پیش‌بینی قیمت راکی ربیت (RBTC)؛ نگاهی به ایردراپ و پلتفرم این پروژه

تاریخ: 27 شهریور 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه
پیش‌بینی قیمت توکن RBTC - پیش‌بینی قیمت ارز راکی ربیت - پیش‌بینی راکی ربیت

پس از موفقیت‌هایی که در ایردراپ‌های ربات‌های تلگرامی مشاهده شد، اکنون نوبت به بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) رسیده است تا به این جمع بپیوندد. این پلتفرم گیمینگ با مکانیزم تپ تو ارن توانسته توجه بسیاری از پلیرها را جلب کند. علاوه بر این، این پلتفرم دارای کارت بازی است که شباهت‌هایی با پروژه همستر کامبت دارد.

بررسی ایردراپ و بازی راکی ربیت

راکی ربیت با ایجاد جامعه‌ای فعال و پرانرژی توانسته است سرمایه‌گذاران و کاربران جدیدی را به خود جذب کند. این جامعه نه تنها به رشد و گسترش پلتفرم کمک می‌کند بلکه می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی ارزش بازار (Mcap) رمزارز RBTC داشته باشد. اکنون این رمزارز در بازار پری مارکت (Pre Market) صرافی بیت‌گت (Bitget) با قیمت 0.0000054 دلار درحال معامله است.

پری مارکت رمزارز راکی ربیت در بیت‌گت - پری مارکت ارز RBTC

پری مارکت رمزارز راکی ربیت در بیت‌گت

با این حال، نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که راکی ربیت برای دریافت ایردراپ، معیار جدیدی تعیین کرده است. کاربران باید به طور حتم 0.5 تون کوین برای این پلتفرم تراکنش انجام دهند تا واجد شرایط دریافت ایردراپ شوند. این تغییر باعث ایجاد موجی از نارضایتی میان کاربران شده است.

پیش‌بینی قیمت راکی ربیت

اگر راکی ربیت بتواند رضایت جامعه خود را جلب و سرمایه‌گذاران باسابقه را جذب کند، می‌تواند تأثیر زیادی روی ارزش بازار رمزارز خود داشته باشد. ما پیش‌بینی‌هایی برای محدوده قیمت‌های رمزارز RBTC در زمان لیست شدن داریم. این پیش‌بینی‌ها بر اساس توکنومیکس RBTC که شامل 21 تریلیون واحد است، تهیه شده و به شرح زیر است:

  • کم‌ترین قیمت: محدوده 0.000007 الی 0.000011 دلار
  • میانگین قیمت: ناحیه 0.000017 الی 0.00002 دلار
  • بیش‌ترین قیمت: سطح 0.000024 الی 0.000036 دلار
توکنومیک راکی ربیت - توکنومیکس راکی ربیت - توکنومیک RBTC - توکنومیکس RBTC

توکنومیک راکی ربیت

باید توجه داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها تخمینی هستند و با توجه به ماهیت جدید راکی ربیت و نوسانات شدید بازار کریپتو، ممکن است شرایط به طور قابل توجهی تغییر کند. توصیه می‌شود همیشه مدیریت ریسک را رعایت کنید.

سخن پایانی

در پایان، این تحلیل فقط یک چشم‌انداز است و با توجه به داده‌هایی که وجود داشته این قیمت‌ها بدست آمده و نباید مبنای خریدوفروش باشد. به نظر شما قیمت رمزارز راکی ربیت (RBTC) موقع لیست شدن چقدر خواهد بود؟

توجه: تمامی مقاله‌های منتشرشده در آکادمی بیت پین صرفا اهداف آموزشی دارند و به هیچ عنوان سیگنال خریدوفروش یا توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیستند.

محمدجواد جعفری

محمدجواد جعفری

چند سال پیش، پس از تب‌وتاب بازار بورس ایران با فارکس آشنا شدم و همین موضوع باعث شد که به سراغ یادگیری تحلیل تکنیکال و اقتصاد کلان برم. بعد از مدتی علاقم به اقتصاد بیشتر شد و به صورت حرفه‌ای‌تر تو این حوزه کار کردم. طولی نکشید که با ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، شروع به یادگیری تحلیل فاندامنتال کردم و الان بیشتر زمانم رو روی بررسی پروژه‌های بلاک‌چین و تحلیل اقتصاد کشورها می‌ذارم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ حرکت بعدی چه خواهد بود؟ | ۲۸ شهریور

هفته گذشته بیت کوین با افزایش قیمت همراه بود و توانست به...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر