زمان ایردراپ توکن کتس (CATS) و تاریخ لیست شدن در صرافی‌ها

تاریخ: 15 مهر 1403
زمان مطالعه:  کمتر از 1 دقیقه

کتس (CATS) در حال آماده شدن برای لیست کردن توکن خود در صرافی‌های بزرگی مانند بای بیت، بیت گت، کوکوین و بیت پین است. عرضه رسمی این توکن برای 8 اکتبر 2024، ساعت 10:00 UTC برنامه‌ریزی شده است.

علاوه بر این، دریافت (Claim) آن‌چین دو روز بعد باز می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌هایِ ایردراپ شده خود را مطالبه کنند. توزیع توکن فاکتورهایی مانند سن حساب تلگرام، وضعیت پریمیوم و سطح فعالیت را در نظر می‌گیرد.

در ابتدا قرار بود فصل 1 در 30 سپتامبر به پایان برسد، اما به دلیل مشکلات فنی اپلیکیشن، اسنپ شات به سه روز دیگر تمدید شد. اسنپ شات نهایی در 3 اکتبر گرفته شد.

توکن CATS مجموعاً 600 میلیارد عرضه کل دارد که 55 درصد آن برای ایردراپ در فصل‌های 1 و 2 در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان یا انجام کارهای ساده مانند پیوستن به کانال تلگرام CATS درآمد خود را، بدون حل کردن پازل‌های پیچیده، افزایش دهند.

در فصل 1، 30 درصد از کل عرضه (180 میلیارد توکن) با اولویت مشارکت فعال جامعه، به پاداش‌ها اختصاص خواهد یافت. قابل ذکر است که ۷۰ درصد از این میزان، به کاربران دارای پاس OG و کسانی که تراکنش‌های روزانه را انجام می‌دهند، تعلق می‌گیرد.

فصل دوم کتس با تمرکز روی ویژگی‌های نوآورانه مانند فارم عکس با هوش مصنوعی و تصاویر پروفایل منحصربه‌فرد گربه (PFP) تغییر خواهد کرد.

فرشاد وحدتی

فرشاد وحدتی

کنجکاو و جستجوگر در مورد رمزارزها و مخصوصا ایردراپ‌ها و وب ۳

مطالب نویسنده
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

اتریوم در تلاش برای جبران زیان سرمایه‌گذاران

قیمت اتریوم (ETH) در هفت روز گذشته با 8 درصد اصلاح مواجه...

این 2 عامل حیاتی می‌توانند تون کوین (TON) را به 6 دلار برساند

تون کوین (TON) در مسیر عبور از سد مستحکم و قوی 6 دلار با...

کد یوتیوب کتز امروز ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳ + همه کدهای قبلی

اگر با بازی داگز آشنایی داشته باشید، حتماً ربات بازی کتز را...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر