یکی از مهم‌ رسالت‌های صرافی بیت پین، رفع نیازهای کاربران است؛ ازاین‌رو توجه ویژه‌ای به بخش پشتیبانی داشته و دارای کارشناسان مجربی برای برطرف ساختن نیازها و چالش‌های کاربران است. به عبارت دیگر، گفتگو و برقراری ارتباط از کانال‌های مختلف با پشتیبانی آنلاین بیت پین، یکی از پررنگ‌ترین مزایای این صرافی برای کاربران است. با کمک این ویژگی، به‌سادگی می‌توانید در 24 ساعت شبانه‌روز، بدون واسطه با کارشناسان پشتیبانی بیت پین، درباره هر مشکلی که در زمینه خرید ارز دیجیتال، فروش، ثبت سفارشات، کار با پنل و … دارید، گفتگو کنید. درواقع، چت آنلاین، کانالی برای رفع مشکلات و راهنمایی کاربران در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اما چطور می‌توانیم از چت آنلاین، بهینه استفاده کنیم تا به پاسخ سؤال خود برسیم؟

در این نوشتار تلاش کردیم تا با ذکر چند مورد، شما را با اصول گفتگو با پشتیبان آنلاین بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید به‌سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن، پاسخ خود را دریافت کنید. با ما همراه باشید.

فرهنگ استفاده از پشتیبانی آنلاین بیت پین

کارشناسان ما در پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روز در حال پاسخگویی به شما کاربران و همراهان عزیز هستند. برای کمک به پاسخگویی سریع و استفاده‌ی بهینه از پشتیبانی بیت پین، پیشنهاد می‌کنیم این موارد را در زمان گفتگو، در نظر بگیرید:

  1. برای دریافت راهنمایی سریع‌تر، بخش راهنما، در سایت و اپلیکیشن گنجانده‌شده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از طرح مشکل در چت آنلاین، ابتدا به بخش راهنمای بیت پین مراجعه کنید و در صورت پیدا نکردن پاسخ، با کارشناسان آنلاین تماس برقرار کنید.
  2.  اگر به اطلاعات بیشتری در مورد بلاک چین و شبکه‌های آن نیاز دارید، می‌توانید به آکادمی بیت پین مراجعه کرده و از بخش‌های مربوطه، محتوای مورد نیاز خود را بیابید.
  3. در صورت درخواست نام کاربری، تلفن همراه و یا ایمیل، لطفاً این اطلاعات را برای پیگیری‌های بعدی، به‌صورت کامل وارد کنید.
  4. در صورت پیدا نکردن مشکل از مرکز راهنمای بیت پین، مشکل خود را به طور کامل به همراه اطلاعات مورد نیاز، در پیام اول ارسال کنید.
  5. برای جلوگیری از اتلاف وقت و کمک به پاسخگویی سریع، از احوال‌پرسی در چت خودداری کنید و سؤال خود را در همان ابتدای گفتگو، طرح کنید! در صورت ارسال سلام و…، پاسخی از پشتیبان دریافت نمی‌کنید.
  6. پیام‌های خود را در قالب یک پیام بنویسید تا سریع‌تر به پشتیبانی متصل شوید؛ در صورت ارسال پیام مجدد، به انتهای صف انتظار منتقل می‌شوید و پیامتان دیرتر پاسخ داده خواهد شد.
  7. وظیفه‌ی اصلی پشتیبانی آنلاین، راهنمایی و حل مشکلات فنی است.
  8. از درخواست تحلیل، سیگنال و پیشنهاد خرید در چت آنلاین خودداری کنید؛ چرا که این وظیفه‌ی تیم پشتیبانی نیست.
  9. پس از ارسال پیام به‌صورت کامل، لطفاً منتظر بمانید تا اولین کارشناس به سؤال شما پاسخ دهد.
  10. با توجه به تعداد درخواست‌های زیاد، میانگین مدت‌زمان انتظار حدود 1 تا 5 دقیقه است. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم کمی صبور باشید و منتظر پاسخ پشتیبان باشید.
  11. تمامی درخواست‌های واریز و برداشت، به‌صورت سیستمی و خودکار در بازه‌های زمانی مختلف انجام می‌شود. پشتیبانی آنلاین بیت‌پین هیچ نقشی در تسریع فرآیند واریز و برداشت نداشته و برای واریز به حساب بانکی باید منتظر انجام فرآیند توسط شاپرک باشید.
  12. بخش سود و ضرر در صرافی‌های ارز دیجیتال معنایی ندارد و به‌طور معمول در کارگزاری‌های بورس استفاده می‌شود.
  13. بازارهای مالی و به‌خصوص بازار ارزهای دیجیتال، ریسک بالایی دارند و برای استفاده از این بازار و کسب سود باید پیوسته در حال آموزش باشید تا ضرر کمتری ببینید.
  14. با توجه به تجربه‌ی پشتیبان‌ها در حل مشکلات مشابه، لطفاً به راهنمایی پشتیبان دقت کنید و مراحل را به‌صورت کامل انجام دهید.
  15. اگر تسلط لازم در خصوص انجام مراحل گفته‌شده توسط پشتیبان را ندارید، از یک فرد آگاه کنار خود کمک بگیرید تا مشکل سریع‌تر حل شود.
ما در مجموعه بیت پین، تلاش می‌کنیم تا شما با آرامش خاطر بیشتر به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید؛ از اینکه با ما در ارائه خدمات بهتر همکاری می‌کنید، سپاسگزاریم.