به نظر شما صرافی بیت‌پین در یک سال گذشته چند کمپین برگزار کرده است؟ البته باید سوال را کمی ساده کنیم و درباره تعداد کمپین‌های بزرگ بیت‌پین بپرسیم؛ چون کمپین‌های ریز و درشت بیت‌پین کم نبوده است. بیت‌پین از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا اوایل سال ۱۴۰۴، پنج کمپین بزرگ برگزار کرد؛ از کمپین «پین‌فینیتی» تا کمپین عیدانه «سکه سولانا». در این مطلب نگاهی به این کمپین‌ها خواهیم انداخت و مرورشان خواهیم کرد. پس از یادآوری جشنواره‌ها در انتهای مطلب خبری خوب برای شما داریم.

پین‌فینیتی؛ بزرگ‌ترین کمپین کریپتویی ایران

کمپین یا بهتر بگوییم بازی پین‌فینیتی با شعار «اینجا یه بیت، پین شده» در ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ شروع و در ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ به اتمام رسید. این کمپین سه فاز داشت و کاربران با انجام مراحل ساده اما، مستمر امتیاز یا «پین»‌ خود را افزایش می‌دادند. جوایز اصلی این رقابت «یک بیت‌کوین کامل» و «سه اتریوم برای سه شرکت‌کننده برتر» بود. در نظر داشته باشید، جوایز اصلی این کمپین در آن زمان حدود ۵ میلیارد تومان ارزش داشت و ارزش آن‌‌ها در گذر زمان با توجه به ماهیت بازار نیز افزایش پیدا کرده است.

شرکت در این کمپین سه مزیت به همراه داشت:

۱. افرادی که با بازار کرپیتو آشنایی نداشتند، با انجام مراحل ساده مانند عضویت و احراز هویت نیز امتیاز می‌گرفتند و قدم‌به‌قدم با بازار آشنا می‌شدند.
۲. تریدرهای حرفه‌ای ضمن کسب سود از معاملاتشان، با انجام هر معامله شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی افزایش می‌دادند.
۳. گستردگی جوایز و روش‌های کسب امتیاز این امکان را فراهم کرده بود که افراد بیشتری برای برنده شدن شانس داشته باشند.

در جریان کمپین پین‌فینیتی، با مشارکت ۹۱۶ هزار نفر در این بازی، کاربران بیت‌پین به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسید. اگر علاقه‌مند هستید جزئیات بیشتری درباره این کمپین بزرگ بیت‌پین بدانید، پیشنهاد می‌کنم گزارش جامع کمپین پین‌فینیتی را مطالعه کنید.

همستر پارتی؛ کمپین تعامل و تعهد

بازی‌های تلگرامی مانند همستر کامبت، موج زیادی از کاربران جدید را به کریپتو اضافه کردند؛ کاربرانی که اطلاعات زیادی از کریپتوکارنسی نداشتند و صرفا به‌خاطر سهولت موجود در کسب درآمد از یک بازی، پا به این میدان گذاشته بودند. بیت‌‌پین در این شرایط تصمیم گرفت علاوه‌بر ایجاد یک تجربه سرگرم‌کننده و اهدای جوایز مختلف، آشنایی افراد با بازار را افزایش دهد و مهارت‌های جدید به آن‌ها بیاموزد.

کمپین «همستر پارتی» از ۷ مرداد ۱۴۰۳ شروع و نزدیک به دو ماه ادامه داشت. کاربران با انجام ماموریت‌های مختلف مانند واریز، معامله، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و معامله همستر پس از لیست شدنش، در رقابت شرکت داده می‌شدند. صرافی بیت‌پین نیز با تولید محتواهای مختلف در قالب وبینار، ویدیو و مقاله سعی در افزایش آگاهی کاربران در این زمینه داشت.

همه انتظار داشتند که توکن همستر با قیمت قابل‌توجهی لیست شود؛ اما در تاریخ ۵ مهر زمانی که قیمت و تعداد اختصاص‌یافته توکن همستر مشخص شد، کاربران زیادی از این قضیه دل‌سرد شدند. بیت‌پین تصمیم گرفت برای اینکه توانسته باشد تجربه بهتری برای کاربرانش ایجاد کرده باشد، پرافیت به‌دست‌آمده توسط هر کاربر را پیش از تبدیل به توکن همستر، پنج برابر کرد.

تعداد کم توکن‌های اختصاص‌یافته به هر کاربر تنها تمام ماجرا نبود. هم‌زمان با لیست شدن توکن همستر در صرافی‌های جهانی، بیت‌پین نیز با لیست کردن این توکن در صرافی امکان خرید و فروش همستر را برای کاربرانش فراهم کرد، اما «عملکرد غیراستاندارد پروژه همستر در شبکه تون»، «حجم بالای تراکنش‌ها در بلاک‌چین تون» و «برخی مشکلات فنی داخلی بیت‌پین» باعث شد واریزی بخشی از کاربران با تاخیر انجام شود. طبق بررسی تیم تحلیل داده بیت‌پین حدود ۵.۷ درصد از کاربران بیت‌پین به علت افت قیمت توکن همستر، تحت تاثیر قرار گرفتند. بیت‌پین ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی، مابه‌التفات ناشی از تاخیر در واریز توکن همستر را محاسبه و پرداخت کرد.

جزئیات کامل این کمپین را می‌توانید از این لینک مشاهده و مطالعه کنید.

اسلایس؛ کمپینی فراتر از بازار کریپتو

بیت‌پین با همکاری اسنپ‌فود اولین کمپین مشترک میان یک کسب‌وکار کریپتویی و غیرکریپتویی را در آذرماه ۱۴۰۳ رقم زدند. شرکت‌کنندگان این کمپین جوایز اسلایسی دریافت می‌کردند؛ به‌طوری که هر اسلایس یک هشتم از کل جایزه را شامل می‌شد. جایزه‌های بزرگ این کمپین «۳ اسلایس بیت‌کوین برای ۳ نفر»، «۸ اسلایس اتریوم برای ۸ نفر»، «۲۰ اسلایس BNB برای ۲۰ نفر»، «۵۰ اسلایس سولانا برای ۵۰ نفر» و «۱۰۰ اسلایش آوالانچ برای ۱۰۰ نفر» بود. ارزش کل جوایزی که در این کمپین داده شد، به بیش از ۹ میلیارد تومان می‌رسید.

کمپین اسلایس بیت‌پین و اسنپ‌فود مراحل ساده‌ای داشت. کاربران برای دریافت جایزه، باید گردانه شانس را می‌چرخاندند و درصورتی که سه قطعه گردانه به شکل کوین‌هایی که بالاتر نام بردیم، ظاهر می‌شدند، برنده جوایز اصلی می‌شدند؛ در غیر این صورت، کد تخفیف یا جوایز دیگر شامل حالشان می‌شد. برای چرخاندن نیز نیاز به شانس داشتند که می‌توانستد با انجام کارهایی مثل «سفارش از اسنپ‌فود»، «احراز هویت در بیت‌پین»، «واریز ۱ میلیون تومان در بیت‌پین» و «دعوت از دوستان» شانس خود را افزایش می‌دادند. بیش از یک میلیون نفر در گردونه شانس شرکت کردند و ۲۵۰ هزار کاربر جدید به صرافی بیت‌پین اضافه شد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در مطلب مرتبط با آن بخوانید.

ریفرال؛ کمپینی برای افزایش دوستی و درآمد

بازار کریپتو فضایی مناسب برای شبکه‌سازی و افزایش درآمد از این طریق هست. صرافی بیت‌پین مفهوم شناخته‌شده «ریفرال» را برای اولین بار به شکل جدیدی تعریف کرد. اگر صرفا با دعوت از دوستانتان به یک پلتفرم یک کد تخفیف یا هدیه نقدی دریافت می‌کردید، از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ می‌توانید به شکل دیگر با دعوت از دوستانتان کسب درآمد کنید.

کمپین ریفرال بیت‌پین با شعار «حساب حسابه، رفیق درآمد» در یک بازه زمانی حدودا دو هفته‌ای پس از شروع، جوایز و پاداش‌های متفاوت‌تری را نسبت به شرایط حال حاضر اهدا کرد. سرویس اختصاصی ریفرال بیت‌پین در چهار لیگ طراحی شده که با توجه به تعداد دعوتتان می‌توانید به لیگ‌های بالاتر راه پیدا کنید و از مزایای منحصربه‌فرد هرکدام بهره‌مند شوید.

سکه امسال سولاناست؛ سین هفت‌سین ۱۴۰۴ با بیت‌پین

آخرین کمپین بزرگی که در بیت‌پین بزرگ شد، مربوط به عید سال ۱۴۰۴ بود. این کمپین با هدف آشنایی بیشتر کاربران با پروژه سولانا صورت گرفت؛ زیرا طبق عملکرد این پروژه در سال گذشته و بررسی تیم تحلیل آکادمی بیت‌پین، سولانا می‌تواند یک رمرزارز پرپتانسیل برای سرمایه‌گذاری در سال جاری باشد.

برای شرکت در قرعه‌کشی «۵۰ سولانا» کافی بود در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۴ در بیت‌پین ثبت‌نام می‌کردید یا جزو کاربران جدیدی بودید که با کد رفرال ثبت‌نام کرده‌اند یا جزو کاربران قدیمی و جدیدی بودید که دوستانتان را در این بازه به صرافی دعوت کرده‌اید.

کمپین‌های بیت‌پین چه ویژگی‌هایی دارد؟

کمیپن‌های بیت‌پین به‌طوری طراحی می‌شوند که علاوه‌بر ایجاد فرصتی برای کسب درآمد و برنده‌شدن جایزه، افراد بیشتری را به‌صورت اصولی با فضای کریپتو آشنا کند. به همین خاطر صرافی بیت‌پین در کنار مانور تبلیغاتی، روی تولید محتوای غنی در آکادمی خود تمرکز دارد.

علاوه‌بر موارد بالا، طراحی خود کمپین‌ها به‌شکلی انجام می‌شود که فاقد هرگونه پیچید‌گی باشد و کاربران به‌راحتی بتوانند در آن مشارکت داشته باشند. تعدد کمپین‌های بزرگ بیت‌پین نیز این امکان را فراهم می‌کند که بارها و بارها شانس خود را امتحان کنید و برنده جوایز بزرگ باشید.

این داستان ادامه دارد

این خبر را باید به شما بدهیم که همچنان مسیر بیت‌پین در برگزاری کمپین‌های بزرگ و هیجان‌انگیز ادامه دارد. به زودی کمپین بزرگی در بیت‌پین برگزار خواهد شد که مانند کمپین‌های قبلی هیجان‌انگیز، جذاب و پرجایزه خواهد بود. منتظر خبرهای آن باشید و کانال‌های اطلاع‌رسانی صرافی بیت‌پین را دنبال کنید.