آلت کوین‌هایی که از کف تاریخی خود هم عبور کردند

تاریخ: 28 مرداد 1402
زمان مطالعه:  1 دقیقه
آلت کوین‌هایی که از کف تاریخی خود هم عبور کردند

طی ریزش قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال در ۱۷ آگوست، رمزارزهای زیادی سطوح حمایتی خود را از دست دادند. در این بین ۳ ارز دیجیتال معروف نیز به کف تاریخی خود رسیدند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در حالی که ICP هنوز به زیر سطح حمایت استاتیک خود نفوذ نکرده است، SUI و APE حمایت‌های اصلی خود را از دست دادند. قیمت ICP از زمانی که در ۱۸ فوریه به بالاترین سطح سالانه خود در ۸٫۲۳ دلار رسید، در زیر خط مقاومت نزولی قرار گرفت. این کاهش منجر به سقوط تا قیمت ۳٫۳۵ دلار در ماه ژوئن شد و این رمزارز در ناحیه حمایت استاتیک ۳٫۵۰ دلاری ریکاوری کرد.

ریزش قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال

با این حال، ICP نتوانست مومنتوم صعودی خود را حفظ کند. در ۱۴ آگوست دوباره توسط خط مقاومت ریجکت شد و سه روز بعد به پایین‌ترین قیمت تاریخی خود، ۳٫۱۵ دلار، سقوط کرد. با وجود کاهش،ICP هنوز کندلی در زیر منطقه حمایت استاتیک ۳٫۵۰ دلار نبسته است و تا زمانی که این رخ ندهد، پتانسیل تغییر روند صعودی همچنان وجود دارد. اگر روند نزولی ادامه یابد، قیمت ICP می‌تواند تا ۲۵ درصد دیگر کاهش یابد و به حمایت بعدی در ۲٫۵۸ دلار برسد.

سقوط قیمت SUI به زیر حمایت

قیمت SUI از ۲۲ ژوئن زیر خط مقاومت نزولی قرار گرفته است. این مقاومت باعث ریجکت شدن‌های متعددی شده است که آخرین آن‌ها در ۱۳ آگوست بوده است.

سقوط قیمت SUI به زیر حمایت

نزدیک‌ترین حمایت بعدی ۰٫۱۴ دلار است که ۱۵ درصد کاهش نسبت به قیمت فعلی دارد. از سوی دیگر، اگر قیمت SUI ریکاوری کند، می‌تواند به خط مقاومت نزولی در ۰٫۵۵ دلار برسد که افزایشی ۱۷ درصدی نسبت به قیمت فعلی دارد.

بررسی وضعیت APE

قیمت APE از ۱۷ ژوئن در کانالی نزولی کاهش یافته است و در ریزش اخیر به زیر آن سقوط کرد.

بررسی وضعیت APE

ارز دیجیتال APE حمایت استاتیک خود در ۱٫۸ دلار را نیز از دست داده است و به پایین‌ترین قیمت تاریخی خود در ۱٫۳۴ دلار رسید. این یک سیگنال نزولی قوی است. یک ریکاوری قابل توجه و بازپس‌گیری حمایت از دست رفته می‌تواند ایجاد سناریویی صعودی را تقویت کند. در غیر این صورت این رمزارز پتانسیل سقوط تا ۱٫۱۱ دلار را نیز دارد.

شبنم توایی

شبنم توایی

علاقه زیادی به حوزه فناوری و فین تک دارم، درباره ارزهای دیجیتال، بلاک چین، هوش مصنوعی، وب ۳ و سایر موضوعات مرتبط با فناوری می‌نویسمو تحقیق می‌کنم. عاشق سفر و عکاسی هستمو اوقات فراغتم را با کشف جاذبه‌ها و ثبت لحظات زیبا سپری می‌کنم. بزرگترین هدفم تو زندگی یاد گرفتنه و لذت می‌برم از اینکه یادگرفته‌هامو دانش و تجربه‌ام را با دیگران به اشتراک بگذارم و از اونها هم یاد بگیرم.

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر