تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) – 2۶ مهر (1۸ اکتبر)

تاریخ انتشار: 26 مهر 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 28 آبان 1402
زمان مطالعه:  2 دقیقه
تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE) – 2۶ مهر (1۸ اکتبر)

ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)در چند روز اخیر با روندی روبه‌رشد همراه بوده و کندل‌های سبز متوالی را ثبت کرده، با بررسی بازار و دنبال کرده داده‌ها می‌توان به توجه گاوهای بازار به این ارز پی برد. همچنین حجم خوبی در چند روز اخیر داشته که نشانه خوبی برای گاوهای بازار است.

در ادامه تحلیلی از این رمزارز را مطالعه کنید و با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)– 2۶ مهر (1۸ اکتبر)

 ایپ کوین (APE)چیست؟

ایپ کوین یک توکن ERC-20 است. توکن‌های ERC-20 توکن های استانداردی هستند که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته می‌شوند. این توکن‌ها قابل‌تعویض هستند، یعنی هر ایپ کوین ارزشی برابر با دیگری دارد.

ایپ کوین ارز بومی اکوسیستم بورد ایپ یات کلاب است. این اکوسیستم یک پروتکل غیرمتمرکز است که برای ابتکارات مختلف طراحی شده است. اعضای جامعه این اکوسیستم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های آن مشارکت کنند.

ایپ کوین بلافاصله پس از راه‌اندازی توسط اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست شد. این امر باعث افزایش محبوبیت این ارز دیجیتال شد.

ایپ کوین پس از راه‌اندازی با استقبال زیادی مواجه شد. ارزش بازار این ارز دیجیتال تنها پس از گذشت یک روز به حدود 2 میلیارد دلار رسید.

معامله ایپ کوین | APE

 تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE)

با بررسی نمودار ایپ کوین (APE)در تایم هفتگی می‌توانیم روندی نزولی در ۵۰۰ روز گذشته همراه با کاهش قیمتی 95 درصدی سقف را مشاهده کرد. در ادامه مهم‌ترین نواحی قیمتی و اهداف این ارز را باتوجه‌به داده‌های موجود و شرایط بازار مشخص می‌کنیم.

 تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE)

با بررسی نمودار ایپ کوین (APE)در تایم روزانه، همان‌طور که در تایم هفتگی مشخص بود در اینجا هم می‌توان روند نزولی با کف‌های قیمتی پایین‌تر از کف قبل را مشاهده کرد؛ اما در چند روز اخیر این ارز توانسته در هفت روز گذشته به‌صورت متوالی کندل‌های صعودی هرچند ضعیفی را ثبت کند.

در حال حاضر ایپ کوین (APE)روی مقاومت استاتیک که در همین ناحیه، یعنی قیمت 1.12 تا 1.40 قرار گرفته است روبروست که پس از عبور، به مهم‌ترین مقاومتی می‌رسد که می‌تواند روند این ارز را در کوتاه‌مدت صعودی کند. این مقاومت استاتیک در محدوده قیمتی 1.3 تا 1.4 دلار قرار گرفته که یک محدوده عرضه مهم برای این ارز بشمار می‌رود. پس از شکست و تثبیت قیمتی بالای این محدوده، در مرحله اول قیمت می‌تواند به هدف 1.7 دلاری و پس از آن به اهدافی مانند 2.1 و 2.8 دلار دست پیدا کند. همچنین باتوجه‌به نمودار RSI ایپ کوین (APE) می‌توان واگرایی مثبت تشکیل شده را دید که اگر با حمایت گاوهای بازار همراه باشد توانایی تغییر روند را دارد. همچنین کف 1 دلاری مهم‌ترین ناحیه حمایتی استاتیک برای این ارز است که برای سرمایه‌گذاری یا معامله ایپ کوین (APE)بهتر است به این نواحی توجه ویژه داشته باشیم.

 تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE)

در مجموع، روند قیمتی ایپ کوین در ماه‌های اخیر نزولی بوده است. اما برخی از عوامل مثبت وجود دارند که ممکن است باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آینده شود.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

 

 

پرهام نوربخش

پرهام نوربخش

من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

تحلیل بیت کوین (BTC)؛ حرکت بعدی چه خواهد بود؟ | ۲۸ شهریور

هفته گذشته بیت کوین با افزایش قیمت همراه بود و توانست به...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر