سابق) هم به SONIC تغییر یافته است. این تغییر باعث شده که پروژه سونیک به یکی از ترندهای محبوب کریپتو در سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.

در ایردراپ سونیک، تیم توسعه دهنده تصمیم دارد 190 میلیون و 500 هزار توکن را به‌عنوان ایردراپ بین کاربران توزیع کند. نکته مهم این است که کاربران بعد از دریافت توکن‌ها، می‌توانند در روز اول 25 درصد از توکن‌های خود را برداشت کنند و 75 درصد باقی‌مانده را بعد از گذشت 270 روز برداشت نمایند.

اگر کاربری قبل از پایان این 270 روز بخواهد توکن‌های خود را برداشت کند، مابقی توکن‌ها با نسبت بخصوصی که در تصویر زیر آمده، سوزانده خواهد شد. به‌عنوان مثال، اگر در ایردراپ سونیک ۱۰۰ توکن S دریافت کنید و بخواهید در روز اول همه آن را برداشت کنید، ۱۰۰٪ توکن‌های باقی مانده (۱۰۰٪ از ۷۵ توکن) می‌سوزد.

حال اگر در ماه دوم، قصد برداشت داشته باشید، ۷۹ تا ۸۸ درصد از توکن‌های باقی مانده، سوزانده خواهد شد. همین نسبت تا ماه نهم (۲۷۰ روز) ادامه دارد تا فشار فروش توکن S در بازار کنترل شود.

نسبت توکن سوزی ایردراپ سونیک

آموزش گام‌به‌گام شرکت در ایردراپ سونیک

اگر ویدیوی آموزش شرکت در ایردراپ سونیک را تماشا کنید، این مراحل به طور کامل تشریح شده است. در ادامه هم این مراحل به صورت متنی و با عکس آموزش داده شده است. در ادامه لازم است که ۳ سایت اصلی برای شرکت در ایردراپ Sonic را بشناسیم:

توجه: اگر قصد دارید که با گوشی همراه در ایردراپ سونیک شرکت کنید، توصیه می‌کنیم که اپلیکیشن مرورگر Mises را از این لینک دانلود کرده و افزونه کروم را روی آن نصب کنید و مراحل ایردراپ Sonic را در آنجا انجام دهید.

وبسایت اولی که باید به صورت روزانه در آن فعالیت داشته باشید، وبسایت تست نت سونیک است که لینک آن در بالا قرار داده شده است. مراحل زیر در این وبسایت انجام شده است.

  • ایجاد کیف پول متامسک: ابتدا باید یک کیف پول متامسک ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه ایجاد این کیف پول، می‌توانید به مقاله کیف پول متامسک چیست؟ مراجعه کنید.
  • ورود به سایت تست نت سونیک لبز: به سایت Testnet Sonic Labs مراجعه کنید و با کلیک روی «Connect Wallet»، کیف پول متامسک خود را به این سایت وصل کنید. پس از تایید، روی «Add Sonic Testnet» کلیک کرده و شبکه تست نت سونیک را به کیف پول خود اضافه کنید.

ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic

  • دریافت توکن سونیک: به بخش پایین «Foucet» بروید و در کنار توکن Sonic روی «Request» کلیک کنید. پس از تایید، 10 عدد توکن سونیک دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که حداکثر می‌توانید در روز 5 بار درخواست کنید و به‌این‌ترتیب 50 توکن سونیک دریافت نمایید.ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic
  • دریافت توکن‌های شبکه: در بخش «Faucet» پایین توکن Sonic، روی دکمه «Request» برای دریافت 10 توکن CORAL که برای ساخت استخر نقدینگی استفاده می‌شود، کلیک کنید. همچنین با انتخاب CORAL، چندین ارز دیگر قابل مشاهده است که تا 5 بار می‌توانید آنها را درخواست کنید. به یاد داشته باشید که باید روزانه حداقل یک بار توکن Sonic (S) را دریافت کنید، بنابراین 4 درخواست دیگر برای شما باقی می‌ماند که می‌توانید 4 توکن مختلف یا یک توکن را تا 4 بار، مثل CORAL یا Sonic، دریافت کنید.

توجه: این توکن‌ها هیچ ارزش مادی ندارند، چرا که این یک شبکه آزمایشی (تست نت) است و نمی‌توان آن را برداشت کرد.
ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic

  • سواپ توکن‌ها: بعد از دریافت توکن‌ها، می‌توانید در بخش اول، توکن‌هایی که بیشتر دارید را انتخاب و در بخش دوم، ارزی که ندارید یا کمتر در اختیارتان است را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی دکمه «Swap» آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید.

ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic

وبسایت دوم، برای بررسی سرعت مینت توکن در تست نت سونیک است که لینک آن در بالا گذاشته شده است. این وبسایت هم باید به صورت روزانه اجرا شود. در ادامه کارهایی که باید برای شرکت در ایردراپ سونیک در این وبسایت انجام دهید را آورده‌ایم:

  • ضرب کردن NFT: به سایت Web3 Speed Checker بروید و کیف پول متامسک خود را با کلیک روی Connect Wallet به سایت متصل کنید. سپس شبکه سونیک را انتخاب کرده و روی «Mint» کلیک کنید تا NFT را مینت کنید. تاکید می‌شود این فعالیت‌ها را حداقل 3 بار در روز انجام دهید تا به‌عنوان کاربر فعال شناخته شوید.

ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic

سومین و آخرین وبسایت، به جهت ساخت استخر نقدینگی برای شبکه سونیک ایجاد شده است. لینک این وبسایت در ابتدای بخش آموزش شرکت در ایردراپ سونیک آمده و در ادامه هم فعالیت‌های لازم برای ایردراپ Sonic در این وبسایت را مطالعه می‌کنید.

  • سواپ توکن: به سایت Sonic Testnet Equaizer بروید، کیف پول متامسک را وصل کرده و به بخش «Trade» بروید. توکن Sonic را انتخاب کرده و سواپ کنید تا توکن‌های بیشتری برای ایجاد استخر نقدینگی داشته باشید.

ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic

  • ایجاد استخر نقدینگی (Liquidity Pool): به بخش «Liquidity» بروید و یک استخر نقدینگی جدید ایجاد کنید. برای این کار باید در دو بخش بالا و پایین، ارزهایی که دارید را انتخاب کنید. سپس روی دکمه قرمز رنگ «Liquidity» در سمت راست صفحه کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه جدید، حجم مورد نظر خود را وارد کرده و روی دکمه «Create Pool» بزنید. در نهایت، استخر نقدینگی شما با موفقیت ایجاد می‌شود.

ایردراپ پروژه سونیک - ایردراپ Sonic

  • برداشت از استخر نقدینگی: اگر قصد برداشت از استخر نقدینگی را دارید، به بخش «Withdraw» بروید و حجم مد نظر را وارد کنید. سپس روی «Withdraw Liquidity» و در نهایت «Confirm» کلیک کنید.

به این ترتیب، با انجام این فعالیت‌ها به‌طور روزانه تا پایان شبکه تست نت، می‌توانید در ایردراپ سونیک شرکت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی کامل پروژه سونیک پرداخته و سپس مراحل شرکت در ایردراپ سونیک را به صورت قدم به قدم آموزش دادیم. لازم به ذکر است که زمان دقیق عرضه ایردراپ هنوز مشخص نیست، اما با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و حمایت‌های قوی از این پروژه، انتظار می‌رود سونیک موفقیت‌های چشمگیری را تجربه کند و سود خوبی برای شرکت‌کنندگان به ارمغان آورد.

همچنین توصیه می‌کنیم که برای شرکت در ایردراپ Sonic و دریافت توکن S، یک کیف پول جدید در متامسک بسازید و دارایی واقعی در آن واریز نکنید. اگر سوال، مشکل یا هرگونه پیشنهادی در رابطه با مقاله آموزش کامل شرکت در ایردراپ سونیک دارید، همینجا با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • آیا سونیک جایگزین فانتوم است؟

طبق اعلام تیم توسعه دهنده فانتوم، سونیک با توکن S قرار است جایگزین فانتوم شده و در نهایت قیمت S با فانتوم برابر خواهد شد.

  • برای ایردراپ سونیک به چه کیف پولی نیاز است؟

کیف پول متامسک بهترین گزینه برای اتصال به وبسایت های ایردراپ سونیک و دریافت توکن S است.

  • مرورگر مناسب گوشی شرکت برای ایردراپ سونیک کدام است؟

مرورگر Mises، بهترین گزینه برای دانلود و نصب افزونه متامسک و شرکت در ایردراپ سونیک با گوشی است.

  • آیا توکن‌های تست نت سونیک ارزش مادی دارند؟

خیر، این توکن‌ها در تست نت قرار گرفته و قابل برداشت و فروش در بازار نیستند.

محمدجواد جعفری

محمدجواد جعفری

چند سال پیش، پس از تب‌وتاب بازار بورس ایران با فارکس آشنا شدم و همین موضوع باعث شد که به سراغ یادگیری تحلیل تکنیکال و اقتصاد کلان برم. بعد از مدتی علاقم به اقتصاد بیشتر شد و به صورت حرفه‌ای‌تر تو این حوزه کار کردم. طولی نکشید که با ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، شروع به یادگیری تحلیل فاندامنتال کردم و الان بیشتر زمانم رو روی بررسی پروژه‌های بلاک‌چین و تحلیل اقتصاد کشورها می‌ذارم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

نات پیکسل چیست؟ آموزش بازی Not Pixel و کسب درآمد از آن

نات پیکسل (Not Pixel)، به‌عنوان جدیدترین بازی از اکوسیستم...

آموزش جامع برداشت میم فای؛ نحوه فروش میم فای در ایران!

اگر از نظر طراحی گرافیکی به میم فای نگاه کنیم، یکی از...

آموزش کامل برداشت کتس و نقد کردن ارز CATS + تصاویر مراحل

اگر تجربه بازی با سگ‌های سیاه‌وسفید تلگرام را داشته‌اید،...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر