تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) – 9 دی (30 دسامبر)

تاریخ: 9 دی 1402
زمان مطالعه:  3 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) – 9 دی (30 دسامبر)

ایپ کوین که یکی از ارزهای پیشنهادی سبد سرمایه‌گذاری بیت پین نیز بود، توکنی کاربردی و حاکمیتی است که در اکوسیستم APE استفاده می‌شود و بنیاد APE نیز از آن پشتیبانی می‌کند. با نگاهی به داده‌های سایت کوین مارکت کپ متوجه می‌شویم، ایپ کوین در ماه گذشته نوسانات قیمتی زیادی داشت؛ اما رشد و صعود قیمتی خاصی انجام نداد. باتوجه‌به تصویر، ایپ کوین در ماه اخیر فقط ۱ درصد رشد قیمتی داشت.

دانلود سبد سرمایه‌گذاری بیت پین

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) – 9 دی (30 دسامبر)

در این تحلیل قصد داریم به بررسی روند قیمتی رمزارز ایپ کوین بپردازیم و نواحی مهم آن را مشخص کنیم، تا قبل از خرید یا فروش، آگاهی بیشتری از روند احتمالی قیمت داشته باشیم. همچنین بعد از بررسی و تحلیل تکنیکال، مقایسه‌ای بین رمزارزهای ایپ کوین و اسموث لاو پوشن، انجام خواهیم داد.
با ما همراه باشید و در ادامه تحلیل تکنیکال این رمزارز را مطالعه کنید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

رمزارز APE در تایم فریم هفتگی خود پس از عرضه در صرافی بایننس، ریزش ۹۶ درصدی را تجربه کرد و از قیمت ۹۶ دلار تا ۰.۹۹ دلار اصلاح قیمتی داشت.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

در تایم فریم هفتگی، در حال حاضر قیمت درگیر اردر بلاک نزولی در ناحیه 2.126 الی 1.759 دلار است. در تایم روزانه، بالای قیمت یک فلگ لیمیت نزولی در حوالی 3.529 الی 3.045 دلار دیده می‌شود، همچنین high نقدینگی و FVG نیز در این ناحیه وجود دارد. در صورت شکسته‌شدن اردر بلاک اول که قیمت اکنون درگیر آن است، می‌توان انتظار داشت قیمت به high نقدینگی رسیده و FVG را نیز پر کند و خود را به فلگ لیمیت نزولی برساند.

خرید ایپ کوین | APE

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

در تایم فریم ۸ ساعته قیمت نقدینگی خوبی جمع کرده که در زیر این نقدینگی فلگ لیمیت صعودی در ناحیه 1.508 الی 1.398 دلار وجود دارد. در صورت هانت شدن نقدینگی کف، برخورد به این فلگ لیمیت، تشکیل الگوی صعودی و پس از مشاهده تأییدیه‌های لازم، می‌توانیم معامله خرید به هدف اردر بلاک بهینه شده در بالای قیمت، باز کنیم. ناحیه اردر بلاک در قیمت 2.121 الی 1.997 دلار قرار دارد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)

مقایسه رمزارزهای ایپ کوین (APE) و اسموث لاو پوشن (SLP)

در بخش زیر به مقایسه حجم بازار، میزان عرضه و تغییرات قیمتی رمزارزهای ایپ کوین و اسموث لاو پوشن در بازه‌های زمانی مختلف پرداختیم.

ایپ کوین (APE) و اسموث لاو پوشن (SLP)

همچنین با مقایسه نمودار قیمتی ایپ کوین و اسموث لاو پوشن در ماه گذشته، می‌بینیم که اسموث لاو پوشن توانسته به‌مراتب عملکرد بهتری از ایپ کوین نشان دهد و ۲۵ درصد رشد قیمتی مثبت برای خود ثبت کند. بااین‌حال ایپ کوین در ماه گذشته نزدیک به ۱ درصد رشد قیمتی داشت و همواره در حال حرکت تریدینگ رنج و خنثی است.

ایپ کوین (APE) و اسموث لاو پوشن (SLP)

سخن پایانی

ارز دیجیتال APE توکن کاربردی و حاکمیتی اکوسیستم APE است که با استاندارد ERC-20 و بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده است. APE کاربردهای مختلفی در اکوسیستم APE دارد، از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه‌های درون برنامه‌ای در محصولات و خدمات اکوسیستم APE

  • رأی‌دهی در تصمیمات حاکمیتی اکوسیستم

  • دسترسی به مزایای ویژه اکوسیستم، مانند دسترسی به بازی‌ها، رویدادها و خدمات خاص

باتوجه‌به اینکه اکوسیستم APE همواره درحال‌توسعه است و محصولات و خدمات جدیدی به آن اضافه می‌شوند، احتمال دارد قیمت APE در آینده افزایش یابد. در نهایت، سرمایه‌گذاران باید قبل از خرید هر ارز دیجیتالی، تحقیقات کافی را انجام داده و ریسک‌های سرمایه‌گذاری را در نظر بگیرند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با مفاهیم مرتبط با سرمایه‌گذاری، مطالب زیر را مطالعه کنید:

مدیریت سرمایه ارز دیجیتال؛ چگونه از سرمایه ارزشمند خود حفاظت کنیم؟

نکات مهم برای خرید و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

پرهام نوربخش

پرهام نوربخش

من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ حرکت بعدی چه خواهد بود؟ | ۲۸ شهریور

هفته گذشته بیت کوین با افزایش قیمت همراه بود و توانست به...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر