تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فگ (FEG) – ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر)

تاریخ: 20 آذر 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فگ (FEG) – ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر)

توکن فگ یکی از محبوب‌ترین زرد ارزهای بازار است که در چند روز گذشته حرکات روبه‌رشدی را از خود نشان داده و نوسانات قیمتی مثبتی داشت.
با اینکه در حال حاضر بازار کریپتو در حال اصلاح و ریزش است، این ریزش روی فگ تأثیر خاصی نداشته که نشان‌دهنده قدرت خریداران در این رمزارز است.
باتوجه‌به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، این ارز در ماه گذشته ۲۸ درصد رشد قیمتی را تجربه کرده که می‌توان گفت، این مقدار صعود، از سایر ارزهای بازار کریپتو که رشد چند صددرصدی داشته‌اند، کمتر است.
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فگ (FEG) – ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر)

در این تحلیل قصد داریم به بررسی روند قیمت این ارز بپردازیم و نقاطی که باید به آنها توجه ویژه داشت را مشخص کنیم و ببینیم در چه صورت این ارز می‌تواند روند صعودی خود را شروع کند.

با ما همراه باشید و در ادامه تحلیلی از این رمزارز را مطالعه کنید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فگ (FEG)

ارز دیجیتال فگ پس از آپدیت، نتوانست آن‌طور که طرف‌داران این ارز انتظار داشتند، رشد و صعود چند صددرصدی قیمت را تجربه کنند و همواره در حال ریزش و اصلاح قیمتی بود. اما اخیراً این ارز توانسته کندل‌های نسبتاً قدرتمندی را در نمودار روزانه ثبت کند که نشان‌دهنده افزایش قدرت خرید و توجهات تریدرها به سمت این رمزارز است.
در حال حاضر، باتوجه‌به نمودار، رمزارز فگ پس از یک دوره اصلاح قیمتی، در حال تلاش برای عبور از مقاومت ۰.۰۰۰۲۶ دلاری است. اگر فگ بتواند از این سطح عبور کند، انتظار می‌رود که قیمت آن تا سطح مقاومتی ۰.۰۰۰۳۴ دلاری افزایش یابد. درصورتی‌که ارز دیجیتال فگ بتواند از این سطح مقاومتی عبور کند و قیمت را بالای این سطح تثبیت کند، می‌توان انتظار داشت که روند کلی فگ صعودی شود و به سطوح بالاتری برسد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فگ (FEG) – ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر)

اگر بادقت بیشتری به انتهای نمودار نگاه کنیم، می‌بینیم که قیمت رمزارز فگ در حال حاضر، درگیر محدوده عرضه 0.00025 تا 0.00026 دلار است. با بررسی روند حرکت این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت، انتظار می‌رود، اگر موفق به شکست این محدوده مقاومتی نشود، به سمت ناحیه حمایت 0.00015 دلاری حرکت کند و پس از آن، قیمت دوباره به روند روبه‌رشد خود بازگردد و گام صعودی خود را آغاز کند.

خرید فگ | FEG

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فگ (FEG) – ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر)

 در مجموع، آینده ارز دیجیتال FEG به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بازار ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه دهد، FEG نیز می‌تواند رشد کند. علاوه بر این، اگر تیم توسعه‌دهنده FEG، بتوانند محصولات و خدمات جدیدی را توسعه دهند که توجه کاربران را به خود جلب کند، FEG نیز می‌تواند رشد کند. همچنین، اگر جامعه ارزهای دیجیتال FEG را بپذیرد و از آن بیشتر استفاده کند، FEG نیز همواره می‌تواند به رشد و صعود قیمتی ادامه دهد.

پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، مخصوصاً زرد ارزها، همیشه با ریسک همراه است و هیچ تضمینی برای تحقق این پیش‌بینی‌ها وجود ندارد. سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال، تحقیقات لازم را انجام دهند.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

پرهام نوربخش

پرهام نوربخش

من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ حرکت بعدی چه خواهد بود؟ | ۲۸ شهریور

هفته گذشته بیت کوین با افزایش قیمت همراه بود و توانست به...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر