تحلیل سیویک (CVC)؛ رشد قیمت تا کجا ادامه دارد؟ | ۱۵ مهر

تاریخ: 15 مهر 1403
زمان مطالعه:  3 دقیقه
تحلیل سیویک (CVC)؛ رشد قیمت تا کجا ادامه دارد؟ | ۱۵ مهر

در ماه گذشته، رمزارز سیویک (CVC) با رشد قابل توجهی مواجه شد و موفق به جلب توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران شد. باتوجه‌به داده‌های سایت کوین گکو خواهیم یافت، سیویک (CVC) در روز اخیر ۲۳ درصد و در ماه اخیر بالغ بر ۱۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. سیویک (CVC) از نظر ارزش بازار در رتبه ۲۹۰ قرار دارد و در محدوده ۰.۲۲ دلار معامله می‌شود.

اطلاعات رمزارز سیویک (CVC)

برای اطلاعات بیشتر درباره سیویک (CVC)، ‌پیشنهاد می‌کنیم مقاله آشنایی با پلتفرم سیویک (CVC) را مطالعه فرمایید.

نگاه کلی به نمودار رمزارز سیویک (CVC)

با نگاهی به نمودار هفتگی سیویک (CVC) و بررسی این رمزارز در مقیاس کلی و بلندمدت، مشاهده می‌کنیم که قیمت درگیر مقاومت داینامیک خود است و اکنون در نزدیکی این ناحیه مقاومتی معامله می‌شود.تحلیل قیمت سیویک (CVC)چنانچه در نمودار مشاهده می‌شود، در صورت موفقیت سیویک در عبور از این سطح مقاومت داینامیک، می‌توان انتظار داشت که یک حرکت صعودی جدید، معادل با گام صعودی قبلی، آغاز شود. در این صورت، سیویک قادر خواهد بود به اهداف بالاتری دست یابد و روند رشد خود را ادامه دهد.

مهم‌ترین نواحی قیمتی برای سیویک (CVC)

باتوجه‌به نمودار روزانه سیویک، می‌توان مشاهده کرد که این رمزارز اکنون در روند قدرتمند صعودی است و در نزدیکی ناحیه عرضه و مقاومت در قیمت 0.28 دلار قرار دارد.

سیویک
خرید و فروش آسان سیویک در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید سیویک

درصورتی‌که قیمت توانایی عبور از این ناحیه مقاومتی را نداشته باشد، انتظار می‌رود طبق تصویر زیر، با افزایش عرضه مواجه شود و روندی اصلاحی را به سمت حمایت‌های مشخص شده آغاز کند. همچنین درصورتی‌که سیویک توانایی عبور از این محدوده مقاومتی را داشته باشد و بالای این ناحیه تثبیت کند، می‌تواند تا هدف بعدی که در نمودار قابل مشاهده است، رشد قیمت را تجربه کند.

تحلیل قیمت سیویک (CVC)

با تحلیل نمودار سیویک (CVC) در تایم فریم روزانه، ‌می‌توانیم چند ناحیه مهم برای این رمز ارز مشخص کنیم که قیمت می‌تواند به آنها واکنش نشان دهد. این نواحی عبارت‌اند از:

  • ناحیه حمایت کوتاه‌مدت در قیمت 0.18 دلار
  • محدوده حمایت و تقاضا در قیمت 0.13 دلار
  • ناحیه مقاومت و عرضه در قیمت 0.28 دلار
  • سطح هدف و مقاومت واقع در قیمت 0.43 دلار

بررسی فاندامنتال ررمزارز سیویک (CVC)

در ادامه به بررسی داده‌های فاندامنتال این رمزارز می‌پردازیم.

دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    تعداد آدرس‌های هولدرها بر اساس زمان نگهداری

    این شاخص از اواسط نوامبر 2023 با شیب بیشتری به روند صعودی خود ادامه داده است. با این حال، در حال حاضر تعداد آدرس‌های هولدرها وارد یک فاز خنثی شده است. با توجه به وضعیت مناسب بازار ارزهای دیجیتال، انتظار می‌رود این روند دوباره صعودی شود و در نتیجه قیمت رمزارز CRC نیز افزایش پیدا کند.

    آدرس‌های هولدرها بر اساس زمان نگهداری

    آدرس‌های هولدرها بر اساس زمان نگهداری | منبع: Intotheblock

    جریان خالص هولدرهای بزرگ

    این شاخص پس از کاهش در اوایل سپتامبر، یک روند صعودی را آغاز کرده و در حال ثبت سقف‌ها و کف‌های جدید است. تعداد هولدرهای سیویک کاهش یافته، اما انتظار می‌رود این افت به زودی به پایان برسد و روند صعودی از سر گرفته شود که به دنبال آن قیمت رمزارز CVC نیز افزایش خواهد یافت.

    جریان خالص سرمایه‌گذاران بزرگ سیویک

    جریان خالص سرمایه‌گذاران بزرگ سیویک | منبع: Intotheblock

    سخن پایانی

    ارز دیجیتال سیویک (Civic) با نماد CVC، یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که هدف آن ارائه راهکارهای هویتی دیجیتال و احراز هویت است. این ارز با استفاده از فناوری بلاکچین، به کاربران اجازه می‌دهد که هویت خود را به‌صورت ایمن و خصوصی مدیریت کنند و اطلاعات شخصی خود را در اختیار سرویس‌ها و برنامه‌ها قرار دهند.

    به‌طورکلی، آینده سیویک وابسته به پذیرش فناوری‌های هویتی، نیاز به امنیت در فضای آنلاین و همکاری‌های استراتژیک آن با دیگر بازیگران بازار است.

    توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

    پرهام نوربخش

    پرهام نوربخش

    من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    تحلیل بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال؛ آیا کاهش قیمت‌ها ادامه دارد؟

    هفته‌ای که گذشت، یکی از پرحادثه‌ترین دوره‌ها برای بازارهای...

    تحلیل آنچین بیت کوین؛ ۸ تا ۱۲ مهر ۱۴۰۳

    با جهش دوباره قیمت بیت کوین تا سطح ۶۶ هزار دلار، از زمان...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر