رالی 25 درصدی ارز دیجیتال Aave در 7 روز: داده‌ها چه می‌گویند؟

تاریخ: 24 تیر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
رالی 25 درصدی ارز دیجیتال Aave در 7 روز: داده‌ها چه می‌گویند؟

در حالی که قیمت رمزارز آوه (Aave) در هفته گذشته رشد قابل توجهی را ثبت کرده، اما تعداد هولدرهای آن روبه‌کاهش بوده است. این آلت کوین در 24 ساعت گذشته 3 درصد رشد داشته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت 102.3 دلار معامله می‌شود – سطحی که آخرین بار در اواخر ماه می مشاهده شده بود.

این دارایی در هفت روز گذشته با افزایش احساسات صعودی بازار کریپتو، 25.3 درصد سود نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است. ارزش بازار آن در حال حاضر 1.52 میلیارد دلار است که آن را به پنجاه و سومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می‌کند.

افزایش قیمت Aave در حالی رخ می‌دهد که ارزش کل قفل شده (TVL) پروتکل تامین مالی غیرمتمرکز 7.5 درصد افزایش یافته و به 12.3 میلیارد دلار رسیده است.

داده‌های Defi Llama نشان می‌دهد که این پلتفرم 5.38 میلیون دلار کارمزد جمع آوری کرده و در همین بازه زمانی بیش از 862,600 دلار درآمد ایجاد کرده است.

از سوی دیگر، داده‌های Santiment از کاهش تعداد کل هولدرهای Aave از 168,340 به 167,900 آدرس منحصر به فرد در هفت روز گذشته اشاره دارد.

کل بهره باز (OI) نیز از 31 میلیون دلار در 7 جولای به 55 میلیون دلار در زمان نگارش این مطلب افزایش یافته است. در این شرایط، به دلیل حرکت بالقوه نهنگ‌ها و افزایش نقدینگی، نوسان قیمت بالایی برای دارایی انتظار می‌رود.

خرید آوه

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در هفته گذشته به طور مداوم به سمت بالا حرکت کرده و از 38 به 63 رسیده است. این شاخص نشان می‌دهد که این توکن اندکی به مرحله اشباع خرید نزدیک شده و برداشت سود کوتاه مدت، توسط سرمایه‌گذاران، در این شرایط طبیعی است.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر