افزایش 2200 درصدی TVL تن کوین نسبت به 4 ماه گذشته

تاریخ انتشار: 27 خرداد 1402 | آخرین به‌روزرسانی: 27 خرداد 1402
زمان مطالعه:  1 دقیقه
افزایش 2200 درصدی TVL تون کوین نسبت به 4 ماه گذشته

طبق گزارش DefiLlama، ارزش کل قفل شده تن کوین در چهار ماه گذشته بیش از 2200 درصد افزایش یافته و به 18 میلیون دلار رسیده است.

برای دسترسی به صفحه قیمت و خرید تن کوین، کلیک کنید.
ارزش کل قفل شده‌ تون کوین (TON)

ارزش کل قفل شده‌ تن کوین (TON) – (لینک نمودار)

تیم تن کوین در اعلامیه‌ای گفتند:

ما می‌توانیم این را به عوامل مختلفی نسبت دهیم، از جمله برنامه تشویقی افزایش نقدینگی دیفای (DeFi) که اخیراً راه‌اندازی شده است؛ گسترش مستمر پروژه‌های مبتنی بر TON، و علاقه عمومی در حال رشد به برنامه‌های نوآورانه TON dApps.

دیفای که به عنوان بخش مسلط بر اکوسیستم مقیاس پذیر TON حضور دارد، برای پردازش تراکنش‌های مقرون به‌صرفه و سریع در زمان شلوغی شبکه طراحی شده است. برنامه غیرمتمرکز (dApp) پیشرو با بالاترین TVL همچنان Megaton Finance با 10 میلیون دلار است.

در طول 30 روز گذشته، صرافی‌های غیرمتمرکز DeDust با بیش از 371٪ افزایش به 4.9 میلیون دلار، و STON.fi با رشد بیش از 480٪ به 3.4 میلیون دلار ارزش کل قفل شده دست یافتند.

مبین حسینی

مبین حسینی

زندگی من توی کامپیوتر و دنیای دیجیتال می‌گذره؛ عاشق فناوری بلاک‌چین و تکنولوژی‌های دیجیتالی‌ام و فعالیت توی اکوسیستم و کامیونتی کریپتو رو خیلی دوست دارم. اوقات فراغتم رو یا بازی می‌کنم، یا به پروژه‌های شخصیم می‌رسم. هیچی بلد نیستم ولی تا دلت بخواد کنجکاو و فضولم :))

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر