آموزش جامع برداشت میم فای؛ نحوه فروش میم فای در ایران!

تاریخ: 10 مهر 1403
زمان مطالعه:  5 دقیقه
آموزش جامع برداشت میم فای؛ نحوه فروش میم فای در ایران!

اگر از نظر طراحی گرافیکی به میم فای نگاه کنیم، یکی از قوی‌ترین بازی‌های تپ تو ارن تلگرامی را خواهیم دید که گیم‌پلی جذابی هم دارد. حالا این بازی منحصر به‌فرد تلگرامی، به مرحله لیستینگ رسیده و نوبت به برداشت میم فای و نقد کردن ارز MEMEFI رسیده است.

در این مقاله، تمام مراحل برداشت و فروش میم فای را آموزش می‌دهیم. بااین‌حال، اگر سوال یا مشکلی در رابطه با فرآیند نقد کردن میم فای داشتید، زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

برداشت و فروش میم فای

برای اینکه بتوانید توکن‌های میم فای را که قطعاً برایشان زحمت زیادی کشیده‌اید، باید پروسه مشخصی را طی کنید. انجام مراحلی که در ادامه به معرفی و تشریح می‌رسانیم، نقد کردن ارز میم فای را بسیار ساده می‌کند.

  • ایجاد کیف پول میم فای
  • خرید تون کوین و اتریوم برای برداشت میم فای
  • برداشت میم فای از ربات بازی
  • انتقال میم فای از کیف پول به بیت پین
  • فروش میم فای در بازار نقدی

ایجاد کیف پول میم فای

میم فای جزو معدود مینی گیم‌های تلگرامی است که نیاز به اتصال کیف پول شخص ثالث مثل تون کیپر نداشته و یک کیف پول اختصاصی در خود بازی ایجاد شده است. همچنین لازم به ذکر است که میم فای در لینیا نتورک (Linea Network) توسعه یافته و در واقع در بلاک چین اتریوم است.

برای ساخت یک کیف پول اختصاصی در میم فای:

  • روی تب «Wallet» کلیک کنید.
  • برای ایجاد ولت جدید روی «Create Wallet» و برای ورود به کیف پول روی «Log In» کلیک کنید.
  • با زدن دکمه اول، ۱۲ عبارت بازیابی (Seed Phrase) به نمایش در می‌آید که باید آن را در برگه کاغذی نوشته و در مکانی امن نگه‌داری کنید.
  • در صفحه بعد، تستی برای اطمینان از اینکه عبارت بازیابی را در اختیار دارید، گرفته می‌شود و بعد از آن کیف پول میم فای ایجاد می‌شود.

وصل کردن کیف پول به میم فای

توجه داشته باشید که میم فای، توکن‌های ایردراپ را در همین کیف پول اتریومی که در بازی ایجاد می‌کنید، واریز می‌کند. علاوه بر کیف پول اختصاصی میم فای، کاربران برای گرفتن پاداش ۲۵ میلیون سکه‌ای می‌توانند روزانه یک تراکنش را در بلاک چین تون ایجاد کنند. بنابراین برای دریافت پاداش بیشتر، در این بازی هم نیاز به خرید تون کوین دارید.

خرید تون کوین و اتریوم برای برداشت میم فای

همانطور که گفته شد، از آنجایی که میم فای در بلاک چین اتریوم قرار گرفته، احتمالاً برداشت میم فای از ربات و انتقال آن به صرافی نیاز به ارز دیجیتال اتریوم دارد. ازاین‌رو، در این بخش، خرید تون کوین و خرید اتریوم را آموزش می‌دهیم.

  • خرید تون کوین: برای انجام تراکنش روزانه و دریافت پاداش از میم فای
  • خرید اتریوم: برای (احتمالاً) کلیم کردن توکن MEMEFI و انتقال آن به صرافی

برای خرید این دو رمزارز از یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید ارز دیجیتال ایران، یعنی صرافی بیت پین، لازم است که:

  • اپلیکیشن بیت پین یا وبسایت رسمی بیت پین را باز کنید.
  • با زدن دکمه «واریز» و بعد «واریز تومان»، مستقیماً از بانک حسابتان را شارژ کنید.
  • به تب بازارها رفته و عبارت «تن کوین» را جستجو کنید.
  • جفت ارز تن کوین/تومان را انتخاب کنید و دکمه «خرید» را انتخاب کنید.

خرید تون کوین از بیت پین

در صفحه باز شده (صفحه وسط بالا)، به بازار نقدی بیت پین برای تون کوین وارد شده‌اید و حالا می‌توانید با وارد کردن قیمت و مقدار مورد نظرتان و سپس فشردن دکمه «خرید» فرآیند خرید تون کوین را تکمیل کنید. پس از پر شدن سفارش خرید، وقت آن رسیده که تون کوین‌ها را به تون کیپر منتقل کنید.

  • اپلیکیشن تون کیپر را باز کنید و Toncoin را از صفحه اول انتخاب کنید.
  • سپس روی دکمه «Receive» کلیک کنید.
  • در این صفحه، آدرس کیف پول به نمایش در می‌آید که باید با زدن «Copy»، آن را کپی کنید.

انتقال تون کوین به تون کیپر

حالا باید به اپ یا وبسایت بیت برگردید، به تب «کیف پول» مراجعه کنید و ارز تن کوین را انتخاب کنید. با زدن دکمه «برداشت» به صفحه راست تصویر بالا خواهید رسید. در این صفحه:

  • ابتدا «شبک تن (TON)» را انتخاب کنید.
  • مقدار تون کوینی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد کنید.
  • آدرس کیف پول مقصد را در کادر بعدی وارد کنید.
  • تیک «برداشت ارز بدون تگ ممو یا کامنت» را بزنید.
  • دکمه «درخواست برداشت» را بزنید و بعد منتظر پیامک تأیید شوید و کد آن را در پنجره بعد وارد کنید.
دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    برداشت میم فای از ربات بازی

    با توجه به اینکه کیف پول میم فای به صورت درون برنامه‌ایست، به احتمال زیاد توکن‌های MEMEFI به صورت خودکار و در روز عرضه وارد کیف پول شما خواهد شد. تنها کاری که باید بکنید، شارژ این کیف پول داخلی با اتریوم است تا بتوانید توکن‌های میم فای را به راحتی انتقال دهید.

    بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که برای دریافت ارز میم فای از ربات بازی، به مقدار اندکی (۲ تا ۵ دلار) ارز اتریوم لازم باشد. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که در روز لیست شدن میم فای، شیوه توزیع کوین چگونه انجام می‌شود.

    انتقال میم فای از کیف پول به بیت پین

    با توجه به اینکه میم فای هنوز در صرافی‌های جهان لیست نشده، طبعاً واریز و برداشت میم فای هم از کیف پول این بازی میسر نیست. بااینحال، با توجه به اینکه توکن MEMEFI در شبکه لینیا لیست خواهد شد، طبق تذکر قبلی به مقداری اتریوم تحت این شبکه نیاز خواهید داشت.

    از طرفی با توجه به سابقه افزایش ناگهانی کارمزد تراکنش‌ها در روزهای شلوغی شبکه، این امکان وجود دارد که کارمزد برداشت میم فای از کیف پول بسیار زیاد شود. به‌هرحال، باید صبر کنیم و ببینیم که در روز عرضه میم فای، چه اتفاقی خواهد افتاد.

    فروش میم فای در بازار نقدی

    بعد از اینکه موفق به برداشت و واریز میم فای به صرافی بیت پین شدید، به راحتی می‌توانید آن را در بازار نقدی بیت پین خرید و فروش کنید. برای این کار تنها کافی‌ست بعد از واریز موفقیت آمیز رمزارز MEMEFI به پلتفرم، به بازارها رفته و عبارت «میم فای» را جستجو کنید.

    فرآیند فروش آن هم بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. فقط کافی‌ست قیمت و مقدار مورد نظر خود را تعیین کنید و بعد سفارش فروش خود را ثبت کنید. پس از فروش میم فای، پول نقد به حساب بیت پین شما واریز می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را برداشت کنید.

    کلام آخر

    میم فای از نظر گرافیکی و گیم پلی، به خوبی تمایز خود را نسبت به سایر پروژه‌های کریپتویی نشان داده است. از طرفی لیست شدن توکن MEMEFI در بلاک چین اتریوم هم به این تمایز افزوده است. حالا که به روزهای عرضه این رمزارز جدید رسیده‌ایم، این مقاله به شما کمک می‌کند که فرآیند تبدیل میم فای به پول نقد را راحت‌تر تکمیل کنید.

    صرافی بیت پین به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها در لیست کردن رمزارزهای جدید تلگرامی، این بار هم در فاصله چند دقیقه بعد از پلتفرم‌های جهانی، رمزارز میم فای را لیست کرده تا بتوانید به راحتی به خرید و فروش MEMEFI بپردازید. اگر در بیت پین حسابی ندارید، همین حالا ثبت نام نکرده و در آن احراز هویت کنید.

    در پایان اگر سوال، مشکل یا نظری در رابطه با فروش و نقد کردن میم فای دارید، می‌توانید در زیر این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    • میم فای در چه بلاک چینی قرار گرفته است؟

    میم فای در شبکه لینیا در بلاک چین اتریوم قرار گرفته است و این یعنی برای کارمزد تراکنش‌ها باید ارز ETH در کیف پول خود داشته باشید.

    • قیمت میم فای امروز چقدر است؟

    میم فای در زمان نگارش این مقاله لیست نشده؛ بنابراین نمی‌توان درباره قیمت میم فای نظری دارد. بااین‌حال برخی از تحلیلگران قیمت ۰٫۰۳ تا ۰٫۰۵ دلاری را برای آن متصور هستند.

    • آیا خرید میم فای معقولانه است؟

    میم فای هم جزو بازی‌های وب ۳ محسوب می‌شود و توکن آن، نوسان قیمت زیادی خواهد داشت. ازاین‌رو در زمان خرید میم فای باید به این نکته توجه ویژه داشت.

    میلاد آقایاری

    میلاد آقایاری

    Fiat Free, Since 93 :) درباره کریپتو می‌نویسم. چون به نظرم راه امیدوارکننده‌ایه واسه یه کوچولو بیشتر کردن عدالت در جهان

    مطالب نویسنده
    کلیدواژه‌ها
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    آموزش کامل برداشت کتس و نقد کردن ارز CATS + تصاویر مراحل

    اگر تجربه بازی با سگ‌های سیاه‌وسفید تلگرام را داشته‌اید،...

    الماس همستر کامبت چیست؟ روش‌های افزایش الماس همستر کامبت!

    همانطور که می‌دانید، بازی همستر کامبت دقیقاً با پایان...

    آموزش صفر تا صد نقد کردن وات برد (وات کوین یا WAT) + عکس

    در هیاهوی بازی‌های پرطرفداری مثل داگز، کتیزن یا همستر...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر