الکس کروگر: اگر جمهوری‌خواهان پیروز شوند، آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت

تاریخ: 10 شهریور 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

یک اقتصاددان معروف که دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد، معتقد است که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

در یک مصاحبه جدید در کانال یوتیوب Unchained Podcast، الکس کروگر می‌گوید که در صورت پیروزی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواهان، آلت کوین‌ها احتمالاً عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد.

با این حال، اگر کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها و معاون فعلی رئیس‌جمهور پیروز شود، او می‌گوید بیت کوین احتمالاً پیشتاز بازار خواهد بود و فضایی برای رشد برای دیگران باقی نخواهد گذاشت.

پادکست Unchained

او در ادامه افزود:

اگر دموکرات‌ها پیروز شوند، شما باید به سمت بیت کوین بروید و اگر جمهوری‌خواهان برنده شوند، باید روی ETFهای سولانا و به طور کلی روی آلت کوین‌ها شرط‌بندی کنید. شاید این فرصت خوبی ایجاد کند تا پروژه‌های دیفای رشد کنند.

این اقتصاددان عقیده دارد که روایتی در کریپتو ایجاد شده است که اساساً در مورد ارزش یا جذاب بودن برخی از نام‌های دیفای صحبت می‌کند و اگر چنین باشد، منطقی است که این جایگاه در زمان ترامپ مستحکم‌تر شود؛ زیرا جمهوری‌خواهان طرفدار کریپتو هستند و هریس مخالف آن است. با این حال بیت کوین لزوماً کریپتو نیست. بیت کوین طلای دیجیتال است. پس این استدلال منطقی است.

او همچنین می‌گوید که بازار کریپتو احتمالاً در شب انتخابات و با شروع اعلام نتایج رای‌گیری نوسانات زیادی را تجربه خواهد کرد.

این یک شب معاملاتی بزرگ خواهد بود. لحظه‌ای است که اگر معامله می‌کنید، دلتان می‌خواهد تمام شب را بیدار بمانید و زمانی است که شانس می‌تواند به هر طرفی تغییر کند.

میلاد آقایاری

میلاد آقایاری

Fiat Free, Since 93 :) درباره کریپتو می‌نویسم. چون به نظرم راه امیدوارکننده‌ایه واسه یه کوچولو بیشتر کردن عدالت در جهان

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. آرش
    آرش | 11 شهریور 1403

    آقای میلاد آقا یاری بابت مطلب الکس کروگر و نتیجه انتخابات آمریکا خیلی ممنونم کمک کننده بود و در مورد نوشته معرفی خودتون که در مورد کریپتو هست ، من هم موافقم فکر میکنم درسته موفق باشید.