بازی‌های تلگرام و همستر کامبت پذیرش وب 3 را تسریع می‌کنند

تاریخ: 13 شهریور 1403
زمان مطالعه:  2 دقیقه

به گفته Yat Siu، یکی از بنیانگذاران و رئیس Animoca Brands، بازی همستر کامبت از جمله «نسل اول» بازی‌هایی است که پذیرش بازی‌های وب 3 در مقیاس بزرگ را تسهیل می‌کند.

او در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف گفت:

با پلتفرم‌هایی مانند تلگرام و تون (TON)، شما می‌توانید پذیرش وب 3 را تقویت کنید، زیرا آنها محدودیت‌های فعلی را ندارند. این بازی‌ها، نسل اول بازی‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ما را به پذیرش انبوه در وب 3 هدایت می‌کند.

همستر کامبت در پایان جولای از مرز 300 میلیون بازیکن عبور کرد و در حال آماده شدن برای رویدادی است که ادعا می‌کند «بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ کریپتو» است. همستر کامبت از این نظر سومین اپلیکیشن سریع دنیاست که به 150 میلیون کاربر رسیده است. این بازی ممکن است حتی در راه ثبت رکورد جهانی گینس باشد.

اسب تروای همستر کامبت و مینی‌اپ‌های تلگرام

سیو در مصاحبه خود توضیح داد که تلگرام و Ton برای تسریع پذیرش انبوه وب 3، به دلیل ارائه یک پلتفرم توزیع جدید برای بازی‌های وب 3 که پیش از این وجود نداشت، بسیار مهم هستند:

اکنون بردارهای توزیع برای انجام این بازی‌ها گسترش یافته است. اپل، گوگل، فیس‌بوک و استیم، آنها به ما اجازه انتشار این بازی‌ها را نمی‌دهند.

از سوی دیگر، جاستین هیون، مدیر سرمایه‌گذاری بنیاد تون، عقیده دارد که تلگرام می‌تواند یک «اسب تروا» برای پذیرش انبوه رمزارزها باشد. هیون معتقد است که ورود 500 میلیون کاربر بعدی، به برنامه‌های ساده با «قابلیت استفاده واقعی» مانند مینی‌اپ‌های تلگرام و مبتنی بر بلاک چین نیاز دارد.

ایردراپ همستر کامبت: آنچه تاکنون می‌دانیم

همستر کامبت در حال آماده شدن برای راه‌اندازی بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ کریپتو است. در ابتدای ماه آگوست، این بازی کلیکی وایرال فاش کرد که تمام فعالیت‌های درون بازی، برای جمع‌آوری امتیازهای ایردراپ به حساب می‌آیند.

تب ایردراپ به‌روزرسانی شده و شامل شش بخش مختلف برای جمع‌آوری توکن‌ها، از جمله درآمد غیرفعال بازیکن و تکمیل تسک‌های کسب درآمد، دستاوردها، اشتراک و کلیدهای تلگرام و ریفرال به دوستان است.

سخنگوی همستر کامبت به کوین تلگراف گفت: با این حال، واجد شرایط بودن ایردراپ به چرخه بازی، تعاملات و فعالیت اجتماعی و کیفیت بازیکنان دعوت شده نیز بستگی دارد:

بازیکنان بیشتر در بازی منجر به سرمایه بالاتر و در نتیجه پاداش‌های بیشتر برای همه می‌شوند. ایردراپ HMSTR بزرگ‌ترین رویداد در نوع خود در تاریخ کریپتو خواهد بود. ما هیچ سرمایه‌گذار خطرپذیری نداریم. تنها راه برای به دست آوردن توکن، بازی کردن است.

با این حال، سازماندهی بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ کریپتو می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. طبق داده‌های CoinGecko، این ایردراپ باید از ایردراپ یونی‌سواپ (UNI) که بیش از 6.43 میلیارد دلار توزیع کرده بود، پیشی بگیرد.

منبع CoinGecko

فراتر از ایردراپ، همستر کامبت در حال حاضر رکورد سریع‌ترین محصولی را به ثبت رسانده که تنها در دو ماه به 100 میلیون کاربر رسیده است.

جواد علیزاده

جواد علیزاده

پیگیر و علاقمند به اخبار و رویدادهای مالی و گاهی سیاسی در سرتاسر دنیا

مطالب نویسنده
کلیدواژه‌ها
اشتراک گذاری:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ها
در پاسخ به دیدگاه کاربر