افزایش چشمگیر آدرس‌های فعال دوج کوین: داستان چیست؟

تاریخ: 23 مهر 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه

تعداد آدرس‌های فعال دوج کوین، در روزهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافت و به 133,880 رسیده، که بالاترین سطح در هشت ماه گذشته است. این افزایش فعالیت‌ها در یک شبکه، اغلب توجه سرمایه‌گذاران به آن را جلب می‌کند و سؤالاتی را در مورد علل و پیامدهای بالقوه برای قیمت دارایی و پویایی کلی بازار ایجاد می‌کند.

منبع Santiment

افزایش آدرس‌های فعال معمولاً نشان‌دهنده افزایش علاقه یا فعالیت زنجیره‌ای در دارایی است، به این معنی که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بیشتری به شبکه دوج کوین می‌پیوندند یا از آن خارج می‌شوند. این افزایش ممکن است نتیجه تراکنش‌های بیشتر روی شبکه، در انتظار اخبار یا رویدادهای احتمالی باشد.

دوج کوین
خرید و فروش آسان دوج کوین در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید دوج کوین

نمودار قیمت دوج کوین: مقاومت 0.116 دلاری

از نظر تاریخی، چنین جهش‌هایی در تعداد آدرس‌های فعال اغلب با افزایش نوسانات قیمت همراه بوده است که معمولا با تحرکات قابل توجه در بازار، مانند افزایش یا کاهش شدید، مطابقت دارد.

ارز دیجیتال DOGE در لحظه نگارش این مطلب، در حوالی 0.11 دلار در نوسان است و به نظر می‌رسد که در فاز انباشت دارایی باشد. از آنجایی که تراکنش‌ها و جابجایی‌های یک دارایی اغلب قبل از روندهای پرنوسان بازار انجام می‌شود، ممکن است نشانه‌ای از یک شکست قریب‌الوقوع باشد.

نمودار روزانه دوج کوین

این رمزارز، در تلاش برای عبور از مقاومت 0.116 دلار است – سطح بسیار مهمی که شکستن آن دشوار بوده است. اگر شتاب ناشی از افزایش در آدرس‌های فعال ادامه یابد، دوج کوین ممکن است این بار موفق شود.

با این حال، سوال اصلی اینجاست که آیا این افزایش فعالیت، منجر به فشار خرید پایدار می‌شود یا صرفاً یک روند گذرا است؟

نحوه واکنش بازار در روزهای آینده تعیین خواهد کرد که آیا این رویداد باعث افزایش قیمت می‌شود یا صرفاً نوسانات بیشتری را به همراه دارد. دو سطح حیاتی که باید به آن دقت کنید، مقاومت در 0.116 دلار و حمایت در 0.108 دلار است.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

جنگ بلاک چین‌های لایه 1: کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته

با ادامه یافتنِ رقابت بین شبکه‌های برتر بلاک چین، ارز...

کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به سویی (SUI): افت قیمت در پیش است؟

ارز دیجیتال SUI، توکن بومی بلاکچین لایه ۱ شبکه‌ی سویی (Sui...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر