آشنایی با فرگمنت (Fragment)؛ بازار تلگرام را بهتر بشناسید!

تاریخ: 9 مهر 1403
زمان مطالعه:  7 دقیقه
آشنایی با فرگمنت (Fragment)؛ بازار تلگرام را بهتر بشناسید!

پلتفرم فرگمنت (Fragment) که امروزه در بین طرفداران پیام‌رسان تلگرام و بلاک چین تون (Ton Network) آشناست، نوعی پلتفرم وب 3 و غیرمتمرکز با پشتوانه تلگرام به شمار می‌رود که دسته عمده‌ای از خدمات این اکوسیستم گسترده را به‌تمامی کاربران در جای‌جای جهان ارائه می‌دهد.

در مقاله امروز از آکادمی بیت پین قصد معرفی و بررسی این پلتفرم محبوب و به‌شدت کاربردی بلاک چین تن داریم. اگر به‌صورت پیوسته از خدمات تلگرام و شبکه TON استفاده می‌کنید، این مقاله می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

فرگمنت (Fragment) چیست؟

فرگمنت، سایت و پلتفرمی غیرمتمرکز در حوزه وب 3 است که با همکاری پیام‌رسان تلگرام و شبکه بلاک چینی TON، خدماتی مختلفی را به کاربران از سراسر جهان مانند خرید شماره مجازی تلگرام، نام کاربری، اشتراک پریمیوم تلگرام و.. ارائه می‌کند.

این پلتفرم که در بستر بلاک چین تون کار می‌کند، در سال ۲۰۲۲ توسط تیم توسعه تلگرام و شبکه تون کوین، به سرپرستی پاول دورف و برادرش، نیکولای، راه‌اندازی شده و تا به امروز میزبان کاربران گسترده و خدمات ویژه‌ای است که تمامی آنها تنها با اتصال کیف پول تلگرام انجام می‌پذیرد.

فرگمنت چیست؟

وب‌سایت Fragment که در بین بسیاری از کاربران تلگرام شناخته شده است، به شما امکان می‌دهد که به‌صورت غیرمتمرکز از خدمات این پیام‌رسان استفاده کنید؛ خدماتی که برخی از آنها به دلایل تحریمی برای کاربران ایرانی و برخی از کشورهای در لیست تحریم، در دسترس نیست.

در نتیجه، پلتفرم فرگمنت را می‌توانیم از برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) مهم و ارزشمند شبکه بلاک چینی TON و به‌طورکلی اکوسیستم تلگرام به شمار آوریم که هر گونه خدمات این شبکه در آن، به‌صورت کاملاً غیرمتمرکز و آسان برای شما در دسترس قرار گرفته است.

پلتفرم فرگمنت چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

در بخش زیر، به‌تمامی خدمات ارائه شده از سوی Fragment تا زمان‌نگارش این مقاله اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است که این پلتفرم نیاز به هیچ‌گونه احراز هویت (KYC) و اطلاعات شناسایی نداشته و پس از اتصال کیف پول خود، به‌تمامی این خدمات دسترسی خواهید داشت.

خریدوفروش شماره مجازی تلگرام

اولین خدماتی که پلتفرم فرگمنت از آن در اواسط سال 2022 رونمایی کرد، قابلیت خرید‌و‌فروش شماره‌های مجازی تلگرام بود. این شماره‌های مجازی، شماره تلفن‌های غیرمتمرکزی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند برای ساخت حساب و ورود به حساب کاربری خود، امنیت بیشتری داشته باشند.

به زبانی ساده، با وجود شماره‌های مجازی، کاربران در ازای شماره‌های حقیقی خود، می‌توانند از این شماره‌ها استفاده کنند تا حریم خصوصی و امنیت بیشتری برای فعالیت در این پیام‌رسان داشته باشند. در این وب‌سایت، تمامی کاربران با اتصال کیف پول خود می‌توانند با ارز دیجیتال TON از این شماره‌های مجازی خریداری کرده و برای ساخت حساب تلگرام از آن استفاده کنند.

تن کوین
خرید و فروش آسان تن کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید تن کوین
دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    خریدوفروش نام کاربری تلگرام

    از دیگر خدمات سایت فرگمنت، می‌توانیم به خریدوفروش نام کاربری تلگرام اشاره کنیم. با این گزینه بسیار جذاب می‌توانید به‌راحتی نام کاربری خود را با ارز دیجیتال TON به مزایده گذاشته و حتی نام‌های کاربری که علاقه دارید را خریداری کنید.

    خرید نام‌های کاربری به‌خصوص، برای صاحبان کسب‌وکار و اشخاص محبوب می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذاب باشد؛ زیرا، با این گزینه می‌توانند نام کاربری دلخواه خود را در صورت تمایل فرد مقابل خریداری کرده و از آن برای ورود و فعالیت در تلگرام استفاده کنند.

    از طرفی دیگر، خریدوفروش نام‌های کاربری تلگرام، امروزه بازار بسیار داغی دارد و بسیاری از کاربران از این طریق سود مناسبی کسب می‌کنند. برای درک این اتفاق، تنها کافی است در بخش نام‌های کاربری، اصطلاحات مهم در بازار کریپتو یا نام افراد محبوب را جستجو کنید تا متوجه ارزندگی این نام‌های کاربری بشوید.

    لیست گران ترین یوزرنیم‌های تلگرام

    در بخش خریدوفروش نام کاربری یا حتی شماره مجازی، کاربران بایستی در مزایده‌های صورت‌گرفته شرکت کنند. کاربران حتی می‌توانند مزایده‌ای را تنظیم کرده و نام کاربری خود را به فروش برسانند. بهتر است یادآوری کنیم که این مزایده، به نسبت ارزش نام کاربری یا شماره مجازی، کارمزدی مشخص دارد که با TON باید پرداخت شود.

    خرید اشتراک پریمیوم تلگرام

    خرید اشتراک پریمیوم تلگرام، با وجود پلتفرم فرگمنت، به راحت‌ترین روش ممکن صورت می‌پذیرد. کاربران تلگرام با استفاده از این پلتفرم غیرمتمرکز می‌توانند به‌صورت مستقیم با ارز دیجیتال TON اشتراک پریمیوم تلگرام را برای خود تهیه کرده و یا به دوستان خود هدیه دهند.

    برای خرید اشتراک پریمیوم که امکانات متنوعی را به کاربران تلگرام ارائه می‌دهد، تنها کافی‌ست در بخش Premium سایت فرگمنت، نام کاربری تلگرام که قصد فعال‌سازی اشتراک برای آن دارید را وارد کرده و از بین گزینه‌ها، مدت‌زمان خرید اشتراک را تعیین کنید.

    پس از اتصال کیف پول و پرداخت مبلغ اشتراک پریمیوم تلگرام با TON، در کمتر از چند دقیقه، این قابلیت برای حساب شما فعال شده و می‌توانید از خدمات گسترده این اشتراک استفاده کرده و لذت ببرید.

    خرید تلگرام استارز

    خرید تلگرام استارز، از جدیدترین قابلیت‌هایی است که در پلتفرم Fragment، به‌تازگی در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. با وجود پلتفرم غیرمتمرکز فرگمنت دیگر نیاز به سیستم پرداخت متمرکزی مانند پی پال و مسترکارت برای خرید تلگرام استارز ندارید و می‌توانید به‌صورت مستقیم به مقدار دلخواه از این ارز درون برنامه‌ای با ارز دیجیتال TON خریداری کنید.

    تلگرام استارز که امروزه در تمامی بات‌های تلگرامی کاربرد بی‌شماری دارد، می‌تواند برای دونیت، دسترسی به خدمات ویژه بات‌ها، دریافت امتیاز بیشتر برای ایردراپ و دسته عمده‌ای از خدمات مورداستفاده قرار گیرد.

    تلگرام استارز

    استفاده از قابلیت تبلیغات تلگرام

    اگر فضای فعالیت کسب‌وکار شما در پیام‌رسان تلگرام است، استفاده از قابلیت تبلیغات (Ads) تلگرام با مراجعه به پلتفرم فرگمنت نیز در دسترس شماست. در واقع، با این بخش می‌توانید با پرداخت ارز دیجیتال تن کوین، کانال خود را تبلیغ کرده و حتی در ازای تبلیغ سایر کانال‌ها درآمد کسب کنید.

    در این بخش، با اتصال کیف پول و درج اطلاعات مربوطه به نام کاربری و کانالی که قصد تبلیغ یا دریافت قابلیت تبلیغ را دارید، این گزینه برای شما فعال شده و می‌توانید با هر بودجه مدنظر کسب‌وکار خود را رشد داده و حتی سود قابل‌توجهی از تبلیغات در تلگرام به دست بیاورید.

    آیا پلتفرم فرگمنت معتبر است؟

    پلتفرم فرگمنت، همان‌طور که اشاره کردیم، به‌صورت رسمی از سوی بنیاد تلگرام و شبکه بلاک چین تن راه‌اندازی شده و کاملاً معتبر است. این وب‌سایت تماماً زیر نظر قوانین و استانداردهای تلگرام فعالیت کرده و تمامی خدمات تلگرام را به‌صورت یکپارچه، به شیوه‌ای غیرمتمرکز ارائه می‌کند.

    در نتیجه، اگر پیش‌ازاین مقاله، در استفاده از این پلتفرم به دلیل اعتبار دچار سردرگمی و شک بودید، اکنون می‌توانید به‌راحتی از امکانات فرگمنت استفاده کنید و خیالتان نیز از فعالیت و استفاده از خدمات این سایت آسوده باشد.

    نحوه استفاده از سایت Fragment

    استفاده از سایت Fragment، برای تمامی کاربران از جای تا جای جهان به راحت‌ترین روش امکان‌پذیر است و هیچ محدودیتی از لحاظ آی پی، تحریم و.. برای استفاده از خدمات آن ندارید. بااین‌وجود، اگر تا به کنون از این پلتفرم استفاده نکرده‌اید، توضیحات زیر می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.

    در بخش زیر، به‌صورت مرحله‌به‌مرحله، به نحوه استفاده از پلتفرم فرگمنت به زبانی ساده اشاره می‌کنیم:

    • ابتدا باید به سایت رسمی فرگمنت مراجعه کرده و کیف پول خود را به پلتفرم متصل کنید.
    • پس از مراجعه به وب‌سایت، در بالای صفحه دو گزینه اتصال کیف پول و اتصال حساب تلگرام دیده می‌شود. به نسبت استفاده‌ای از این پلتفرم دارید، می‌توانید حساب تلگرام و کیف پول تلگرامی خود مانند تون کیپر، مای تون والت و… را بدان متصل کنید.
    • اتصال کیف پول به سایت می‌تواند چه از طریق اسکن QR کد صفحه سایت و چه از طریق کیف پول شخصی شما انجام پذیرد. 
    • پس از اتصال کیف پول و حساب کاربری، خدمات گسترده فرگمنت در دسترس شماست. تنها کافی‌ست از گزینه‌های بالای صفحه، خدمات مدنظر خود را انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را فعال کنید.
    • تمامی خدمات این پلتفرم، با ارز دیجیتال TON انجام می‌شود و نمی‌توانید از استیبل کوین‌ها و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید. در نتیجه، اگر مقدار کافی تن کوین در کیف پول خود ندارید، بهتر است پیش از اتصال کیف پول، با مراجعه به صفحه خرید تن کوین در بیت پین، به مقدار دلخواه از این ارز دیجیتال خریداری کنید.

    با انجام مراحل ساده بالا، هم اکنون حساب کاربری و کیف پول شما به این پلتفرم متصل شده است و در هر زمان که قصد استفاده از خدمات تلگرام را داشته باشید، می‌توانید به این پلتفرم مراجعه کرده و از این قابلیت‌های منحصربه‌فرد بهره ببرید.

    کلام پایانی

    پیام‌رسان تلگرام، با تحقق بیش از 950 میلیون کاربر تا زمان‌نگارش این مقاله، بزرگ‌ترین برنامه اجتماعی غیرمتمرکز به شمار می‌رود که خدمات گسترده خود را از طریق فرگمنت به تمامی کاربران بدون هیچ محدودیتی ارائه می‌دهد.

    در این مقاله سعی کردیم به معرفی فرگمنت، خدمات آن و نحوه استفاده به این پلتفرم بپردازیم. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد، شما را به‌خوبی راهنمایی کند.

    نظر شما درباره این پلتفرم چیست؟ آیا تابه‌حال از فرگمنت استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کدامین خدمات فرگمنت بهترین قابلیت این پلتفرم است؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

    سؤالات متداول

    • فرگمنت (Fragment) چیست؟ 

    فرگمنت، سایت و پلتفرمی غیرمتمرکز در حوزه وب 3 است که با همکاری پیام‌رسان تلگرام و شبکه بلاک چینی The Open Network، خدمات مختلفی را به کاربران تلگرام از سراسر جهان مانند خرید شماره مجازی تلگرام، نام کاربری، اشتراک پریمیوم تلگرام و.. ارائه می‌کند.

    • آیا سایت فرگمنت معتبر است؟

    بله سایت فرگمنت، پلتفرمی غیرمتمرکز و معتبر در شبکه بلاک چینی تن نتورک است که خدمات تلگرام را با کمک این ارز دیجیتال به‌تمامی کاربران تلگرام ارائه می‌کند.

    • پلتفرم Fragment چه خدماتی ارائه می‌کند؟

    پلتفرم Fragment، خدماتی اعم از خریدوفروش نام کاربری و شماره مجازی تلگرام، خرید تلگرام استارز، اشتراک پریمیوم تلگرام و استفاده از تبلیغات تلگرام را ارائه می‌کند.

    • آیا کاربران ایرانی می‌توانند از فرگمنت استفاده کنند؟

    بله استفاده از فرگمنت برای کاربران ایرانی و هر کاربر تلگرام در سراسر جهان بدون هیچ محدودیتی امکان‌پذیر است.

    • چگونه می‌توانیم با فرگمنت اشتراک پریمیوم تلگرام خریداری کنیم؟

    برای خریداری اشتراک پریمیوم تلگرام، تنها کافی است کیف پول تلگرام خود را به پلتفرم فرگمنت متصل کرده و با ارز دیجیتال TON، این اشتراک را برای نام کاربری شخصی یا دوستان خود تهیه کنید.

    محمد رجبی

    محمد رجبی

    من چند سالی هست که محقق بیت کوین‌ام و فکر می‌کنم بیت کوین، تنها تلاش موفق بشر برای دستیابی به آزادی مالی خواهد بود.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    مروری بر وایت پیپر اتریوم کلاسیک (ETC)؛ فلسفه و ساختار این پروژه

    اتریوم کلاسیک با جدا شدن از شبکه اصلی اتریوم و پایبندی به...

    وایت پیپر رمزارز الگوراند (ALGO)؛ نگاهی به اهداف و قابلیت‌‌های آن

    الگوراند یک پروژه بلاک چینی سریع و کارآمد است که برای...

    پلی مارکت (PolyMarket) چیست؟ چگونه از آن کسب درآمد می‌کنند؟

    پیش‌بینی رویدادهای امروزی اعم از بازی‌های ورزشی، نتیجه...

    دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
    در پاسخ به دیدگاه کاربر
    1. مصطفی ترکاشوند
      مصطفی ترکاشوند | 9 مهر 1403

      بابت بزرگیت خیلی ممنونم