تحلیل کاردانو (ADA)؛ شروع روند صعودی نزدیک است؟ | ۲۹ مهر

تاریخ: 29 مهر 1403
زمان مطالعه:  3 دقیقه
تحلیل کاردانو (ADA)؛ شروع روند صعودی نزدیک است؟ | ۲۹ مهر

کاردانو (ADA)، یکی از پروژه‌های برجسته در دنیای ارزهای دیجیتال، در ماه گذشته عملکردی نوسانی و نسبتاً خنثی را به نمایش گذاشت. با نگاهی به داده‌های منتشر شده در سایت کوین گکو، مشاهده می‌کنیم که این رمزارز در طول ۳۰ روز گذشته با کاهش ۲.۴ درصدی ارزش مواجه شده است. این کاهش در مقایسه با نوسانات شدید بازار چندان چشمگیر نیست، اما نشان‌دهنده وضعیت پر چالش کاردانو است.

قیمت و مشخصات کاردانو (ADA)

برای اطلاعات بیشتر درباره کاردانو، ‌پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارز دیجیتال کاردانو (Cardano) چیست؟ را مطالعه فرمایید.

بررسی نمودار روزانه کاردانو (ADA)

نمودار رمزارز کاردانو در تایم فریم روزانه، نشان می‌دهد که قیمت در حال حرکت در الگوی فشردگی است. در حال حاضر قیمت کاردانو در نزدیکی کف این الگو قرار دارد.نمودار تحلیل قیمت کاردانو (ADA)درصورتی‌که قیمت موفق به حفظ محدوده حمایت 0.33 دلاری شود، می‌توان انتظار داشت به سمت نواحی مقاومتی و قیمت‌های بالاتر که در تصویر قابل مشاهده است، حرکت افزایشی‌اش را شروع کند و روندی صعودی داشته باشد.

بهترین سطوح قیمت کاردانو (ADA)

با مشاهده نمودار کاردانو در تایم فریم ۴ساعته، متوجه می‌شویم که قیمت در حال حرکت تریدینگ رنج و نوسانی در انتهای فشردگی خود است.

کاردانو
خرید و فروش آسان کاردانو در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید کاردانو

انتظار می‌رود کاردانو پس از تامین نقدینگی از محدوده حمایتی 0.33 دلاری که در نمودار قابل مشاهده است، با افزایش تقاضا مواجه شود و به سمت شکست سقف فشردگی گام بردارد.نمودار تحلیل قیمت کاردانو (ADA)باتوجه‌به نمودار کاردانو، چند ناحیه مهم به‌عنوان نواحی عرضه و تقاضا برای این رمزارز وجود دارد. این نواحی عبارت‌اند از:

  • ناحیه حمایت کوتاه‌مدت در قیمت ۰.۳۳۶۰ دلار
  • سطح استاتیک مقاومت در قیمت ۰.۳۹۳۵ دلار  
  • سطح هدف و عرضه در قیمت ۰.۴۵۴۵ دلار

همچنین در میان‌مدت، همواره مهم‌ترین ناحیه‌ای که می‌توان به‌عنوان محدوده‌ حمایت برای کاردانو در نظر داشت در قیمت 0.28 الی 0.30 دلار قرار دارد. درصورتی‌که کاردانو محدوده حمایتی‌اش را حفظ کند، می‌تواند پس از تامین نقدینگی، به سمت مقاومت‌ها و نواحی عرضه مشخص شده حرکت کند.

بررسی فاندامنتال رمزارز کاردانو

در ادامه رمزارز کاردانو را از دیدگاه فاندامنتال بررسی می‌کنیم.

دانلود سیزدهمین ماهنامه دامیننس

از روانشناسی بلاک‌چین تا بهترین استراتژی در بازار بیت‌کوین

    آدرس‌های فعال روزانه در شبکه کاردانو

    شاخص آدرس‌های فعال روزانه نشان‌دهنده میزان فعالیت کاربران در شبکه است.آدرس‌های فعال روزانه در شبکه کاردانو در ماه‌های اخیر، به دلیل نبود آپدیت‌ها و پیشرفت‌های لازم در پروژه کاردانو، تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه کاهش یافته است. این کاهش فعالیت باعث کمتر شدن تقاضا برای ارز ADA نیز شده است. اگر تیم پروژه کاردانو این روند را ادامه دهد و تغییری ایجاد نکند، احتمالاً ریزش آدرس‌های فعال روزانه ادامه خواهد داشت و در نتیجه تقاضا برای ارز ADA  باز هم کمتر می‌شود.

    شاخص متمرکزیت

    شاخص متمرکزیت میزان تمرکز سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک روی ارز را نشان می‌دهد.شاخص متمرکزیت در حال حاضر، این شاخص حاکی از تسلط سرمایه‌گذاران خرد روی ارز ADA است که می‌تواند به جلوگیری از دستکاری قیمت کمک کند. علاوه بر این، تسلط سرمایه‌گذاران خرد نشان‌دهنده غیرمتمرکز بودن ارز ADA است و بازتابی از عرضه و تقاضای واقعی این ارز محسوب می‌شود. این ویژگی می‌تواند یکی از مزایای مهم کاردانو در بلندمدت باشد و سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت ارز ADA جذب کند.

    جمع‌بندی

    کاردانو با نماد ADA، پلتفرم بلاک چینی نسل سوم است که با تمرکز روی مقیاس‌پذیری، پایداری و امنیت طراحی شده است. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. پیش‌بینی دقیق آینده هر ارز دیجیتالی دشوار است، اما عوامل متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد ADA پتانسیل رشد زیادی در آینده دارد.

    توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

    پرهام نوربخش

    پرهام نوربخش

    من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

    مطالب نویسنده
    کلیدواژه‌ها
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    تحلیل آواکس (AVAX): تا کی باید منتظر رشد آن باشیم؟ | ۳۰ مهر

    پروژه آوالانچ یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های حوزه بلاک چین‌...

    تحلیل ارز دیجیتال API3: ادامه رشد یا کاهش قیمت؟ | ۲۹ مهر

    پروژه API3 پروژه‌ای در حوزه ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز است...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر