ارز سیمونز کت (CAT) چیست؟ ورود انیمیشن به میم کوین‌ها!

تاریخ: 23 مهر 1403
زمان مطالعه:  9 دقیقه
ارز سیمونز کت (CAT) چیست؟ ورود انیمیشن به میم کوین‌ها!

انیمیشن سیمونز کت (Simon’s Cat) با جذب طرف‌داران گسترده در بین دوستداران دنیای گربه‌ها، اکنون به‌عنوان میم کوین پا به بازار ارز دیجیتال گذاشته است. ارز دیجیتال سیمونز کت، در مدت کمی با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده تا جامعه‌ای میم کوینی دیگری را بر مبنای گربه‌ها تشکیل دهد.

در مقاله امروز از آکادمی بیت پین، قصد معرفی ارز سیمونز کت و بررسی ویژگی‌های ارز CAT را داریم تا دلایل محبوبیت و رشد گسترده این میم کوین را درک کنیم. در نتیجه اگر به دنیای میم کوین‌ها علاقه‌مندید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سیمونز کت (Simon’s Cat) چیست؟

سیمونز کت، از پرطرف‌دارترین کتاب‌های مصور و اینترنتی است که توسط سایمون توفید در سال 2008 نوشته شده است. این کتاب با طنز ماندگار حول شخصیت گربه‌ای خود، موفق به جذب 20 میلیون دنبال کننده شده و انیمیشنی محبوب نیز به همین ساخته شده است.

انیمیشن سیمونز کت و ارز سیمونز کت

این کتاب و انیمیشن سریالی که طرف‌داران زیادی در سراسر جهان دارد، درباره شخصیت گربه‌ای چاق و دوست‌داشتنی است که با دلایل طنز و شوخی‌های مختلف سعی دارد صاحبش را متقاعد کند که به او غذای بیشتری بدهد.

کتاب و انیمیشن Simon’s Cat، از موفقیت ترین کتاب‌های طنز و کودکانه است که در بین بزرگسالان نیز طرف‌داران زیادی دارد. تا جایی که انیمیشن آن در پلتفرم یوتیوب از معروف‌ترین انیمیشن‌هایی است که کاربران به‌صورت دنباله‌دار از دیدن آن لذت می‌برند.

ارز دیجیتال سیمونز کت چیست؟

ارز دیجیتال سیمونز کت، یکی از جدیدترین میم کوین دنیای ارز دیجیتال با الهام‌گیری از کتاب و انیمیشن Simon’s Cat است که به‌تازگی در شبکه بلاک چین بایننس چین راه‌اندازی شده است.

ارز دیجیتال CAT، به زبانی ساده قصد دارد که فضای طنز و سرگرمی حول دنیای گربه‌ها، به‌خصوص گربه چاق و دوست‌داشتنی سایمون را در دنیای بلاک چین به تصویر بکشد و به واسطه آن جامعه گسترده خود را بنا کند.

ارز دیجیتال سیمونز کت

این پروژه میم کوینی محبوب، توسط سازندگان سری انیمیشن و کتاب سیمونز کت راه‌اندازی شده است. توکن بومی این پروژه میم کوین با نماد اختصاری CAT با پشتیبانی بایننس اسمارت چین و لانچ پد Floki TokenFi عرضه و به جامعه کریپتو معرفی شده است.

توکن CAT باوجود راه‌اندازی در 23 آگوست 2024، از حجم معاملاتی قابل قبولی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز برخوردار بوده و تا زمان نگارش این مقاله با ارزش مارکتی بالغ بر 174 میلیون دلار، جامعه و طرفداران پرشوری را در شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند.

نام پروژه سیمونز کت (Simon’s Cat)
نماد اختصاری CAT
بلاک چین BNB smart Chain
حوزه فعالیت میم کوین
وب‌سایت https://www.simons.cat/

هدف ارز دیجیتال سیمونز کت چیست؟

همان‌طور که بدان اشاره کردیم، هدف از راه‌اندازی ارز سیمونز کت زنده کردن فضای طنز و سرگرمی گربه دوست‌داشتنی انیمیشن Simon’s Cat در دنیای ارزهای دیجیتال است. در واقع می‌توانیم بگوییم که این پروژه قصد دارد، طرف‌داران گسترده این کتاب و انیمیشن محبوب را به دنیای ارزهای دیجیتال جذب کند.

اگر بخواهیم به کلیه اهداف این پروژه اشاره کنیم، در وهله اول، سیمونز کت به‌عنوان میم کوین در بازار کریپتو، به‌عنوان برندسازی توکن خود و جذب کاربر برای این کتاب و ارز دیجیتال است. بااین‌وجود از جهاتی دیگر، وظیفه مهمی بر تبلیغ شبکه بایننس و رشد قیمت بایننس کوین و سوق‌دادن کاربران به استفاده از این شبکه بلاک چینی نیز دارد.

پروژه سیمونز کت، علاوه بر موارد فوق، بخشی از سود حاصل خرید توکن را به امور خیریه تخصیص می‌دهد. به‌طوری‌که به‌صورت رسمی اعلام کرده است که به‌ازای هر خرید توکن CAT، بخشی از سود حاصله آن به تهیه غذا برای حیوانات اختصاص می‌یابد.

دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    معرفی بنیان‌گذاران ارز CAT

    جهت معرفی بنیان‌گذاران ارز دیجیتال CAT، ابتدا بایستی اشاره کنیم که این پروژه با همکاری نویسنده این سری کتاب معروف، سایمون توفیلد و چندی از توسعه‌دهندگان اکوسیستم بایننس کوین  راه‌اندازی شده است.

    از شرکای این پروژه می‌توانیم به ارز دیجیتال فلوکی، توسعه‌دهندگان پلتفرم TokenFi و DWF Labs اشاره کنیم که با کمک دست‌اندرکاران انتشار این کتاب و انیمیشن محبوب، این توکن بلاک چینی را در شبکه BNB راه‌اندازی و برای رشد جامعه آن فعالیت می‌کنند.

    با تمامی این تفاسیر، تا به امروز هیچ‌گونه نامی از توسعه‌دهندگان و بنیان‌گذاران دیگر برای این پروژه به میان نیامده است و این پروژه تنها اطلاعاتی را درباره شرکای اصلی و تیم پشت پروژه منتشر کرده است.

    بررسی نحوه عملکرد ارز Simon’s Cat

    حال که به‌صورت کلی با پروژه میم کوینی سیمونز کت آشنا شده‌ایم، بهتر است برای درک دلایل محبوبیت این میم کوین، نگاهی نیز به نحوه عملکرد ارز Simon’s Cat داشته باشیم. بدین جهت، در این بخش ابتدا نگاهی به عملکرد قیمتی این پروژه از زمان راه‌اندازی در ماه آگوست تا زمان‌نگارش این مقاله خواهیم داشت و سپس نگاهی به ساختار آن می‌کنیم.

    نمودار قیمت ارز دیجیتال سیمونز کت

    رمز ارز CAT در وهله اول در تاریخ 22 آگوست پیش از آغاز رسمی معاملات خود، موفق به جذب 4.5 میلیون دلار از پیش‌فروش توکن‌های خود شد. به صورتی که پس از لیست‌شدن رسمی توکن در پلتفرم‌های معاملاتی نیز با حجم معاملاتی قابل‌توجهی مورد استقبال قرار گرفت و توانست سروصدایی زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کند.

    • اگر بخواهیم عملکرد کلی قیمت این میم کوین را از زمان فروش اولیه توکن (ICO) تا به امروز مقایسه کنیم، این میم کوین با درنظرگرفتن قیمت عرضه اولیه 0.0000028 دلاری و ثبت اولین سقف قیمت خود در 29 سپتامبر، موفق به رشد 3200 درصدی شده است.
    • با احتساب قیمت اولیه این توکن و نرخ فعلی آن (0.00002 دلار)، حتی با وجود ریزش شدید این میم کوین از سقف قیمت آن در محدوده 0.000044 دلار، عملکرد آن تا زمان نگارش این مقاله معادل رشدی 1700 درصدی است.

    این ارز دیجیتال از لحاظ ساختار، در شبکه بی ان بی اسمارت چین فعالیت کرده و از اجماع یا گواه اثبات اعتبار (PoSA) پشتیبانی می‌کند. به زبانی ساده، این پروژه به هیچ قرارداد هوشمند و ساختار مشخصی مبتنی نبوده و در نهایت سادگی توسط بلاک چینی BNB مدیریت می‌شود.

    پشتیبانی این پروژه از بلاک چین بی ان بی اسمارت چین، مزایای زیادی برای این پروژه به وجود آورده است که از این موارد می‌توانیم به تراکنش‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه اشاره کنیم.

    چه ویژگی‌هایی سیمونز کت را از سایر ارزها متمایز می‌کند؟

    اگر به دنبال وجه‌های تمایز و ویژگی‌های اصلی رمز ارز سیمونز کت باشیم، این ارز دیجیتال به دلایل مختلفی نسبت به سایر میم کوین‌ها عملکرد بهتری ثبت کرده است. در بخش زیر برای آشنایی بیشتر با این پروژه به این موارد اشاره می‌کنیم:

    • پشتوانه مستحکم پروژه به واسطه جامعه گسترده
    • الهام‌گیری از کتاب و انیمیشن معروف سیمونز کت
    • راه‌اندازی در شبکه بلاک چینی محبوب BNB
    • اهداف مختلف اعم از رشد جامعه و امور خیریه
    • فضای طنز و سرگرمی گسترده در شبکه‌های اجتماعی
    • تراکنش‌های مقرون‌به‌صرفه و سریع
    • توکنومیک کامل از نحوه توزیع عرضه 

    مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال CAT

    میم کوین CAT باوجودآنکه طرف‌داران زیادی دارد، همیشه از مزایا و معایب مختلفی در سرمایه‌گذاری برخوردار است. اگر قصد سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش ارز کت سیمونز را دارید، بهتر است عجله به خرج نداده و به این موارد زیر دقت کنید.

    مزایای ارز دیجیتال CAT

    مزایای ارز دیجیتال CAT در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

    • پشتیبانی از شبکه بلاک چینی BNB که از تراکنش‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه برخوردار است.
    • جامعه پر شور و مستحکم حول این میم کوین دوست‌داشتنی
    • حجم معاملاتی بالا و لیست‌شدن در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز گسترده
    • ارزش مارکت قابل‌قبول نسبت به سایر میم کوین‌ها

    معایب ارز دیجیتال CAT

    معایب ارز دیجیتال CAT در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

    • نوسانات قیمت قابل‌توجه مانند بسیاری از شت‌کوین‌ها
    • ایجاد ریسک بالقوه به واسطه نداشتن هدف خاصی برای گسترش
    • وجود فضای رقابتی شدید در بین میم کوین‌ها
    • حداکثر موجودی بسیار بالا (9 میلیارد توکن)

    توکنومیک ارز دیجیتال سیمونز کت

    برای تکمیل این مقاله، پس از پرداختن به اهداف و ویژگی‌های ارز دیجیتال سیمونز کت، بهتر است که نگاهی به توکنومیک ارز دیجیتال بومی این پروژه و نحوه توزیع آن داشته باشیم. در بخش زیر به نحوه توزیع عرضه کل این پروژه به‌صورت تفکیک شده اشاره می‌کنیم:

    اطلاعات ارز دیجیتال سیمونز کت

    پیش از اشاره به نحوه توزیع توکن، بهتر است اشاره کنیم که این پروژه با موجودی حداکثری 9 میلیارد توکن به بازار معرفی شده و تا زمان نگارش این مقاله ارزش مارکت 176 میلیون دلاری دارد.

    • 30 درصد برای پیش فروش اولیه توکن
    • 18.5 درصد برای دارندگان ارز دیجیتال FLOKI به عنوان حامی پروژه در قالب ایردراپ
    • 25 درصد از توکن برای نقدینگی پروژه
    • 10 درصد از توکن برای بنیاد سیمونز کت
    • 5 درصد از توکن‌ها برای خزانه پروژه
    • 5 درصد از توکن‌ها برای مارکت میکرها
    • 5 درصد از توکن‌ها برای رشد جامعه 
    • 1.5 درصد برای ایردراپ ربات تلگرامی فلوکی

    از کجا ارز سیمونز کت بخریم؟

    ارز دیجیتال سیمونز کت، برای خریداری در تمامی صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز محبوب امروزی لیست شده است. بااین‌وجود، بهترین روش برای خریدوفروش این میم کوین محبوب، مراجعه به صرافی بیت پین است.

    در صرافی بیت پین، تمامی کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز، در بهترین و به‌روزترین نرخ لحظه‌ای CAT و پرداخت کمترین کارمزد می‌توانند این میم کوین محبوب را خریداری کرده و از طریق شبکه قدرتمند BNB Chain به کیف پول خود ارسال کنند.

    سیمونز کت
    خرید و فروش آسان سیمونز کت در بیت‌پین
    • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
    • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
    • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
    • بات‌های معامله‌گر متنوع
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته
    خرید سیمونز کت

    اگر قصد خرید ارز دیجیتال CAT را دارید، تنها کافی است از طریق لینک درج شده به صفحه خرید این میم کوین مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تمامی سفارش‌های خرید و فروش توکن CAT باوجود حجم معاملاتی بالای این ارز دیجیتال در کمترین زمان ممکن ثبت و نهایی می‌شوند.

    سخن پایانی

    میم کوین سیمونز کت، با پشتوانه کتاب و انیمیشن محبوب خود، در سال 2024 با به عرصه ارزهای دیجیتال و حوزه وب 3 گذاشته و در مدت بسیاری کمی موفقیت قابل‌توجهی را ثبت کرده است.

    در این مقاله سعی کردیم که به زبانی ساده به آموزش این میم کوین و بررسی مفاهیم اصلی درباره سیمونز کت بپردازیم. امیدواریم که پس از مطالعه این مقاله علاوه بر چشم‌انداز بهتر نسبت به این پروژه، تصمیمات مالی بهتری را اتخاذ کنید.

    نظر شما درباره این میم کوین دوست‌داشتنی چیست؟ آیا سیمونز کت می‌تواند با پشتوانه جامعه خود به رشد قیمت ادامه دهد و جایگاه ویژه‌ای را تصاحب کند؟ نظرات خود را با ما و کاربران آکادمی بیت پین به اشتراک بگذارید.

    سؤالات متداول

    • سیمونز کت چیست؟

    ارز دیجیتال سیمونز کت، جدیدترین میم کوین دنیای ارز دیجیتال با الهام‌گیری از کتاب و انیمیشن Simon’s Cat است که به‌تازگی در شبکه بلاک چینی محبوب بی ان بی اسمارت چین راه‌اندازی شده است.

    • سیمونز کت بر روی چه شبکه‌ای ساخته شده است؟

    میم کوین سیمونز کت در شبکه بلاک چینی BNB Chain راه‌اندازی شده و به‌عنوان توکن BEP-20 فعالیت می‌کند.

    • کدام کیف پول‌ها از سیمونز کت پشتیبانی می‌کنند؟

    کیف پول‌های محبوبی مانند تراست والت، متامسک، Coin98 و  Guarda Wallet از ارز دیجیتال سیمونز کت پشتیبانی می‌کنند.

    محمد رجبی

    محمد رجبی

    من چند سالی هست که محقق بیت کوین‌ام و فکر می‌کنم بیت کوین، تنها تلاش موفق بشر برای دستیابی به آزادی مالی خواهد بود.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    معرفی ارز دیجیتال کوالنت ایکس؛ همه چیز درباره ارز CXT

    اگر اعلامیه‌ها و اخبار ارز دیجیتال را دنبال کرده باشید،...

    ارز دیا چیست؟ معرفی کامل پروژه DIA و کاربردهای آن

    به طور قطع می‌توان گفت که یکی از مهمترین کاربردهای تکنولوژی...

    ارز دیجیتال سان داگ (Sundog)‌؛ میم کوینی جدید در شبکه ترون 

    ارز دیجیتال سان داگ، به‌عنوان جدیدترین میم کوین با لوگوی سگ...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر