هشدار رابرت کیوساکی در مورد بازارهای مالی: سقوطی بزرگ در راه است

تاریخ: 14 مرداد 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

رابرت کیوساکی، نویسنده «پدر پولدار، پدر فقیر»، اعلام کرد که سقوط بازار سهام فرا رسیده و زیان‌های چشمگیری در انتظار سرمایه‌گذاران است. وی تاکید کرد که این سقوط یک فرصت عالی برای کسانی است که منتظر خرید دارایی‌ها با قیمت‌های پایین هستند. کیوساکی به مردم توصیه کرد که این رکود را به عنوان فرصتی برای ثروتمندتر شدن در نظر بگیرند و سودهای قابل توجهی برای طلا، نقره و بیت کوین در آینده پیش‌بینی کرد.

رابرت کیوساکی که به‌خاطر بینش‌های مالی تأثیرگذارش شناخته می‌شود، روز جمعه با پیامی واضح در مورد بازار سهام در شبکه اجتماعی ایکس حضور یافت. «پدر پولدار پدر فقیر» که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر تالیف شد، بیش از 6 سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و بیش از 32 میلیون نسخه به 51 زبان در 109 کشور به فروش رسانده است.

این نویسنده معروف اعلام کرد:

همانطور که بسیاری هشدار داده‌اند، سقوط بازار سهام فرا رسیده است.

کیوساکی توصیه‌های مربی «پدر ثروتمند» خود را برجسته و تأکید کرد که رکود بازار، فرصت‌های سودآوری را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. او توضیح داد: «پدر ثروتمند به من و پسرش یاد داد وقتی بازارها سقوط می‌کنند، زمانی است که ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند.»

او در ادامه افزود: «بازارها در حال سقوط هستند. این خبری عالی است. حالا نوبت شماست که ثروتمندتر شوید.»

بیت کوین
خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید بیت کوین

کیوساکی مدت‌هاست که توصیه به خرید طلا، نقره و بیت کوین کرده است. او اخیراً یک سقوط اقتصادی قریب‌الوقوع و به دنبال آن یک بازار صعودی بزرگ را پیش‌بینی کرد که بیت کوین احتمالاً به 10 میلیون دلار، طلا به 15,000 دلار در هر اونس و نقره به 110 دلار در هر اونس می‌رسد. او این پیش‌بینی را به کاهش اعتماد به ارزهای فیات و روندهای تاریخی بازار نسبت می‌دهد.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها 1 دیدگاه
در پاسخ به دیدگاه کاربر
  1. کیوسک
    کیوسک | 14 مرداد 1403

    ایشون گل میزنه.