تحلیل ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTT)؛ هدف بعدی کجاست؟ | ۱۱ مهر

تاریخ: 11 مهر 1403
زمان مطالعه:  3 دقیقه
تحلیل ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTT)؛ هدف بعدی کجاست؟ | ۱۱ مهر

اف تی ایکس (FTT) با رشد قابل‌توجهی که داشت، توانست توجه بسیاری از فعالان بازار رمزارزها را به خود جلب کند. باتوجه‌به داده‌های سایت کوین گکو خواهیم یافت، اف تی ایکس (FTT) در ماه اخیر ۸۵ درصد و در روز گذشته بالغ بر ۲۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. اف تی ایکس (FTT) اکنون در قیمت 2.28 لار معامله می‌شود.

تحلیل ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTT)

برای اطلاعات بیشتر درباره اف تی ایکس (FTT)، ‌پیشنهاد می‌کنیم مقاله رمزارز اف تی ایکس (FTT) چیست؟ را مطالعه فرمایید.

بررسی نمودار رمزارز اف تی ایکس (FTT) در مقیاس کلی

با نگاه کلی به نمودار اف تی ایکس (FTT) خواهیم یافت، این رمزارز پس از ریزش شدیدی که داشت، توانست یک کف حمایتی قدرتمند در محدوده یک دلاری برای خود ایجاد کند. قیمت پس از طی کردن روند اصلاح زمانی و نوسان خنثی بالای این محدوده حمایتی، یک فشردگی برای خود تشکیل داد که در نهایت در هفته گذشته موفق به خروج از آن شد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTT)

پس از خروج قیمت از فشردگی 374 روزه، اف تی ایکس با افزایش تقاضای شدیدی همراه شد و توانست تنها در ۵ روز بالغ بر ۱۱۱ درصد رشد را تجربه کند.

مهم‌ترین نواحی قیمتی برای اف تی ایکس (FTT)

با نگاهی به نمودار اف تی ایکس (FTT) در تایم فریم روزانه خواهیم یافت، قیمت درگیر با مقاومت مهم ناحیه 2.5 دلاری است.

اف تی ایکس
خرید و فروش آسان اف تی ایکس در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید اف تی ایکس

درصورتی‌که اف تی ایکس (FTT) از این ناحیه مقاومتی مهم عبور کرده و بالای این محدوده تثبیت کند، می‌تواند حرکت افزایشی‌اش را به سمت هدف بعدی خود واقع در قیمت 4.55 دلاری آغاز کند.تحلیل قیمت ارز دیجیتال اف تی ایکس (FTT)

پس از بررسی نمودار اف تی ایکس (FTT) در تایم فریم روزانه، ‌می‌توان چند منطقه مهم حمایت و مقاومت برای این رمز ارز تعیین کرد. این نواحی عبارت‌اند از:

  • ناحیه حمایت کوتاه‌مدت در محدوده 1.67 دلار
  • سطح مهم حمایت و تقاضا در قیمت 1 دلار
  • ناحیه مقاومت و عرضه در قیمت 2.5 دلار (قیمت اکنون درگیر این ناحیه است)
  • سطوح هدف و مقاومت واقع در قیمت 4.55 و 14 دلار

بررسی فاندامنتال اف تی ایکس (FTT)

دانلود دوازدهمین ماهنامه دامیننس

یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

    کل آدرس‌های شبکه FTT 

    تعداد کل آدرس‌های شبکه FTX نشان‌دهنده میزان فعالیت کاربران و سلامت شبکه است.

    کل آدرس‌های شبکه FTT این تعداد با شیب ملایمی در حال افزایش است که به معنای فعالیت کم و توسعه محدود در شبکه است. به‌طور کلی، پیش‌بینی می‌شود این آدرس‌ها همچنان به آرامی افزایش یابند و در نتیجه، به رشد قیمت رمزارز FTT کمک کنند.

    خالص جریان هولدرهای بزرگ

    این شاخص، تفاوت بین ورودی و خروجی رمزارز FTT را نشان می‌دهد.خالص جریان هولدرهای بزرگ

    پس از اینکه شاخص خالص جریان هولدرهای بزرگ در اوایل ماه جولای روند نزولی خود را پایان داد، وارد یک دوره تثبیت روند با تمایل به صعود شد.

    از اواخر جولای، این شاخص به‌صورت آرام روند صعودی داشته و چندین بار رکوردهای جدیدی ثبت کرده است که بیانگر تقاضای بالای رمزارز FTT است. پس از یک اصلاح، این شاخص دوباره روند صعودی را آغاز کرده و انتظار می‌رود با توجه به رشد قیمت و شرایط مطلوب بازار ارزهای دیجیتال، این روند صعودی ادامه یابد و تقاضا برای FTT بیشتر شود.

    سخن پایانی

    رمزارز FTT، توکن اختصاصی صرافی بزرگ FTX است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و امکاناتی مانند تخفیف در کارمزد، کسب سود از استیکینگ و دسترسی به ویژگی‌های ویژه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. آینده FTT با رشد بازار ارزهای دیجیتال، محبوبیت FTX و میزان عرضه و تقاضای آن ارتباط مستقیمی دارد.

    در نهایت، اگر صرافی FTX به رشد خود ادامه دهد، FTT نیز می‌تواند به قیمت‌های جذابی دست پیدا کند. البته، نوسانات بازار ارزهای دیجیتال همیشه وجود دارند، اما اگر به دنبال یک فرصت سرمایه‌گذاری با پتانسیل بالا هستید، FTT می‌تواند انتخابی هیجان‌انگیز باشد.

    توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

    پرهام نوربخش

    پرهام نوربخش

    من یه تحلیلگرم که بیشتر ارزهای دیجیتال رو بررسی می‌کنم و عاشق رصدکردن بازار و پیداکردن فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هستم. همیشه سعی می‌کنم از جدیدترین اخبار و تحولات بازار باخبر باشم. علاقه دیگه من تصویربرداری و طبیعت‌گردی هست و به نظرم طبیعت یه منبع بی‌نظیر از زیبایی و آرامشه.

    مطالب نویسنده
    اشتراک گذاری:

    مطالب مشابه

    تحلیل بیت کوین (BTC)؛ ریزش بیشتری در راه است؟ | ۱۱ مهر

    هفته گذشته، به دنبال تنش‌های خاورمیانه، بیت کوین تحت فشار...

    تحلیل شیبا اینو‌ (SHIB)؛ رشد بیشتر قیمت در راه است؟ | ۱۰ مهر

    شیبا اینو در هفته گذشته توانست رشد چشمگیری داشته باشد و...

    دیدگاه‌ها
    در پاسخ به دیدگاه کاربر