نقشه راه بیت کوین برای رسیدن به قیمت 93 هزار دلار

تاریخ: 18 شهریور 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه

«اثر سپتامبر» تاکنون با قدرت زیاد علیه بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال بوده و الگوهای تاریخی را یادآوری کرده است. با این حال، تجزیه و تحلیل نمودار بیت کوین نشان می‌دهد که این تنها بخشی از یک اصلاح مورد انتظار، قبل از اینکه بیت کوین بتواند به سقف جدیدی برسد، است.

یکی از این تحلیلگران Cryptorphic است، بر اساس تحلیل اخیر او به نام «نقشه راه بیت کوین تا 93,000 دلار» که در TradingView منتشر کرد. در ابتدا، او از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران خواست که «قوی بمانند» زیرا به زودی اوضاع بهبود خواهد یافت.

سلام. اول از همه، قوی بمانید – همه چیز به زودی بهبود خواهد یافت! بسیاری از مردم در حال حاضر سردرگم هستند و ممکن است دارایی خود را نقد و در نهایت بازار را ترک کنند و بعداً پشیمان شوند. اما تو این کار را نکن! شما به این اطلاعات دسترسی دارید.

این معامله‌گر تجزیه و تحلیل تکنیکال خود را در بازه‌های زمانی بالا به اشتراک گذاشت و آنچه را که برای رسیدن به 93,000 دلار نیاز است، برجسته کرد. علاوه بر این، او به سطوح حمایتی و مقاومتی کلیدی اشاره کرد که باید در هفته‌های بعد به دقت رصد شوند.

نقشه راه بیت کوین تا 93,000 دلار

قابل ذکر است، این تحلیل به نمودار دوهفته‌ای بیت کوین پرداخته است و دو خط روند بلندمدت را دنبال می‌کند. خط روند حمایتی از سال 2015 شروع می‌شود، در حالی که نقطه آغاز مقاومت از دسامبر 2017 است و هرکدام کف و سقف‌های بالاتر تشکیل دادند. تلاقی آنها نقشه راه کلی را تا 93,000 دلار و بیشتر دنبال می‌کند.

علاوه بر این، این تحلیلگر سطوح حمایت میانی را در بازه‌های زمانی پایین‌تر مشخص کرد، که به نظر او قبل از بازگشت بازار صعودی در میان احساسات نزولی فعلی، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سطوح حمایتی کلیدی بیت کوین قبل از رسیدن به 93 هزار دلار

این تحلیلگر به دو «منطقه تلاقی» اشاره کرد که در صورت حفظ «می‌تواند نشانگر یک جهش قوی و حرکت رو به بالا باشد.» (دایره‌های مشکی)

اول، یک محدوده روانی مهم بین 50,521 دلار و 50,081 دلار، نزدیک به عدد رند 50 هزار دلار است. دومین سطح نیز بین 46,216 تا 46,930 دلار قرار دارد؛ اگرچه او معتقد است با توجه به قدرت سطح اول، احتمال آن کمتر است.

او خوش‌بین است که پس از تست این حمایت‌ها، بیت کوین می‌تواند به سرعت به بالاترین حد خود بین 70 تا 72 هزار دلار و حتی بالاتر – بین 89 تا 93 هزار دلار برسد.

آنچه تحلیلگران دیگر در مورد بیت کوین می‌گویند

تحلیلگری با  ForexX Mindset هشدار داد که ممکن است قیمت تا 51,181 دلار کاهش یابد و عقیده دارد که این یک گام ضروری قبل از شکل گیری «الگوی الماس گاوی» است.

در همین حال، Credible Crypto به رسیدن بیت کوین به «هدف نزولی» خود به زیر 54,500 دلار اشاره کرد و گفت که حالا گاوها می‌توانند شروع کنند.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

کاهش چشمگیر 10 درصدی هش‌ریت بیت کوین: داستان چیست؟

داده‌ها نشان می‌دهد که هش‌ریت استخراج بیت کوین از زمان ثبت...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر