نظر هوش مصنوعی Google Bard در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار

تاریخ انتشار: 22 خرداد 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 29 آذر 1402
زمان مطالعه:  1 دقیقه
نظر هوش مصنوعی Google Bard در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار

پس از صعود چشمگیر بیت کوین به نزدیک 69,000 دلار در اواخر سال 2021، اولین ارز دیجیتال بازار نوسانات قیمتی را تجربه کرد و بازار را در انتظار رکوردشکنی احتمالی بعدی خود قرار داد. بسیاری از کارشناسان توافق دارند که سطح 100,000 دلار سقف بعدی بیت کوین است که به گمانه‌زنی‌های بیشتر درباره زمان رسیدن به این نقطه عطف دامن می‌زند.

با توجه به این موضوع، از هوش مصنوعی گوگل به نام بارد (Bard) سوال کردیم که: چه چیزی می‌تواند بیت کوین را به 100,000 دلار برساند؟

بارد به احتمال رسیدن بیت کوین به 100,000 دلار اذعان و چهار عامل کلیدی را شناسایی کرد که می‌توانند بیت کوین را به این سطح برسانند. با این حال، این ابزار هشدار داد که تضمینی وجود ندارد که بیت کوین به مرز 100 هزار دلار برسد.

اولاً بارد به نقش پذیرش انبوه در سوق دادن دارایی به سقف‌های جدید قیمت تاکید کرد. این ابزار خاطرنشان کرد که تقاضا برای این دارایی احتمالاً افزایش می‌یابد؛ زیرا افراد بیشتری در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند و قیمت را بالا می‌برد.

در مرحله دوم، بارد عنوان کرد که سرمایه‌گذاران نهادی یک کاتالیزور اصلی برای افزایش بیت کوین هستند. شایان ذکر است که رکورد قبلی بیت کوین تا حدی توسط نهادهایی مانند PayPal و سازنده خودروهای الکتریکی تسلا ایجاد شد. به گفته بارد:

اگر سرمایه‌گذاران نهادی، مانند صندوق‌های بازنشستگی و هج فاندها، در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند، احتمالاً منجر به افزایش قیمت می‌شود. دلیلش این است که سرمایه‌گذاران نهادی پول زیادی برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه آنها می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت دارایی‌ها تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، پلتفرم هوش مصنوعی بیان کرد که افزایش پذیرش بیت کوین توسط دولت به عنوان یک ارز قانونی می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش دهد. در این مورد، این ابزار تاکید کرد که دخالت دولت در اقتصاد بیت کوین می‌تواند به این دارایی مشروعیت بخشد و در عین حال نفوذ و کنترل آن بر اقتصاد تقویت شود.

در نهایت، بارد بر اهمیت اخبار مثبت در افزایش ارزش بیت کوین تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد که اخبار مثبت می‌تواند به هیجانات قیمتی در صنعت دارایی‌های دیجیتال منجر شود.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. شهاب
    شهاب | 22 خرداد 1402

    مطلب جالبی بود.
    دم شما گرم.