رمزارز کتیزن (CATI) به بیت پین اضافه شد!

تاریخ: 30 شهریور 1403
زمان مطالعه:  1 دقیقه
خرید و فروش کتیزن در بیت پین

بیت‌پینی‌های عزیز،

ارز دیجیتال کتیزن (Catizen) با نماد اختصاری CATI از امروز، ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳، در بازار بیت پین قابل خرید و فروش بوده و شما می‌توانید به‌سادگی، این رمزارز محبوب را در بخش خرید آسان معامله کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال کتیزن

کتیزن (Catizen) یک بازی تلگرامی از نوع Tap to Earn است که بر بستر بلاک چین تون کوین (TON) توسعه یافته و تمام فضای آن در دنیای گربه‌ها می‌گذرد. در این بازی، کاربران با استفاده از مدل اقتصادی تپ تو ارن و پرورش گربه‌ها، می‌توانند امتیازها و جوایز مختلفی دریافت کنند. به زبان ساده، شما در کتیزن باید با گربه‌ها تعامل کنید، به آن‌ها غذا بدهید و آن‌ها را پرورش دهید. هرچه گربه‌ها بزرگ‌تر شوند و تعدادشان بیشتر شود، امتیازها و توکن‌های بیشتری به دست خواهید آورد. این توکن‌ها را می‌توانید برای خرید گربه‌های جدید یا تولید گربه‌های خاص و ارزشمندتر استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «کتیزن چیست؟» را مطالعه کنید.

البته الان دیگر یک بازی ساده و سرگرم‌کننده نیست؛ امروز کتیزن توکن رسمی خود را روانه صرافی‌های کریپتویی کرد و امکان خرید و فروش آن را فراهم آورد. همچنین، کسانی که تا پیش‌ازاین بازی کتیزن را اجرا کرده بودند، می‌توانند توکن‌های کسب شده را به صرافی‌های معتبر مثل بیت‌پین منتقل کرده و به فروش برسانند. برای آموزش برداشت و فروش کتیزن نیز می‌توانید مقاله مربوطه در آکادمی بیت‌پین را بخوانید.

کتیزن
خرید و فروش آسان کتیزن در بیت‌پین
  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر
  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی
  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات
  • بات‌های معامله‌گر متنوع
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید کتیزن
عارفه رهبری

عارفه رهبری

تکنولوژی، نویسندگی و صدای کیبورد، من رو به وجد میارن. واسه همینم توی اکثر حوزه‌های تکنولوژی از جمله کریپتو غرق میشم، یاد می‌گیرم و می‌نویسم. حدود 2 سالی هست که در حوزه تولید محتوای صنعت کریپتو فعالیت می‌کنم و در تلاشم تا مفاهیم بلاک چین و کریپتو رو با زبانی ساده به مخاطب‌ها ارائه بدم.

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دوازدهمین ماهنامه دامیننس | یک سال با دامیننس؛ سفری پر از تجربه و یادگیری

شماره دوازدهم از ماهنامه دامیننس منتشر شد. دوازدهمین شماره...

اطلاعیه؛ تغییر نام MATIC به POL در شبکه پالیگان

پروژه پالیگان (MATIC)، یکی از بزرگترین بلاک چین‌های سازگار...

اطلاعیه؛ مشکلات شبکه TON در پی هجوم کاربران برای دریافت داگز

بیت‌پینی عزیز، طبق بیانیه منتشر شده در کانال تلگرام...

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر