اطلاعیه شماره ۷
بیتپینی عزیز؛
با توجه به افزایش اختلال در زیرساختهای اینترنت کشور، به منظور سهولت در دسترسی به حساب کاربری شما و همچنین اطمینان خاطر بابت تمهیدات اتخاذ شده، موارد زیر را به اطلاعتان میرسانیم.
۱- با توجه به ملی شدن اینترنت در برخی اپراتورها و غیر فعال شدن سرویس چت آنلاین، میتوانید از طریق ثبت تیکت و یا تماس با کالسنتر بیتپین با همکاران ما در پشتییبانی بیتپین به صورت شبانهروزی در ارتباط باشید. استفاده از چت آنلاین نیز از طریق اتصال به VPN در دسترس شماست.
۲- در صورت قطع کامل اینترنت بینالمللی، امکان ارسال کد تایید به ایمیل مقدور نخواهد بود، لذا توصیه میکنیم هرچه سریعتر، از طریق این راهنما نسبت به تغییر رمز دو عاملی خود به Google Authenticator یا پیامک اقدام کنید.
۳- مستقل از زیرساختهای اینترنت کشور، دارایی کاربران به صورت کاملا امن در سیستمهای ذخیرهسازی سرد نگهداری میشود و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
۴- واریز و برداشت رمزارزی در بیتپین کامل فعال است اما ممکن است در برخی موارد تشخیص واریزهای رمزارزی و یا پردازش برداشتها با اختلال همراه شود که در این صورت میتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید تا مساله پیگیری شود.
۵- مشکلات زیرساختی اینترنت ممکن است مشکلاتی را برای زیرساخت بانکی کشور نیز ایجاد کند و برخی از واریزها و برداشتهای ریالی بیش از حد معمول در حال پردازش بمانند. بیتپین در تلاش است ضمن پیگیری سریع این موارد، مشکلات این بخش را به حداقل برساند.
۶- در صورت داخلی شدن اینترنت در کشور، اطلاعات رسمی بیتپین را از طریق کانالهای بیتپین در بله و ایتا دنبال کنید.
با همراهی شما عزیزان، این روزهای سخت را کنار یکدیگر پشت سر خواهیم گذاشت.