افزایش قیمت توکن‌های مرتبط با دونالد ترامپ پس از تلاش برای ترور او

تاریخ: 24 تیر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
افزایش قیمت توکن‌های مرتبط با دونالد ترامپ پس از تلاش برای ترور او

قیمت چندین میم کوین با مضمون دونالد ترامپ، در چند ساعت گذشته پس از اینکه رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری از یک سوءقصد جان سالم به در برد، افزایش یافت. ترامپ که در چند وقت اخیر علناً حمایت خود را از دارایی‌های دیجیتال اعلام کرده، همچنان در مرکز توجه اکوسیستم کریپتو باقی مانده است، به ویژه با انتخابات ایالات متحده که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود.

واکنش مثبت میم کوین‌های دونالد ترامپ به ترور او

ویدئوهای منتشر شده در 13 جولای نشان می‌دهد که دونالد ترامپ در میان صدای شلیک گلوله، هنگام سخنرانی در یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، روی زمین افتاده است. رئیس‌جمهور سابق آمریکا که زخمی شده بود به سرعت توسط ماموران سرویس مخفی ایالات متحده تحت پوشش قرار گرفت و به سرعت او را از این صحنه دور کردند.

در واکنش به این رویداد، میم کوین‌های مبتنی بر تصویر و شخصیت دونالد ترامپ، افزایش قیمت قابل توجهی را به ثبت رساندند. بر اساس داده‌های DexScreener، توکن MAGA، در بلاک چین اتریوم، پس از اخبار مربوط به این حادثه، از 6.17 دلار به 10.46 دلار افزایش یافت. در همین حال، توکن donald tremp در شبکه سولانا از 0.39 دلار به 0.84 دلار افزایش یافت که نشان‌دهنده افزایش 132.35 درصدی قیمت است.

علاوه بر تاثیرات قیمت بر روی توکن‌های موجود، به سرعت میم کوین‌های زیادی با مضمون دونالد ترامپ با افزایش قیمت قابل‌توجه ایجاد شده است. شایان ذکر است که Make Ear Great Again در بلاک چیت سولانا در چند ساعت گذشته 30,982 درصد افزایش داشته است.

نظرات ترامپ در مورد تیراندازی اخیر

در همین حال، دونالد ترامپ بیانیه‌ای درباره این حادثه منتشر کرده که در آن به جزئیات این اتفاق پرداخته است. رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود یعنی Truth Social نوشت:

گلوله‌ای به من شلیک شد که قسمت بالای گوش راستم را سوراخ کرد. فوراً فهمیدم که مشکلی وجود دارد و احساس کردم که گلوله روی پوست را شکافته است. خونریزی زیادی رخ داد، سپس متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. خداوند آمریکا را در پناه خود نگه دارد!

نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری نیز تایید کرد که تیرانداز کشته شده است. بر اساس داده‌های سایت پیش‌بینی انتخابات پولی مارکت، شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پس از سوءقصد نافرجام اکنون به 70 درصد رسیده است.

 

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر