آخرین پیش‌بینی روند بیت کوین توسط آرتور هیز، مدیر عامل سابق بیتمکس

تاریخ: 17 تیر 1402
زمان مطالعه:  کمتر از 1 دقیقه
آخرین پیش‌بینی روند بیت کوین توسط آرتور هیز، مدیر عامل سابق بیتمکس

آرتور هیز، مدیر عامل سابق BitMEX، که برای پیش‌بینی‌ها و نظراتش در مورد بیت کوین و آلت کوین‌ها مشهور است، آخرین ارزیابی خود را از روند بیت کوین ارائه کرد. او اظهار داشت که بیت کوین به ارز دیجیتال اکوسیستم هوش مصنوعی تبدیل خواهد شد.

هیز بیان کرد که بیت کوین کاملاً دیجیتال، مقاوم در برابر سانسور و دارایی کمیاب است و ارزش ذاتی آن کاملاً به هزینه برق بستگی دارد. امروزه هیچ‌چیز برای به چالش کشیدن بیت کوین در این زمینه‌ها وجود ندارد و این ویژگی‌ها راه را برای هوش مصنوعی محور بودنِ بیت کوین هموار می‌کند.

او اضافه کرد:

من فکر می‌کنم در این مرحله، ماهیت دنیای هوش مصنوعی را می‌توان با ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین و قدرت کنترل کاربران بر دارایی‌هایشان تکمیل کرد.

او همچنین با اشاره به اینکه همبستگی بالایی بین هوش مصنوعی و بیت کوین وجود دارد، گفت که بیت کوین به دلیل ترکیب زیبایش با جنون هوش مصنوعی، پتانسیل افزایش قیمت تا 760,000 دلار را دارد.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر