تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) – 29 آبان (20 نوامبر)

تاریخ: 29 آبان 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) – 29 آبان (20 نوامبر)

ارز دیجیتال SNX با قدرت و حمایتی که از سمت خریداران داشت، توانست به سطوح قیمتی مهمی دست پیدا کند. این ارز پس از ثبت کندل‌های قدرتمند، اکنون در ناحیه 3.4 دلاری معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ، نشان‌دهنده افزایش 87 درصدی قیمت SNX در ماه گذشته است که نشانه قدرت گاوهای این ارز دیجیتال است.

در این تحلیل قصد داریم نقاط حمایتی و مقاومتی مهم این رمزارز را مشخص کرده تا قبل از سرمایه‌گذاری یا فروش این ارز دیجیتال، دیدگاه بهتری داشته باشیم.

در ادامه تحلیلی از این رمزارز را مطالعه کنید و با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) – 29 آبان (20 نوامبر)

سینتتیکس (SNX) چیست؟ 

سینتتیکس یک پروتکل غیرمتمرکز بر روی بلاک چین اتریوم است که به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های ترکیبی را ایجاد و معامله کنند. دارایی‌های ترکیبی، دارایی‌هایی هستند که ارزش آنها بر اساس ارزش دارایی‌های واقعی در دنیای واقعی تعیین می‌شود.

توکن SNX توکن اصلی پروتکل سینتتیکس است. این توکن برای ایجاد دارایی‌های ترکیبی و همچنین تأمین نقدینگی برای پروتکل استفاده می‌شود.

سینتتیکس یک پروژه نوظهور در حوزه دیفای است. این پروژه پتانسیل بالایی برای رشد دارد و می‌تواند به کاربران امکان دسترسی به طیف وسیعی از دارایی‌ها را در سراسر جهان بدهد.

خرید سینتتیکس | SNX

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX)

با نگاهی به ارز دیجیتال SNX در نمودار خطی و تایم فریم هفتگی، می‌توانیم تشکیل یک فشردگی در روند بلندمدت این ارز را ببینیم که اکنون قیمت SNX توانسته از بالای این فشردگی خارج شود.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) – 29 آبان (20 نوامبر)

با بررسی بیشتر نمودار ارز دیجیتال SNX، می‌توان سطوح مهمی را به‌عنوان مقاومت‌های استاتیک، برای این ارز در نظر داشت.
این نواحی قیمتی عبارت‌اند از 3.3، 7.18، 14.31، 29 و 59 دلار که در تصویر مشخص شده‌اند.
همچنین کف حمایتی 1.47 دلار، ناحیه‌ای مهم برای این رمزارز به شمار می‌رود که SNX برای ادامه روند صعودی، نیاز به حفظ آن دارد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) – 29 آبان (20 نوامبر)

در نمودار روزانه، ارز دیجیتال SNX موفق به شکست محدوده استاتیک ۲.۶ دلاری شده و اکنون انتظار می‌رود بعد از تثبیت قیمت بالای این ناحیه، برای رسیدن به اهداف بالاتر آماده شود.

اولین محدوده مهمی که باید به‌عنوان مقاومت SNX، به آن توجه داشت، محدوده عرضه ۴.۲ الی ۴.۴ دلار است.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX) – 29 آبان (20 نوامبر)

در نهایت، باید گفت که سینتتیکس پروتکلی غیرمتمرکز برای صدور دارایی‌های ترکیبی است که ارز دیجیتال آن، SNX، در سال‌های اخیر روند صعودی داشته و در حال حاضر دلار قیمت دارد. اگر این پروژه بتواند روند پیشرفت خود را ادامه دهد، قیمت SNX در سال 2024 می‌تواند رشد خوبی داشته باشد.

 

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

پرهام نوربخش

پرهام نوربخش

من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ حرکت بعدی چه خواهد بود؟ | ۲۸ شهریور

هفته گذشته بیت کوین با افزایش قیمت همراه بود و توانست به...

دیدگاه‌ها 2 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. بهنام شیان لرستانی
    بهنام شیان لرستانی | 20 آذر 1402

    باتشکر از مقاله مفید شما،طی چندین روز تحقیق مبلغ ۶۷۰ملیون ازین ارز خریداری کردم و بلنس کیف پولم رو خوشبختانه به یک میلیاردو سیصدو دوازده ملیون رساند،باتشکر

    • پرهام نوربخش
      پرهام نوربخش | 21 آذر 1402

      ممنون از نظرتون بهنام عزیز، خوشحالم که براتون مفید واقع شده.حتما مدیریت سرمایه رو مدنظر قرار بدید.