سقوط 30 درصدی توکن دونالد ترامپ و میم کوین‌های مرتبط با آن

تاریخ: 29 خرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
سقوط 30 درصدی توکن دونالد ترامپ و میم کوین‌های مرتبط با آن

MAGA (TRUMP) و سایر میم کوین‌های مرتبط با دونالد ترامپ، در میان شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی یک توکن «رسمی» روی سولانا توسط تیم ترامپ، بیش از 30 درصد سقوط کردند. ترامپ ارتباط با توکن DJT را تایید یا تکذیب نکرده، اما یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین عقیده دارد که این توکن توسط تیم ترامپ راه‌اندازی شده است.

Pirate Wires در توییتی در 17 ژوئن ادعا کرد: ترامپ یک توکن رسمی به نام TrumpCoin با علامت DJT راه‌اندازی می کند. Pirate Wires مدعی شد که پسر ۱۸ساله ترامپ، بارون، مبتکر این توکن بوده است.

اما تیم دونالد ترامپ راه‌اندازی توکن را تایید نکرده و شرکت‌های داده بلاک چین مانند Bubblemaps هنوز شک دارند که DJT واقعاً با نامزد ریاست‌جمهوری مرتبط است یا خیر. از سوی دیگر، داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد، علی‌رغم تردیدهای گسترده، قیمت TRUMP در یک بازه زمانی کوتاه چهار ساعته پس از شایعات، با 31 درصد کاهش به 7.46 دلار رسید.

در زمان انتشار این خبر، بیش از 150 میلیون دلار از ارزش بازار TRUMP با مضمون Make America Great Again کاسته شده است.

TRUMP’s change in price over the last 24 hours

میم کوین‌های مرتبط با توکن ترامپ که ارزش بازار کمی دارند، ریزش شدیدتری را تحمل کردند. میم کوین دونالد ترامپ (TREMP) مبتنی بر سولانا در بازه زمانی مشابهی قبل از بازگشت به سطح 0.76 دلار، 36.8 درصد سقوط کرد و از 0.95 دلار به 0.60 دلار رسید.

جالب اینجاست که توکن جئو بودن (BODEN) مرتبط با رقیب اصلی ترامپ در ریاست‌جمهوری، جو بایدن، نیز بیش از 22 درصد کاهش یافت. در همین حال، DJT در 18 ژوئن به ارزش بازار 120 میلیون دلاری رسید، علیرغم اینکه تاکنون نسبتاً ناشناخته بود. با این حال، داده‌های Birdseye نشان می‌دهد که تعداد زیادی از توکن‌های DJT در 22 آوریل مینت شده‌اند.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

توزیع ایردراپ ایکس امپایر آغاز شد! قیمت آن چقدر است؟

بازی ایکس امپایر که از چندی پیش اعلام کرده بود در روز 24...

آیا بایننس کوین (BNB) می‌تواند مسیر سولانا را دنبال کند؟

بایننس کوین (BNB) این پتانسیل را دارد که روندی مشابه با...

دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. محمدرضا درون پرور
    محمدرضا درون پرور | 31 خرداد 1403

    توکن اصلی ترامپ مشخص نشد؟